Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsuitleg aub ??!!

uitleg aub ??!!

19 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#1
:rock:
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#2
hey mensen ben gematige gebruiken van alles buite hero :tongueout: hehe mijn vraag is wie kan me stap per stap uitleggen voor chinezen je weet wel met amoniak :wink: tnx !!!!!
c
celforLid
01-01-2024, 00:00
#3
Shapi gou xioung yang wa wang to yonxioungwa amoniak, (voor chinezen moet dat volstaan) :grin:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Coke chinezen? :openmouth:
S
SamzLid
01-01-2024, 00:00
#5
http://www.cocaineinfo.nl/hoe-te-gebruiken/chinezen/
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Samz zei:
http://www.cocaineinfo.nl/hoe-te-gebruiken/chinezen/
Klik om te vergroten...
Weer iets bijgeleerd, bedankt :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
flugellover zei:
hey mensen ben gematige gebruiken van alles buite hero :tongueout: hehe mijn vraag is wie kan me stap per stap uitleggen voor chinezen je weet wel met amoniak :wink: tnx !!!!!
Klik om te vergroten...
Ik denk dat jij uitkoken bedoeld. Chinezen doe je met zilverfolie en adem je de damp van de opgewarmde coke in, uitkoken is het elimineren van eventuele versnijdings materiaal uit je coke.

Uitkoken wordt vaak gebruikt als pre proces voor het Basen, omdat bij je bij Basen je coke zo puur mogelijk wilt hebben.

Uitkoken gaat als volgt. Je legt je coke op een eetlepel en voegt er voorzichtig ammoniak aan toe. Dit ga je langzaam verhitten. Dit kan boven het gasfornuis maar een stormaansteker voldoet ook prima. Zorg ook voor een roerstaafje, zodat het versnijdingsmateriaal goed oplost. Als de ammoniak heet genoeg is(hij gaat bubbelen) zal het versnijdingsmateriaal oplossen in de ammoniak en je coke vormt een soort gummi achtige substantie. Stop nu met verhitten en zuig de overgebleven ammoniak op met keukenpapier. De gummi achtige substantie zal na verloop van enkele minuten hard worden. Dit wordt uitgekookte coke, crack of base coke genoemd.

Je kunt de coke overigens ook uitkoken met maagzout. Dan maak je een papje van de coke, water en maagzout, ipv ammoniak. Ammoniak is bij inhalering schadelijk, maagzout niet.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
flugellover zei:
hey mensen ben gematige gebruiken van alles buite hero :tongueout: hehe mijn vraag is wie kan me stap per stap uitleggen voor chinezen je weet wel met amoniak :wink: tnx !!!!!
Klik om te vergroten...
Ik denk dat jij uitkoken bedoeld. Chinezen doe je met zilverfolie en adem je de damp van de opgewarmde coke in, uitkoken is het elimineren van eventuele versnijdings materiaal uit je coke.

Uitkoken wordt vaak gebruikt als pre proces voor het Basen, omdat bij je bij Basen je coke zo puur mogelijk wilt hebben.

Uitkoken gaat als volgt. Je legt je coke op een eetlepel en voegt er voorzichtig ammoniak aan toe. Dit ga je langzaam verhitten. Dit kan boven het gasfornuis maar een stormaansteker voldoet ook prima. Zorg ook voor een roerstaafje, zodat het versnijdingsmateriaal goed oplost. Als de ammoniak heet genoeg is(hij gaat bubbelen) zal het versnijdingsmateriaal oplossen in de ammoniak en je coke vormt een soort gummi achtige substantie. Stop nu met verhitten en zuig de overgebleven ammoniak op met keukenpapier. De gummi achtige substantie zal na verloop van enkele minuten hard worden. Dit wordt uitgekookte coke, crack of base coke genoemd.

Je kunt de coke overigens ook uitkoken met maagzout. Dan maak je een papje van de coke, water en maagzout, ipv ammoniak. Ammoniak is bij inhalering schadelijk, maagzout niet.
Klik om te vergroten...
dit heb je volgens mij zo van een site ergens afgehaald...
uitkoken is niet alleen de rommel eruit halen!!
je zet je coke hci om in base dmv amoniak= chemische reactie = andere eindstof...crack :rock: dus.

maar voor de rest is je uitleg juist,alleen zou ik geen stormaansteker nemen maar een gewone..
het moet een beetje geleidelijk aan gaan!!
en stoppen zodra het brubbelt.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Frisko zei:
Drientje zei:
flugellover zei:
hey mensen ben gematige gebruiken van alles buite hero :tongueout: hehe mijn vraag is wie kan me stap per stap uitleggen voor chinezen je weet wel met amoniak :wink: tnx !!!!!
Klik om te vergroten...
Ik denk dat jij uitkoken bedoeld. Chinezen doe je met zilverfolie en adem je de damp van de opgewarmde coke in, uitkoken is het elimineren van eventuele versnijdings materiaal uit je coke.

Uitkoken wordt vaak gebruikt als pre proces voor het Basen, omdat bij je bij Basen je coke zo puur mogelijk wilt hebben.

Uitkoken gaat als volgt. Je legt je coke op een eetlepel en voegt er voorzichtig ammoniak aan toe. Dit ga je langzaam verhitten. Dit kan boven het gasfornuis maar een stormaansteker voldoet ook prima. Zorg ook voor een roerstaafje, zodat het versnijdingsmateriaal goed oplost. Als de ammoniak heet genoeg is(hij gaat bubbelen) zal het versnijdingsmateriaal oplossen in de ammoniak en je coke vormt een soort gummi achtige substantie. Stop nu met verhitten en zuig de overgebleven ammoniak op met keukenpapier. De gummi achtige substantie zal na verloop van enkele minuten hard worden. Dit wordt uitgekookte coke, crack of base coke genoemd.

Je kunt de coke overigens ook uitkoken met maagzout. Dan maak je een papje van de coke, water en maagzout, ipv ammoniak. Ammoniak is bij inhalering schadelijk, maagzout niet.
Klik om te vergroten...
dit heb je volgens mij zo van een site ergens afgehaald...
uitkoken is niet alleen de rommel eruit halen!!
je zet je coke hci om in base dmv amoniak= chemische reactie = andere eindstof...crack :rock: dus.

maar voor de rest is je uitleg juist,alleen zou ik geen stormaansteker nemen maar een gewone..
het moet een beetje geleidelijk aan gaan!!
en stoppen zodra het brubbelt.
Klik om te vergroten...

Haha, nee hoor, ik ben vaak zat getuige geweest van de edele handeling van het uitkoken der coke! Vorig jaar ging ik veel om met iemand die coke rookte. Gelukkig ben ik verstoken geweest van de lust om ook te roken!

Grappig voorval om te melden: Zat ooit bij vrienden en de dealer was net geweest. Na de coke op de lepel gedaan te hebben ging de vriend naar de keuken om daar de ammoniak toe te voegen. Kwam terug en begon op de bank de coke te verhitten. Opeens een geweldige knal! Was de oplossing ontploft! Wij verschrikt speculeren over de oorzaak; wat bleek, hij had met zijn wause kop brandspiritus gepakt ipv ammoniak!
Nadat de schrik bekomen was heb ik me echt ziek gelachen! Tjezus, echt nog nooit zo geschrokken :openmouth:
b
bella1979Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
flugellover zei:
hey mensen ben gematige gebruiken van alles buite hero :tongueout: hehe mijn vraag is wie kan me stap per stap uitleggen voor chinezen je weet wel met amoniak :wink: tnx !!!!!
Klik om te vergroten...
Ik denk dat jij uitkoken bedoeld. Chinezen doe je met zilverfolie en adem je de damp van de opgewarmde coke in, uitkoken is het elimineren van eventuele versnijdings materiaal uit je coke.

Uitkoken wordt vaak gebruikt als pre proces voor het Basen, omdat bij je bij Basen je coke zo puur mogelijk wilt hebben.

Uitkoken gaat als volgt. Je legt je coke op een eetlepel en voegt er voorzichtig ammoniak aan toe. Dit ga je langzaam verhitten. Dit kan boven het gasfornuis maar een stormaansteker voldoet ook prima. Zorg ook voor een roerstaafje, zodat het versnijdingsmateriaal goed oplost. Als de ammoniak heet genoeg is(hij gaat bubbelen) zal het versnijdingsmateriaal oplossen in de ammoniak en je coke vormt een soort gummi achtige substantie. Stop nu met verhitten en zuig de overgebleven ammoniak op met keukenpapier. De gummi achtige substantie zal na verloop van enkele minuten hard worden. Dit wordt uitgekookte coke, crack of base coke genoemd.

Je kunt de coke overigens ook uitkoken met maagzout. Dan maak je een papje van de coke, water en maagzout, ipv ammoniak. Ammoniak is bij inhalering schadelijk, maagzout niet.
Klik om te vergroten...


ik dacht dat dit een hulp site was om mensen te helpen..maa deze hulp is echt bizar..f.ck
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
bella1979 zei:
ik dacht dat dit een hulp site was om mensen te helpen..maa deze hulp is echt bizar..f.ck
Klik om te vergroten...


Het is een site om info met elkaar uit te wisselen. Voor hulp bel of mail je Jellinek ofzo.
b
bella1979Lid
01-01-2024, 00:00
#12
prima...ik ben alleen verbaasd..basen is helemaal zo verslavend..ondanks dat je het heel netjes gedetailleerd hebt uitgelegd zal je waarschijnlijk niet de bedoeling gehad hebben om deze persoon aan die shit te helpen toch?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Die persoon vraagt iets wat je met google heel makkelijk zelf kunt vinden. Net als 80% van alle vragen die hier gesteld worden. Als mensen info willen over gebruiken kun je dat hier vragen. Gewoon....info uitwisselen. Daar is een forum toch voor?
b
bella1979Lid
01-01-2024, 00:00
#14
je hebt gelijk en je klinkt heel verstandig en ik geloof je. andere vraag denk je dat de politie dit soort sites monitort? is het niet gevaarlijk eerlijk te zijn?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
bella1979 zei:
prima...ik ben alleen verbaasd..basen is helemaal zo verslavend..ondanks dat je het heel netjes gedetailleerd hebt uitgelegd zal je waarschijnlijk niet de bedoeling gehad hebben om deze persoon aan die shit te helpen toch?
Klik om te vergroten...

Hij vraag zelf om stap voor stap een uitleg toch?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
bella1979 zei:
prima...ik ben alleen verbaasd..basen is helemaal zo verslavend..ondanks dat je het heel netjes gedetailleerd hebt uitgelegd zal je waarschijnlijk niet de bedoeling gehad hebben om deze persoon aan die shit te helpen toch?
Klik om te vergroten...

Ik heb toch niet gepusht om te gaan basen? Antwoord geven op een vraag wil nog niet zeggen dat ik drugs propageer! Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen doen en laten!
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#17
celfor zei:
Shapi gou xioung yang wa wang to yonxioungwa amoniak, (voor chinezen moet dat volstaan) :grin:
Klik om te vergroten...

geniaal
b
bartje_vLid
01-01-2024, 00:00
#18
celfor zei:
Shapi gou xioung yang wa wang to yonxioungwa amoniak, (voor chinezen moet dat volstaan) :grin:
Klik om te vergroten...

Heerlijk :grin::grin::grin:

Maar als uitkoken in amoniak crack wordt wat wordt dan uitkoken met maagzout ?

Vroeger kon je bijna geen basecoke krijgen moest ik het altijd zelf doen ... als je het rustig verwarmd zie je op een bepaald moment de coke vloeibaar worden en bovenin gaan drijven en dan ging je daar met een schilmesje doorheen en dan ging het daar uiteindelijk aan vast plakken.
Er was ook nog iets met het "edelste" metaal want bij sommige lepels bleef ging het hoe dan ook vast zitten in de lepel in plaats van aan het schilmesje en dan moest je maar wachten tot het genoeg afgekoeld was en dan vaak de lepel uitbikken en bleef er veel minder over, maar vooral dat wachten dat was ellende sommigen legden de lepel dan even in de vriezer ...

zo ongeveer werkt uitkoken

en chinezen is een kunst met zo'n lap folie ... ging me ook veeeeeeeeeeeeel te langzaam gewoon grote brokken in een pijp of op glas
g
gandwarf777Lid
01-01-2024, 00:00
#19
bartje_v zei:
celfor zei:
Shapi gou xioung yang wa wang to yonxioungwa amoniak, (voor chinezen moet dat volstaan) :grin:
Klik om te vergroten...

Heerlijk :grin::grin::grin:

Maar als uitkoken in amoniak crack wordt wat wordt dan uitkoken met maagzout ?

Vroeger kon je bijna geen basecoke krijgen moest ik het altijd zelf doen ... als je het rustig verwarmd zie je op een bepaald moment de coke vloeibaar worden en bovenin gaan drijven en dan ging je daar met een schilmesje doorheen en dan ging het daar uiteindelijk aan vast plakken.
Er was ook nog iets met het "edelste" metaal want bij sommige lepels bleef ging het hoe dan ook vast zitten in de lepel in plaats van aan het schilmesje en dan moest je maar wachten tot het genoeg afgekoeld was en dan vaak de lepel uitbikken en bleef er veel minder over, maar vooral dat wachten dat was ellende sommigen legden de lepel dan even in de vriezer ...

zo ongeveer werkt uitkoken

en chinezen is een kunst met zo'n lap folie ... ging me ook veeeeeeeeeeeeel te langzaam gewoon grote brokken in een pijp of op glas
Klik om te vergroten...
ik dacht dat mensen crack chineezde omdat ze het flash effect(met zo'n glazen pijp) niet aangenaam vonden. er zou met chinezen ook minder kans zijn op acute cracklong.
correct me if i'm wrong :rolleyes:
g
gekku gerrutLid
01-01-2024, 00:00
#20
hey! ik gebruik al 25jaar coke![en nog van alles meer] kan jammer genoeg omdat me neus het niet meer aan kan[helemaal naar de klote genakt!] niet meer snufen! want snuifen blijft voor mij toch de beste en lekkerste kick die je van wit kan hebben!zal je afraden om te gaan basen dat is zo fucking verslavent!!!chinezen vind ik ook veel verslavender als nakken! maar is wel goedkoper!! maar als je toch wil gaan roken doe dat dan zeker niet met snuif coke!!!!daar zit zoveel troep door heen als je 5gram uitkookt moet je blij zijn dat er2tot3 over blijft! en ik kan het weten heb jaren gdealt dus weet wat er allemaal gebruikt wordt om coke te versneiden!ok er staan een paar goede uitleggen over hoe je moet koken maar vergeet niet dat er ook middelen zijn zoals b.v lido of supermix die je niet kan uit koken!! de groetu!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."