#1
Ja echt heel goed om dat op een openbaar forum te suggereren.. ![:tearsofjoy:]()
weyoun22 zei:Waarom zetten jij en je vrienden hem niet een keer met zijn allen op zijn plek.
Is effectiever dan de politie erbij halen![]()
weyoun22 zei:In elkaar geslagen worden door je maten heeft meer impact denk ik. Helemaal als ie para is.
Angramar Temenos zei:Ik denk 't eigenlijk niet. Als een groepje mij in elkaar mept kan je er als de donder op zeggen dat ze allemaal een voor een in de loop van een jaar opgenomen gaan op een psychiatrische instelling.. Ik reageer op geweld niet met geweld, maar met overdosissen psychedelics. Geweld brengt een extreem zieke, diep nare psychopaat in me omhoog. Terwijl me bij de politie aangeven veel meer leed zou veroorzaken, ik heb liever een gebroken neus dan dat ik moet zitten. Ik denk dat ik in de gevangenis binnen een maand mezelf van kant zou maken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."