Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaar minuten

Paar minuten

100 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
spacekonijn zei:
hm lachgas nemen als je keihard gaat van de xtc is ook voor 4 minuten een hemelse rush-kick , ik kon me toen niet voorstellen dat je je nog lekkerder kan voelen dan toen.

maar toch daarna niet meer gedaan , ga t wel ooit weer doen maar om nou te zeggen dat k elke dag aan dat moment denk :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Is inderdaad goed :grin: :hearteyes:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deranged zei:
slipperman zei:
Dat duurt wel wat langer als basen hoor
Klik om te vergroten...
En tot slot nog 1 klein dingetje en dat is dat ik je graag wilde bedanken dat je deze wijsheid met mij wilde delen. Had echt geen idee dat snuifcoke langer dan base duurt(hoeveel precies dan?) Ik sta altijd open om nieuwe dingen te leren en mijn dank is oneindig dat je ff de tijd hebt genomen om mij te helpen. Ik raak er bijna door ontroerd zelfs, nee laten we het maar niet zo ver komen. Nogmaals bedankt voor alles. :wave:

En natuurlijk nog mijn excuses dat ik loog over coke snuiven. Zag dit in de film gebeuren en het leek me leuk en stoer, dus daarom zei ik dat ik het zelf had gedaan. Snap nu dat ik het misschien beter niet had kunnen doen, ik was immers niet volledig geinformeerd en nu ben ik dus tegen de lamp gelopen. Zeer spijtig allemaal en hoop dat jullie me het kunnen vergeven.
Klik om te vergroten...
ik lach me echt een breuk met u :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
J
Junkie_ILid
01-01-2024, 00:00
#3
http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl

jah basen is te bizar voor woorden! het effect is veel heftiger dan snuiven... heb het zelf maar 1 keer gedaan en vond er toen GODZIJDANK!!! niets aan... maar heb ken wel junkies die buiten op straat lopen die idd de hele avond zitten te basen...
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ban weer flink bezig moet crack hebben henb nog een stukkie :smilingimp: komt zo nieiuw aan. kut drug maar moet t hebben
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben er ook mee aan het kappen
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
goed zo veel sterkte
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dank je
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja idd heel veel sterkte.
Hoe ben je tot je besluit gekomen?
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#9
wat ik me afvraag? wrom s basen zo erger verslavend als speed coke enzo? als snuifvorm dan? heb t 1 x gedaan vond dr niks aan?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
GabberFreak17 zei:
wat ik me afvraag? wrom s basen zo erger verslavend als speed coke enzo? als snuifvorm dan? heb t 1 x gedaan vond dr niks aan?
Klik om te vergroten...
omdat het effect veel korter en heftiger is,en de crash zoveel malen feller!!! :)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het gevoel is gewoon beste wat er is
b
bolleLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bal0n zei:
Deranged zei:
Als ik tabak rook voel ik daar normaal gesproken verder niks bij dus welke paar minuten jij bedoelt is voor mij een raadsel.
Klik om te vergroten...

..

Moet je nou altijd zo bijdehand en vermoeiend doen? Jij weet ook wel dat je van sigaretsel de eerste paar minuten wat voelt.
Klik om te vergroten...



hehehehhehe wat voor cigareten rook jij dan wil ik ook een keer proberen
hahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahaha :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Nja ik heb ook wel eens dat ik bij een eerste peuk ofzo echt wel ff een paar minuten een high over me heen krijg, maar vind deze niet prettig en stop dat meestal met die peuk. De peuken erna heb ik geen last van.
J
JonirszLid
01-01-2024, 00:00
#14
Juist ja, dat gevoek bij een sigaretje heb ik nou ook soms, nee serieus, aant begin,..als ik dan bijvoorbeeld weer een pauze heb gehad (lees, poging tot stoppen :))
K
KooklijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deranged zei:
Klinkt echt leuk man, ik ga het een keer proberen. :stoned:
Klik om te vergroten...

Om nog even terug te komen op de vraag waarmee je deze topic begonnen bent. Het klopt dat het effect van een base (coke roken op een glas of in een pijpje) maar een paar minuten duurt. Je krijgt een flash die even heel intens is en al heel snel wil je nog een base. Op deze manier rook je rustig een paar gram op. Deze manier van coke gebruiken is heel erg verslavend en als je het eenmaal doet, dan is snuiven niet meer zo interresant. Ik rook meestal een pijpje en wissel dat af met roken op folie. Tussendoor rook ik dan nog een plofje, omdat dat de flash weer heftiger maakt. Als je nog lekker kan genieten van een lijntje, hou het daar dan maar bij want het echte genieten is snel afgelopen. Ik rook al jaren, en het laatste jaar zeer regelmatig, omdat het genieten er niet meer echt bij is, en ik ook niks fatsoenlijks kan krijgen, probeer ik er nu mee te stoppen, geloof me dat is zwaar als je een base roker bent. Ik hoop dat je hiermee antwoord hebt op je vraag.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#16
ligt er aan coke voldoet niet de high is niet t zelfde vind ik
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kim zei:
ligt er aan coke voldoet niet de high is niet t zelfde vind ik
Klik om te vergroten...

Sja, zodra je op de grote glijbaan gaat wil je niet meer van de kleintjes.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind coke juist vet gaaf, alleen de prijs houd me gelukkig tegen, moet er niet aan denken om elke dag een pakje sos te halen, 1x in de maand kan ik me al nauwelijks veroorloven.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zit al 2 dagen opgesloten binnen
mag niet weg dus basen door een blikje in de badkamer

nu voel ik me wel junk
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#20
^

totally agree


een hijs en je bent verkocht zo begoin t een jaar geleden bij mij ook

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."