Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSupercoke

Supercoke

29 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#1
CFT? Nooit van gehoord. klinkt interessant!. Waarom is dit nog niet op de markt verschenen? Ik zou het wel eens willen proberen....


P.s. Voor de ongelovige onder jullie: Cocaïne wordt toch echt gebruikt door de KNO-arts als lokale vaat-vernauwer. Lidocaine wordt voornamelijk gebruikt als verdovend middel.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als het maken ervan goede winst zou geven was het al op de markt geweest.
Ik heb het gevoel dat CFT 2 a 3 keer zo moeilijk is te maken is als LSD.
n
nexusLid
01-01-2024, 00:00
#3
BobG zei:
Als het maken ervan goede winst zou geven was het al op de markt geweest.
Ik heb het gevoel dat CFT 2 a 3 keer zo moeilijk is te maken is als LSD.
Klik om te vergroten...

Kan wel eens de reden zijn dat het niet misbruikt wordt. Synthetische cocaine zou bijvoorbeeld al een veelvoud van de natuurlijke kosten. (is trouwens in alle opzichten zo goed als identiek aan de natuurlijk). Meteen ook de reden waarom het nog steeds uit colombia i.p.v. een laboratorium komt. Die CFT zal waarschijnlijk even duur zijn als synthetische coke.

Wel intressante link BobG, wist nog niet dat er actieve analogen van coke bestonden...
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat wel veel uitmaakt is het middel waar coke mee wordt gewassen.Dat zou eigenlijk ether moeten zijn maar tegenwoordig word dat niet vaak meer gebruikt geloof ik.Dan krijg je de beroemde bloemetjes geur aan je coke.Je moet coke ook opnieuw kunnen wassen maar dat stinkt nogal heb ik begrepen.En je houd niet veel meer over.Maar dan is het wel weer puur.
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#5
coke wassen?

bedoel jij niet gewoon er base van maken?
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#6
spliffsnatcher zei:
coke wassen?

bedoel jij niet gewoon er base van maken?
Klik om te vergroten...

Idd.ja.Heb er net wat over zitten lezen.Men doet dat doorgaans met amonia.Ik heb begrepen dat het ook met ether kan op de een of andere manier.Hoe dan ook,je houd dus een basis produkt over en dat is dan pure coke.
B
BriceLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kheb ooit is 1x MEGA goede coke gehad. Volgens mij echte colombiaanse. Is ZO'N ENORM groot verschil met de coke van hier, zijn eigenlijk bijna twee verschillende drugs.
De colombiaanse is echt puur zoals ze dat dan zeggen he, veel zuiverder van effect ook.

was wel maar een once in a - hopelijk niet lifetime experience...
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#8
basis produkt :)

ne je houdt letterlijk een base over, base zoals in tegenovergestelde van zuur.

snuifcoke is een zout, meer bepaald een HCl zout, en rond je 14 jarige leeftijd heb je waarschijnlijk ergens geleerd dat eenzout het resultaat is van zuur+base

Freebase+hcl geeft dus cokezout(snuif) + water

Met ammoniak dat zelf een base is, wel een aparte base, verkrijg je dus weer de base vorm.

Net hetzelfde bij mdma, bij productie krijg je eerst een vloeibare vorm(base) en daaruit maken ze het zout --> witte kristallendus.
Z
ZwartSchaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
1) farmaceutische cocaïne: Lidocaïne- hydrochloridegel zoek daar maar eens op :)

2) gewoon pure, zuivere coke, zonder rommel erbij.: Dat je dit niet kan snuiven, is onzin, echter is een kleine hoeveelheid vaak genoeg.

3) puur synthetische coke: http://partyflock.nl/topic/652995:Namaak_cocaine.html

Straathandel is vaak : 50/50 gemixt, bij een goede dealer 10 coke op 6 manitol/inositol

a) dan hangt het al af van de kwaliteit die jouw dealer weet te krijgen/ Snotneus effect is teveel manitol/inositol , ga er maar vanuit dat je coke vaak 3 keer versneden is.

Importeur, 90/10 - 80/20 , groothandelaar, 90/10 - 80/20 , straatdealer verzin het zo gek maar.

Goede test: steek je neus in het pakje: ruikt het erg zoet, is het heel erg germixt, ruikt het naar een soortgelijk geurtje als benzine. dan heb je vaak redelijk goede coke.

b) petjes gevoel, hoofdpijn, tandvlees geïrriteerd, vaak is dit coke gemixt met supermix, manitol met lido....

c) Dat je aan de kleur kan zien of je goede coke hebt, is complete bullshit, vaak duidt te witte coke op te veel gemixt met andere rommel. Flakes, Witte doorzichtige schittering in de coke, is vaak wat geler van kleur, dit is vaak het puurste zoals je het tegen kunt komen. lijkt net versnippert glas.

Wat tegenwoordig de trend is: vloeibare coke, die ze pas in het land van verhandelen, tot poeder uitkoken. doordat hier andere vloeistof ( vaak ether) aan is toegevoegd, krijg je van deze coke een enorme druk op je longen, waardoor je meer gaat roken en wilt drinken. (onrustig gevoel in je lijf)

De ervaring van coke, varieert ook redelijk bij de persoon in kwestie en van de kwaliteit en mix en voor de gemoedstoestand van de persoon.
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb dit al in een andere topic gezet;

die lab coke heb ik al gehad...ik en anderen waren daar heel tevreden over. het gaf hetzelfde gevoel als heel goede coke (flakes), niet veel van nodig, geen rare bijwerkingen (geen rommel erbij).

over pure coke (89%)...dit is wel te snuiven, enkel heb je daar echt weinig van nodig.
ik heb wel iemand gekend die in Bolivia had gekocht en die kreeg meteen een bloedneus. Brandde hard, maar was wel erg goed, had er niet veel van nodig. :tearsofjoy:


zoals hierboven al gezegd is geweest, het hangt van mens tot mens af.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."