Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscokedealer aangeven bij de politie?

cokedealer aangeven bij de politie?

88 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja echt heel goed om dat op een openbaar forum te suggereren.. :tearsofjoy:
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik (en veel anderen) worden de laatste tijd gruwelijk ziek van de lokale cokedealer hier in het dorp. Sinds een jaar loopt hij alleen maar mensen op te lichten en vervuilde coke te verkopen, sommige uit mijn vriendengroep zijn 'bevriend' met hem, en hij had hun coke verkocht die hij had versneden met giftig spul (zoiets waar je katten mee omlegt ofzo? weet niet precies wat het was) en 1 daarvan belandde vervolgens in het ziekenhuis. Natuurlijk is dat het risico als je coke (of andere drugs) gebruikt maar als je het van iemand krijgt waar je bevriend mee bent kan je er toch wel vanuit gaan dat het niet vergiftigd is door diegene zelf?? Hij krijgt het namelijk vanuit 1e hand aangeleverd en hij versnijd alles zelf..
Zoiezo is onze dealer een raar manneke, toen hij vroeger 18 was sloeg hij zijn opa al af voor geld samen met zijn moeder. Daar heeft hij ook voor gezeten.

Ook heeft hij een paar weken terug GHB in mijn drinken gedaan, toen we met een groep in de kroeg zaten in het dorp. Dit zal hij nooit toegeven maar hij is de enige die alleen is geweest met mijn bier want toen was iedereen buiten roken en ging ik naar de wc. Daarna smaakte het heel erg zout (was nog een laatste restje bier wat ik in 1 x achterover goot) Bovendien zouden mijn andere vrienden dat NOOIT doen dat weet ik 100% zeker. Het was ook pas mijn 2e biertje en ik weet niet meer wat er daarna gebeurd is allemaal, ik kon niet meer op mijn benen staan, maar ze zeiden wel dat hij heel de tijd wilde dat ik bij hem in de auto stapte en mee rondje ging rijden.. Gelukkig hebben mijn vrienden me tegengehouden want ik was zo van de wereld dat ik het anders gewoon gedaan had denk ik?
Nu hij laatst ook nog mijn zusje (van 15, hij is 27, zielige vent) in elkaar had geslagen (blauw oog, bijna alles gekneusd) omdat ze niet aan de kant ging met haar fiets is voor mij echt de maat vol
Ik heb echt zin om die gast aan te geven bij de politie.. en dan gewoon op basis van zijn coke dealen zeg maar.. ik kan de politie zo vertellen waar het ligt in zijn huis en ik weet ook 100% zeker dat het er ligt ..
Het word tijd dat die kerel eens goed gestraft word vind ik..Misschien dat de rust in mijn dorp dan ook weer een beetje terugkeert want nu zijn het allemaal weekend cokegebruikertjes geworden omdat het toch zo makkelijk voorhanden is. Als dat het niet meer is, weet ik zeker dat een hoop mensen het een stuk minder doen.

Wat zouden jullie doen? En hoe zouden jullie het doen als jullie hem zouden aangeven?
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom zetten jij en je vrienden hem niet een keer met zijn allen op zijn plek.
Is effectiever dan de politie erbij halen :wink:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tja, wat je moet doen dat moet je zelf weten. Het is een klootzak, dat is duidelijk. Maar het is niet slim om het op internet te gooien, want vroeger of later komt de aap uit de mouw en weet de dealer dat jij hem hebt aangegeven, als je hem gaat aangeven.

weyoun22 zei:
Waarom zetten jij en je vrienden hem niet een keer met zijn allen op zijn plek.
Is effectiever dan de politie erbij halen :wink:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat ze bang zijn voor hem.
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#5
hoe kan je hem op zijn plek zetten behalve aangeven bij de politie dan?
daar heb je hem namelijk het aller hardste mee, die gast is zo paranoide als wat.

En bang, tja er zullen mensen die bang voor hem willen zijn maar dat zijn de mensen die m niet goed kennen. Hij is namelijk graatmager, ziet er niet echt angstaanjagend uit en is ook totaal niet sterk ofzo. als je 27 bent kan iedereen een meisje van 15 in elkaar slaan..
Het is meer een achterbakse/gluiperige vent ipv een intimiderende gast. Hij zal nooit vechten of wat dan ook tegen een van ons, hij is veel te bang voor de politie. als er ergens ruzie is gaat hij meteen weg bang dat er politie komt
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#6
In elkaar geslagen worden door je maten heeft meer impact denk ik. Helemaal als ie para is.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
weyoun22 zei:
In elkaar geslagen worden door je maten heeft meer impact denk ik. Helemaal als ie para is.
Klik om te vergroten...

Ik denk 't eigenlijk niet. Als een groepje mij in elkaar mept kan je er als de donder op zeggen dat ze allemaal een voor een in de loop van een jaar opgenomen gaan op een psychiatrische instelling.. Ik reageer op geweld niet met geweld, maar met overdosissen psychedelics. Geweld brengt een extreem zieke, diep nare psychopaat in me omhoog. Terwijl me bij de politie aangeven veel meer leed zou veroorzaken, ik heb liever een gebroken neus dan dat ik moet zitten. Ik denk dat ik in de gevangenis binnen een maand mezelf van kant zou maken.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nep hem een keer met vals geld ofzo,hahaha....met hem in elkaar rossen bereik je niet zo veel..
Je kunt mss een keer wat in"zijn" drinken doen....

Maar ik zou gewoon een andere dealer zoeken.....
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
Ik denk 't eigenlijk niet. Als een groepje mij in elkaar mept kan je er als de donder op zeggen dat ze allemaal een voor een in de loop van een jaar opgenomen gaan op een psychiatrische instelling.. Ik reageer op geweld niet met geweld, maar met overdosissen psychedelics. Geweld brengt een extreem zieke, diep nare psychopaat in me omhoog. Terwijl me bij de politie aangeven veel meer leed zou veroorzaken, ik heb liever een gebroken neus dan dat ik moet zitten. Ik denk dat ik in de gevangenis binnen een maand mezelf van kant zou maken.
Klik om te vergroten...

Hoeveel leed kan je bij de politie aangeven veroorzaken? Mijn ervaring is dat de politie bij dat soort aangiftes geen poot om op te staan heeft als je zelf gewoon je bek niet opentrekt.

Ik heb in het verleden wel eens meegemaakt dat er een maat verstoten werd. Geloof me dat is 10x harder dan WAT de politie ook kan doen. Hij durfde niet meer de straat op, naar de coffeeshop, uitgaan in het weekend.
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat een onwaarschijnlijk verhaal.

Als het zo is, dan:

-Koopt toch niemand meer bij hem en is hij al lang out of bussiness.
-Moet hij toch geregeld in de problemen komen (lees zelf mishandeld worden) met mensen die zich niet door hem laten rippen.
-Had je hem al lang aan moeten geven wegens mishandeling.

Geef hem gewoon aan voor die mishandeling.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Niet als EEN groepje je in elkaar slaat, maar wel als je door het groepje in elkaar geslagen wordt die je als je maten beschouwt.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Aangifte bij de politie doen heeft weinig zin. Je doet zelfs immers ook wat illegaals, drugs kopen etc. Stap er inderdaad zelf op af
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#13
@wackie,
Hij is de enige dealer in omstreken hier, de ene keer heeft hij goeie, de andere keer vervuilde rotzooi, het is een soort russisch roulette:P vandaar dat mensen nog wel bij hem kopen. Ik niet, maar er zijn er genoeg.
En ja, hij is al een paar keer in elkaar geslagen (is wel lang geleden) en 2x geript en bedreigd laatst. Al zijn coke afgepakt door een of andere doorgeflipte gast die hij rotzooi had verkocht. Maar hij brengt nu niet meer naar mensen die hij niet kent, zo denkt hij t volgende keer dus te voorkomen..

@Flameon
Ik koop niks bij hem he, veel mensen om me heen wel. Zoiezo kan de politie nooit bewijzen, al zou ik daar drugs kopen, dat coke ik bij hem gekocht heb. Heel de buurt weet namelijk ook wel dat hij het doet, en het veroorzaakt ook veel overlast omdat hij ook veel mensen aan huis laat komen, maar niemand doet er wat aan..
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
met dat laatste zou je iets kunnen .... overlast in de straat
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#15
aleen ik woon niet bij hem in de straat..
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
anoniem aangifte doen
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Aangifte doen heeft geen zin... Er is toch helemaal geen bewijs tenzij hij zelf zo dom is om alles te bekennen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Dealers aangeven hoor je trouwens niet te doen, vind ik zelf gewoon laf.

Maar goed, als hij bagger sos verkocht is dat nog een milde straf vind ik wel :grin:
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#19
sja wat moet je ook met coke in wonderland ?
V
ViperLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik denk dat je beter een paar daturazaadjes kunt grinden mixen met een joint en die hem aan bieden. Zeker weten dat hij de rest van zijn dagen slijt in een asylum.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."