#1
maar dan nog, een lijn van 12 cm, je krijgt pas een OD bij 2 of 3 gram, al had je pure, dan nog kun je na 1 superdikke lijn niet ODen. Waar het hier over gaat is mensen die gewoon een paar lijntjes nemen en sterven, dus geen hele grammen ofzo. Gewoon in 1 keer dood, kan best dat het slecht versneden is idd. Maar als je ODet en het is gewoon goed versneden heb je niet opeens kan dat je dood omvalt door omstandighedne in je lichaam ofzo, normaal gesproken?