Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eet je wel voldoende, ook tijdens het gebruik? Van lang zonder khd zitten kun je een opgeblazen buik krijgen."
"Lijkt wel alsof er een moord is gepleegd.. Was je niet bang dat je doodging? Maar. Het filmpje is anderhalf jaar geleden gepost, heb je nu nog steeds veel bloedverlies en slechte heling wanneer je je openhaalt ??"
"Als wappen seks onder invloed is, dan heb ik alleen nog maar gewapt qua seksuele ervaring ... En altijd coke. Maar ik weet dus niet hoe het zonder dat spul is, volgens mij maakt het voor mij weinig uit of ik nu wel of niet onder invloed ben, vgm is coke sowieso niet zo seksueel stimulerend?"
"Hee... Ik vroeg me af. Zijn er (hier?) mensen die gestopt zijn met hun verslaving omdat het wel moest, niet omdat je het zelf wou? Kan dat überhaupt? Ik heb geen geld meer voor mijn verslaving en weet echt niet wat en hoe. Ik wil eig niet stoppen maar het moet dan wel. Misschien dat ik wat hoop kan halen uit succesverhaaltjes maar pfff"
"Lag aan de dope. Nieuw dealertje gevonden. Én meer én goeie kick. Heerlijk."
"Ik heb juist 3,5 maanden gedwongen moeten stoppen ... En ik weet wel dat het beter is voor me om te stoppen ... maar ik wil het niet. Ik ben me ervan bewust dat het dom is en dat ik mijn leven, voor zover ik die heb, weggooi. Maarja, morgen laatste geld uitgeven, zit momenteel zonder inkomstenbron, dus we zien wel waar t op uitkomt ..."
"Kutleven. Even niks meer voelen, even geen verantwoordelijkheden meer, even helemaal weg zijn. En de volgende dag weer gvd wakker worden in de realiteit. Puur coping dus. Als ik moet werken of ik heb in de ochtend autorijles snuif ik de avond daarvoor niet ... maar zit dan wel weer aan de cafeïne drankjes en videogames. Überhaupt iedere avond videogames. Vriend van mij is overtuigd dat ik moet gaan blowen ipv snuiven, dat ik dan wel de snuif kan laten liggen, zijn woorden; alles beter dan verslaafd zijn aan wit. Geen idee, ik geef het heel naïef (of blind) maar een kans. Al twee keer geprobeerd maar moet telkens heel hard hoesten, keelpijn (kan het zijn dat dit door de coke komt?) en hoofdpijn in voorhoofd ... voel geen kick ofzo ... maar ff blijven proberen, k geef het wel een kans ..."
"Anders misschien zelf een retourtje Colombia kopen?"
"Mijn "dealer" wilt me niet meer geven, dus tja, daar sta je dan. Ik ben niet lichamelijk verslaafd ... maar psychisch wel voor zover dat kan. Hoe lang duurt het voordat je het los kan laten, er geen verlangens meer naar hebt om via die manier met moeilijke situaties te dealen? Groetjes, Emily."
"Het is al geregeld, een vriend van mij spaart de zakjes waar z'n mdma in heeft gezeten. Dus ik krijg van hem zo'n sluitbaar zakje Bedankt voor de benaming!"