Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSupercoke

Supercoke

29 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Supercoke...

Tot nu toe vond ik alle coke vrij saai.
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik GA LEKKER AL OVER 2 JAAR :tongueout: naar colombia
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindtravel zei:
de supercoke waar jij het over hebt bestaat wel, maar niet in Nederland, die kans is 99% uitgesloten.. daarvoor moet je echt in bolivia zijn of peru.. colombia zou je ook wel eens wat kunnen vinden..

maar echt pure coke, bestaat niet en is niet te verkrijgen, tenzij je expert ben in het bereiden van coke en je eigen (grote) handellijn hebt.. want het verkoop van pure coke is klantenmoord[/quote

colombia zou je ook wel eens wat kunnen vinden..
???????? :confused:
in colombia vind je juist de meest pure coke :) colombia is nog steeds het grootste coke land (ook al gaat bolivia colombia over een tijdje voorbij maar in peru hoef je ook gen moeite te doen voor pure coke
Klik om te vergroten...
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon troep dus leesik maar weer.
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Intoxicated zei:
synthetische coke bestaat toch niet?
Anders zouden al die gasten echt niet met bolletjes in hun hol heen en weer gaan... lijkt mij. En dan zou de prijs ook niet zo hoog liggen.
Klik om te vergroten...

banee...
Artsen gebruiken lidocaine...

Cocaine om te verdoven... rofl :grin:
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#6
pillywilly zei:
1) farmaceutische shit...is zo ontwikkeld om de werking die jij fijn vind weg te halen...zijn meerdere toepassingen van, maar geen "high gevoel"
puur medische

2) nee, het enige wa da zou kunnen doen.... is als de kero nog nie verdampt is:P
tuurlijk is het voor een gebruiker die normaal 10% sos lijnen neemt een heel verschil als het 100%(89%) lijnen zijn

3) ja da spul is er...maar werkt nie echt goed.
met sos kun je "echt" doorgaan.
met da spul is het als snel genoeg en je wordt misselijk...
teminste dat wat ik heb gehad/gezien.
het is meer geel, en de "eerste lijn" werking vond ik wel lijken,maar verder was het nie veel.
en mengen met echte sos is er nie bij.
naja wie weet , wordt het nog verbeterd :wink: (prijs is btw wel heel goed !)
Klik om te vergroten...

Hoogste percentage in belgie gevonden is 50 procent coke.
Hoogste in de wereld 98 procent

dus bij ons zit er zowieso den helft brol bij

Ergens gelezen... :wink:
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#7
flash kieke zei:
Heb al 80procent coke voor men neus gehad...
Klik om te vergroten...

Hebben ze jouw wijsgemaakt omdat de coke die je had mss een stuk beter was dan wat je al gewend was... Geloof me, in belgie vind je niet meer dan 50 procent hoor.
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#8
in nederland vind je ook niet meer dan 50 procent coke.

heb de 50 procent ook is voor men neus gehad, en toch wel iets te sterk naar men zin.

ik vermoed dat het gemiddelde voor een goede dealer op 30 procent ligt endat het grootste deel wel rond de 20 zal ligen
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bollie zei:
flash kieke zei:
Heb al 80procent coke voor men neus gehad...
Klik om te vergroten...

Hebben ze jouw wijsgemaakt omdat de coke die je had mss een stuk beter was dan wat je al gewend was... Geloof me, in belgie vind je niet meer dan 50 procent hoor.
Klik om te vergroten...


Dan wil ik die coke die boven de 50%toch wel eens proberen.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Supercoke? Of bedoel je CFT?

http://en.wikipedia.org/wiki/(-)-2-ß-Carbomethoxy-3-ß-(4-fluorophenyl)tropane_naphthalenedisulfonate
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#11
CFT? Nooit van gehoord. klinkt interessant!. Waarom is dit nog niet op de markt verschenen? Ik zou het wel eens willen proberen....


P.s. Voor de ongelovige onder jullie: Cocaïne wordt toch echt gebruikt door de KNO-arts als lokale vaat-vernauwer. Lidocaine wordt voornamelijk gebruikt als verdovend middel.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als het maken ervan goede winst zou geven was het al op de markt geweest.
Ik heb het gevoel dat CFT 2 a 3 keer zo moeilijk is te maken is als LSD.
n
nexusLid
01-01-2024, 00:00
#13
BobG zei:
Als het maken ervan goede winst zou geven was het al op de markt geweest.
Ik heb het gevoel dat CFT 2 a 3 keer zo moeilijk is te maken is als LSD.
Klik om te vergroten...

Kan wel eens de reden zijn dat het niet misbruikt wordt. Synthetische cocaine zou bijvoorbeeld al een veelvoud van de natuurlijke kosten. (is trouwens in alle opzichten zo goed als identiek aan de natuurlijk). Meteen ook de reden waarom het nog steeds uit colombia i.p.v. een laboratorium komt. Die CFT zal waarschijnlijk even duur zijn als synthetische coke.

Wel intressante link BobG, wist nog niet dat er actieve analogen van coke bestonden...
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat wel veel uitmaakt is het middel waar coke mee wordt gewassen.Dat zou eigenlijk ether moeten zijn maar tegenwoordig word dat niet vaak meer gebruikt geloof ik.Dan krijg je de beroemde bloemetjes geur aan je coke.Je moet coke ook opnieuw kunnen wassen maar dat stinkt nogal heb ik begrepen.En je houd niet veel meer over.Maar dan is het wel weer puur.
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#15
coke wassen?

bedoel jij niet gewoon er base van maken?
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#16
spliffsnatcher zei:
coke wassen?

bedoel jij niet gewoon er base van maken?
Klik om te vergroten...

Idd.ja.Heb er net wat over zitten lezen.Men doet dat doorgaans met amonia.Ik heb begrepen dat het ook met ether kan op de een of andere manier.Hoe dan ook,je houd dus een basis produkt over en dat is dan pure coke.
B
BriceLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kheb ooit is 1x MEGA goede coke gehad. Volgens mij echte colombiaanse. Is ZO'N ENORM groot verschil met de coke van hier, zijn eigenlijk bijna twee verschillende drugs.
De colombiaanse is echt puur zoals ze dat dan zeggen he, veel zuiverder van effect ook.

was wel maar een once in a - hopelijk niet lifetime experience...
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#18
basis produkt :)

ne je houdt letterlijk een base over, base zoals in tegenovergestelde van zuur.

snuifcoke is een zout, meer bepaald een HCl zout, en rond je 14 jarige leeftijd heb je waarschijnlijk ergens geleerd dat eenzout het resultaat is van zuur+base

Freebase+hcl geeft dus cokezout(snuif) + water

Met ammoniak dat zelf een base is, wel een aparte base, verkrijg je dus weer de base vorm.

Net hetzelfde bij mdma, bij productie krijg je eerst een vloeibare vorm(base) en daaruit maken ze het zout --> witte kristallendus.
Z
ZwartSchaapLid
01-01-2024, 00:00
#19
1) farmaceutische cocaïne: Lidocaïne- hydrochloridegel zoek daar maar eens op :)

2) gewoon pure, zuivere coke, zonder rommel erbij.: Dat je dit niet kan snuiven, is onzin, echter is een kleine hoeveelheid vaak genoeg.

3) puur synthetische coke: http://partyflock.nl/topic/652995:Namaak_cocaine.html

Straathandel is vaak : 50/50 gemixt, bij een goede dealer 10 coke op 6 manitol/inositol

a) dan hangt het al af van de kwaliteit die jouw dealer weet te krijgen/ Snotneus effect is teveel manitol/inositol , ga er maar vanuit dat je coke vaak 3 keer versneden is.

Importeur, 90/10 - 80/20 , groothandelaar, 90/10 - 80/20 , straatdealer verzin het zo gek maar.

Goede test: steek je neus in het pakje: ruikt het erg zoet, is het heel erg germixt, ruikt het naar een soortgelijk geurtje als benzine. dan heb je vaak redelijk goede coke.

b) petjes gevoel, hoofdpijn, tandvlees geïrriteerd, vaak is dit coke gemixt met supermix, manitol met lido....

c) Dat je aan de kleur kan zien of je goede coke hebt, is complete bullshit, vaak duidt te witte coke op te veel gemixt met andere rommel. Flakes, Witte doorzichtige schittering in de coke, is vaak wat geler van kleur, dit is vaak het puurste zoals je het tegen kunt komen. lijkt net versnippert glas.

Wat tegenwoordig de trend is: vloeibare coke, die ze pas in het land van verhandelen, tot poeder uitkoken. doordat hier andere vloeistof ( vaak ether) aan is toegevoegd, krijg je van deze coke een enorme druk op je longen, waardoor je meer gaat roken en wilt drinken. (onrustig gevoel in je lijf)

De ervaring van coke, varieert ook redelijk bij de persoon in kwestie en van de kwaliteit en mix en voor de gemoedstoestand van de persoon.
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb dit al in een andere topic gezet;

die lab coke heb ik al gehad...ik en anderen waren daar heel tevreden over. het gaf hetzelfde gevoel als heel goede coke (flakes), niet veel van nodig, geen rare bijwerkingen (geen rommel erbij).

over pure coke (89%)...dit is wel te snuiven, enkel heb je daar echt weinig van nodig.
ik heb wel iemand gekend die in Bolivia had gekocht en die kreeg meteen een bloedneus. Brandde hard, maar was wel erg goed, had er niet veel van nodig. :tearsofjoy:


zoals hierboven al gezegd is geweest, het hangt van mens tot mens af.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."