Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Verslaafd zijn is echt kut, maakt niet uit wat..maar coke is zo verradelijk...ik zit in hetzelfde schuitje, en ben ergens 'blij" niet alleen te zijn. ik wens jou sterkte maar denk dat we er goed aan doen om er eerlijk over te gaan praten al is het maar met vreemden...komt wel goed toch?"
"een bekende Nederlandse heeft weleens gezegd...van coke kan niemand het winnen.. maar ja..dat was dan wel Patty Brard...helemaal ongelijk heeft ze niet..voor het eerst"
"Drientje zei: flugellover zei: hey mensen ben gematige gebruiken van alles buite hero hehe mijn vraag is wie kan me stap per stap uitleggen voor chinezen je weet wel met amoniak tnx !!!!! Klik om te vergroten... Ik denk dat jij uitkoken bedoeld. Chinezen doe je met zilverfolie en adem je de damp van de opgewarmde coke in, uitkoken is het elimineren van eventuele versnijdings materiaal uit je coke. Uitkoken wordt vaak gebruikt als pre proces voor het Basen, omdat bij je bij Basen je coke zo puur mogelijk wilt hebben. Uitkoken gaat als volgt. Je legt je coke op een eetlepel en voegt er voorzichtig ammoniak aan toe. Dit ga je langzaam verhitten. Dit kan boven het gasfornuis maar een stormaansteker voldoet ook prima. Zorg ook voor een roerstaafje, zodat het versnijdingsmateriaal goed oplost. Als de ammoniak heet genoeg is(hij gaat bubbelen) zal het versnijdingsmateriaal oplossen in de ammoniak en je coke vormt een soort gummi achtige substantie. Stop nu met verhitten en zuig de overgebleven ammoniak op met keukenpapier. De gummi achtige substantie zal na verloop van enkele minuten hard worden. Dit wordt uitgekookte coke, crack of base coke genoemd. Je kunt de coke overigens ook uitkoken met maagzout. Dan maak je een papje van de coke, water en maagzout, ipv ammoniak. Ammoniak is bij inhalering schadelijk, maagzout niet. Klik om te vergroten... ik dacht dat dit een hulp site was om mensen te helpen..maa deze hulp is echt bizar..f.ck"
"prima...ik ben alleen verbaasd..basen is helemaal zo verslavend..ondanks dat je het heel netjes gedetailleerd hebt uitgelegd zal je waarschijnlijk niet de bedoeling gehad hebben om deze persoon aan die shit te helpen toch?"
"je hebt gelijk en je klinkt heel verstandig en ik geloof je. andere vraag denk je dat de politie dit soort sites monitort? is het niet gevaarlijk eerlijk te zijn?"
"ik ga nooit kunnen stoppen.. hoe kom ik hier vanaf? ik ben niet dom, zie er ok uit, heb de liefste vriend op aarde, leuke vrienden, lieve familie en nog steeds gebruik ik drugs...omdat ik verveeld raak...wat moet ik doen??"
"Re: ik ga nooit kunnen stoppen.. als ik mijn eigen bericht zo terug lees, klinkt het wel heel erg suf en simpel..maar ben wel op zoek naar een uitweg.."
"Re: ik ga nooit kunnen stoppen.. er moet toch wel iemand zijn die begrijpt hoe dom en raar het is, dat als je alles lijkt te hebben je het vergooit door drugs? ik snap mezelf niet en ik snap niet waarom ik geen voldoening kan halen uit andere dingen..ik schaam me"
"al jaren gebruik ik coke als uitgaansdrugs..ik ben heel lang op reis geweest en toen was het maanden niet beschikbaar en heb ik het wel gemist, maar was het gewoon niet anders. ik ben nu thuis en mag niet klagen over mijn leven, ik heb het goed. probleem is alleen dat ik heel erg snel verveeld ben, en als ik drink kan ik steeds minder vaak de behoefte aan coke tegen gaan. het lijkt wel steeds erger te worden. en ik kan ook niet om alcohol heen want iedereen die ik ken, en iedereen die ik niet ken, gewoon iedereen lijkt te zuipen tegenwoordig..jong oud, student, arbeider, manager, bejaard..pff als je al denkt even rust te pakken is er wel weer een feestje. en mensen die niet drinken, vind ik over het algemeen saai.. (sorry) ik hou van gezelligheid en lol en uitgaan en ik heb een uitlaatklep nodig, ik wou alleen niet dat het nu ineens altijd op coke moet uitdraaien..pff...verwend, verveeld, misschien moet ik een hobby zoeken? waarom is het zo goddamn lekker, waarom kan ik geen nee zeggen terwijl andere mensen er niet eens behoefte aan hebben. en wat ze schrijven over onzekerheid..ik ben helemaal niet onzeker..ik wil wel als ik gedronken heb niet lazerus overkomen en dan helpt coke ook..ik ben een zwakkeling. ik haat het"