#1
Supercoke...
Tot nu toe vond ik alle coke vrij saai.
Tot nu toe vond ik alle coke vrij saai.
Mindtravel zei:de supercoke waar jij het over hebt bestaat wel, maar niet in Nederland, die kans is 99% uitgesloten.. daarvoor moet je echt in bolivia zijn of peru.. colombia zou je ook wel eens wat kunnen vinden..
maar echt pure coke, bestaat niet en is niet te verkrijgen, tenzij je expert ben in het bereiden van coke en je eigen (grote) handellijn hebt.. want het verkoop van pure coke is klantenmoord[/quote
colombia zou je ook wel eens wat kunnen vinden..
????????![]()
in colombia vind je juist de meest pure cokecolombia is nog steeds het grootste coke land (ook al gaat bolivia colombia over een tijdje voorbij maar in peru hoef je ook gen moeite te doen voor pure coke
Intoxicated zei:synthetische coke bestaat toch niet?
Anders zouden al die gasten echt niet met bolletjes in hun hol heen en weer gaan... lijkt mij. En dan zou de prijs ook niet zo hoog liggen.
pillywilly zei:1) farmaceutische shit...is zo ontwikkeld om de werking die jij fijn vind weg te halen...zijn meerdere toepassingen van, maar geen "high gevoel"
puur medische
2) nee, het enige wa da zou kunnen doen.... is als de kero nog nie verdampt is:P
tuurlijk is het voor een gebruiker die normaal 10% sos lijnen neemt een heel verschil als het 100%(89%) lijnen zijn
3) ja da spul is er...maar werkt nie echt goed.
met sos kun je "echt" doorgaan.
met da spul is het als snel genoeg en je wordt misselijk...
teminste dat wat ik heb gehad/gezien.
het is meer geel, en de "eerste lijn" werking vond ik wel lijken,maar verder was het nie veel.
en mengen met echte sos is er nie bij.
naja wie weet , wordt het nog verbeterd(prijs is btw wel heel goed !)
flash kieke zei:Heb al 80procent coke voor men neus gehad...
Bollie zei:flash kieke zei:Heb al 80procent coke voor men neus gehad...
Hebben ze jouw wijsgemaakt omdat de coke die je had mss een stuk beter was dan wat je al gewend was... Geloof me, in belgie vind je niet meer dan 50 procent hoor.
BobG zei:Als het maken ervan goede winst zou geven was het al op de markt geweest.
Ik heb het gevoel dat CFT 2 a 3 keer zo moeilijk is te maken is als LSD.
spliffsnatcher zei:coke wassen?
bedoel jij niet gewoon er base van maken?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."