Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaine zo gevaarlijk/schadelijk ?

Cocaine zo gevaarlijk/schadelijk ?

25 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die gasten in Vietnam hadden vlgns mij juist veel te goeie coke & pure (meth)amfetamine, daar val ik ook wel van om denk ik.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#2
acidboy zei:
"I was averaging 5 to 6 grams a day, I snorted 10 grams in 10 minutes once... I guess I had high tolerence"
Nog zo'n quote van George Jung :)
Klik om te vergroten...

jup

deze ook btw "money isn't real, it only looks that way"

on-topic = alles hangt af van kwaliteit en eigen lichaamsgewicht en tolerantie en thats it iemand die nog nooit coke heeft gedaan moet het ni proberen een gram coke van goeie kwaliteit op 1 uur te doen
W
Wappie7Lid
01-01-2024, 00:00
#3
WAUW, ik zal je wat vertellen.
Toen ik voor het eerst coke ging doen (70% puur) getest en versneden met lidocaine ofsoiets heb ik echt veel genomen. Had 2.3 gram en ben begonnen met hele kleine lijntjes uiteindelijk schat ik dat ik zo 0.8 over had misschien iets meer (voor mezelf) en heb daar 4 dikke lijnen van gemaakt en in 1x opgesnoven. Toen ik de 0.4 gram ophad was het wel leuk maar het viel mee was niet praterig (inmezelf gekeerd) voelde me wel licht euforisch hart ging wel kloppen ensow. Toen ik die 0.8 erbij had genomen leek het effect pas echt te komen. Een euforisch gevoel dat niet normaal was en werd praterig praten voelde net zo lekker als klaar komen niks aan overdreven misschien zelfs lekkerder. Ik was zo helder ik zou makkelijk met 5 mensen 5 gesprekken aan kunnen gaan en terwijl ik die gesprekken heb zou ik precies kunnen weten wat een huisdier in die tijd heeft gedaan haha. Maarja blijkbaar was dit dus op het nippertje van OD.
Gelukkig ben ik overal mee gestopt:P
B
Bennie_KookLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lijn van 1 gram? Nee, dat doet niemand. Maar 1 gram in een uurtje is zo gedaan. Na een paar jaar tolerantie is dat zo weg helaas. En 't gevoel wordt er nooit beter op. Hoe meer je neemt, hoe meer trek in de volgende.

Hoe schadelijk het is, ook wel benieuwd naar. Vooral benieuwd naar de bij-effecten van de versnijdingsmiddelen. Levamisol(e) schijnt te zorgen voor rottende oren enzo hoorde ik. Hoeveel moet je dan wel niet nemen, dan ben je een echte junk die 5/10 per dag neemt lijkt me? Of basen ze het? Check maar eens op Internet en op dit forum voor die nasty plaatjes.

Heb wel eens dat ik duizelig wordt (dan bijna een halve in een keer op terwijl ik al een halve op had in het uur daarvoor) en hartritmestoornissen, verder niks raars eigenlijk.

MDMA-poeder, daar wordt je raar van. Vooral in combo met speed. Voel je je wangen niet meer, en weet je niet meer wie je bent, al je kracht in je lichaam is weg, en je ziet alles trillen enzo. Dikke bende, voor mij alleen maar coke (helaas nog steeds) en verder geen tripmiddelen ofzo. Bah, graag koppie erbij.
R
Robiinn_1992xLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re:

El Retro zei:
Het kan gebeuren als je hele slechte coke hebt, met een gevaarlijk versijdingsmiddel. Zoals ik laatst had van een prutser. Een lijn van 12 cm en mijn hart sloeg echt op hol. Ofwel als je de kwaliteit van je coke onderschat en je hebt ineens hele goeie, en je neemt je lijn te groot.
Klik om te vergroten...


hej,
ik heb vanmiddag 2 gr gehaald, en vond al meteen dat er een rare geur aanzat, het proeft ook heel raar, heb hem late ruiken aan een vriendin en die zei dat het precies naar ammoniak of iets in die richting ruikt! zou da mogelijk zijn of beeld ik me dat maar in? ik haal altijd bij dezelfde dus vraag me af of hier nu iets mis mee zou zijn? hopelijk krijg ik snel antwoord. alvast bedankt!
B
Bennie_KookLid
01-01-2024, 00:00
#6
Juist nooit teveel aan ruiken, en bij twijfel gewoon kappen en laten testen.

Ik doe er nooit te moeilijk over, zit meestal wel snor hier...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."