Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen ik belazerd?

Ben ik belazerd?

69 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
H
Heanne71Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Vorige week zondag had ik voor het eerst 2 sleutelpuntjes coke gesnoven, aangezien ik moest strijken dacht ik, dat ga ik gewoon doen. Wellicht is het strijken zelfs wel leuk. Maar buiten een vieze smaak in mijn mond merkte ik niks.

Maar ik dacht dat het gewoon te weinug was, heb ik vanavond keurig 2 lijntjes gemaakt, eerst het ene lijntje gesnoven en na 10-15 minuten het andere lijntje. Weer een smerige smaak in mijn mond, maar ok. Ik ging relax wachten tot het fantastische gevoel. Maar helaas..... Niks. Nu reageer ik ook al niet geweldig op GHB dus zou het kunnen zijn dat mijn lichaam gewoon raar reageert? Mijn vriend merkt wel de ghb dus het wel goed spul.

Ik ben 175 lang en weeg 64 kilo. Zou het te weinig zijn? Ik lees altijd over lijntjes van ongeveer 3 cm en dat heb ik gedaan. Of ben ik belazerd? Baal er goed van, wil ook het geile gevoel ervaren.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
als je coke gekocht hebt ben je vrijwel zeker belazerd, de vraag is in welke mate...

lijntjes en sleutelpuntjes zijn geen betrouwbare manier een hoeveelheid drugs te omschrijven, die verschillen nogal per persoon, dus daar hebben we weinug aan.

eigenlijk heb ik veel te weinug informatie om inhoudelijk op je vraag in te gaan, maar als je coke gekocht hebt ben je wel vrijwel zeker belazerd.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je jou coke niet laat testen kunnen de mensen hier jou weinig tot geen info verschaffen. Sleutelpuntjes en lijntjes daar weten we verder ook weinig mee maar mss neem je wel te weinig. Probeer een lijn van 50 a 75 mg. Ongeveer de lengte van een bankkaart redelijk dun. Als je matige coke hebt ga je dat zeker en vast voelen. Zoniet weet je genoeg. Coke is waarschijnlijk ook het meest versneden middel ter wereld.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deze titel in dit subforum? Ik hoef de openingspost niet eens te lezen.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat je wel iets had meoten voelen. Als je eerst een paar sleutel punten neemt en dan twee lijntjes dan moet je wel "iets" voelen dus je hebt waarschijnlijk kut spul.

Ik ben het eens met de comments hierboven maar je kan wel zeggen dat het zeer waarschijnlijk is dat ze wat had moeten voelen.
H
Heanne71Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben bang dat het echt troep is. Gekocht bij degene waar ik normaliter alles haal en altijd goed was. Had aangegeven het eenmalig te willen gebruiken, gewoon voor de ervaring, waarschijnlijk dacht hij dat er dan niks te verliezen was want immers is het voor eenmalig.

Ik ga zo'n testsetje kopen, eens kijken wat dat doet. Ik bedenk me ook dat ik geen verdoofd gevoel in mijn keel of neus had. Wel vieze smaak, maar dat geeft een verpulverde paracetamol ook.

Ga nog een keer proberen met een bankpasje lengte. Mss was het echt te weinig, dan zal ik laten weten of dat ook geen effect heeft.

Maar doe het niet meer s'avonds. Heb hele nacht wakker gelegen en zelfs een diazepam mocht niet baten, en lag ik nu wakker met een waanzinnig gevoel dan was het niet erg, maar dit was gewoon nuchter niet kunnen slapen.
A
AttimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heanne71 zei:
Ben bang dat het echt troep is. Gekocht bij degene waar ik normaliter alles haal en altijd goed was. Had aangegeven het eenmalig te willen gebruiken, gewoon voor de ervaring, waarschijnlijk dacht hij dat er dan niks te verliezen was want immers is het voor eenmalig.
Klik om te vergroten...

Hahahaha, als die dealer nog maar een beetje bij de pinken is weet hij wat voor onzin dat is. Als je coke doet (toch als het een beetje goed is) is de eerste reactie van je lichaam "meer".

Mijn eerste dealer waarschuwde meteen dat één lijn coke nutteloos is (toen ik hem vertelde dat ik nog één lijntje bewaard had voor later). Je gaat dat effe tof vinden en daarna balen dat er niet meer is.

Ik, als gewone niet dealende eindgebruiker, zou nooit aan iemand coke geven met de gedachte van "het blijft wel bij deze ene keer". Al kan ik me uiteraard voorstellen dat er mensen zijn waarbij dit wel zo is/was.

Weet trouwens dat er volgens mij in geen enkel wereldje zo hard belogen en bedrogen wordt als in het coke-wereldje. Werkelijk iedereen die zegt dat hij een stabiele bron van goede coke heeft kan daar niet met de volle 100% zeker van zijn. Ten eerste wordt al een hoop geknoeid bij het productieproces, dan gaat het nog eens door ontelbaar veel handen die allemaal goed hun geld willen verdienen (ze gaan namelijk met iets om waar ze enkele tot talloze jaren van hun leven aan kunnen verliezen). Dat heeft ertoe geleid dat de zuiverheid er erg op achteruit gegaan is in de loop der jaren. Dan hebben we het nog enkel over de kwaliteit gehad. Daarna komt er nog de hoeveelheid. Het begint al bij de op voorhand aanvaarde realiteit dat 1 gram in de coke-wereld 0.7 betekent. Die openlijke en doodnormale oneerlijkheid zit bij alle dealers ingebakken. Als je echte grammen wilt gaan ze altijd meer vragen (terwijl het al erg duur is).

Heanne71 zei:
Ik ga zo'n testsetje kopen, eens kijken wat dat doet. Ik bedenk me ook dat ik geen verdoofd gevoel in mijn keel of neus had. Wel vieze smaak, maar dat geeft een verpulverde paracetamol ook.
Klik om te vergroten...

Heb het onlangs ook eens gedaan met goede coke en het gaf idd de hoogste mogelijke score bij zo'n zuiverheid zelftester. Qua cuts kreeg het de kleur paracetamol en soortgenoten (donkergroen als ik me niet vergis). Had er foto's van moeten nemen. Ik ben dus wel benieuwd naar je resultaten. Zo'n zuiverheidstest is wel wat duur, maar mijn inziens zijn geld wel waard al moet de final test wel nog komen.

Ik ben namelijk van plan om deze of volgende week ook eens een kijkje te gaan nemen in een testcentrum (Modus Vivendi in Brussel) met dezelfde coke. Benieuwd of die zelftester bevestigd wordt. Als dat zo is, is het zijn geld waard!

Heanne71 zei:
Ga nog een keer proberen met een bankpasje lengte. Mss was het echt te weinig, dan zal ik laten weten of dat ook geen effect heeft.
Klik om te vergroten...

Tenzij je 3 cm lijntjes een stuk hoger gestapeld waren dan de gemiddelde lijn lijkt mij dat toch klein. De lengte van een bankkaart is idd meer de ideale lengte. De lijnen die je op internet of in films ziet zijn vaak heel erg groot (toch naar mijn ervaring). Altijd een cm of tien, bijna een cm breed en hoog.

Bij mij zijn ze bijna altijd ongeveer een halve cm breed, zolang als een bankkaart en niet te 'hoog'. Al zul je merken dat hoe verder je erin gaat hoe dikker en langer je lijnen worden (iets waarvoor je moet opletten). Ik heb zo'n klein lepeltje waarvan ik altijd drie schepjes neem die ongeveer zo groot zullen zijn als een sleutelpunt. Ben je niks mee, maar ik deel het maar.

Heanne71 zei:
Maar doe het niet meer s'avonds. Heb hele nacht wakker gelegen en zelfs een diazepam mocht niet baten, en lag ik nu wakker met een waanzinnig gevoel dan was het niet erg, maar dit was gewoon nuchter niet kunnen slapen.
Klik om te vergroten...

Haha, dat vind ik dan weer vreemd. Ik heb nog nooit wakker gelegen van de coke. Meestal, tegen dat ik in m'n bed val heb ik al minstens een uur of twee geen lijn meer binnen gehad en val ik als een blok in slaap.

Van de speed daarentegen... Vorige zaterdag voor de eerste keer geprobeerd, en die paar uur die ik in m'n bed heb doorgebracht heb ik gewoon naar het plafond gestaard. Meer daarover straks in het speedhoekje!
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bij goede coke is 2millimeter dikte en hoogte, met een lengte van een halve bankpas voor mij genoeg. Veel meer dan dat is al teveel voor mij.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#9
zijn jullie ervan op de hoogte dat los van het volume het gewicht veel meer zegt over de dosering?

de massa zou helemaal fantastisch zijn, maar is die 2mm x 2mm x lengte bankpas(85mm) dan perfect rechthoekig? dan kom je uit op 0,34cc(of cm3). dat zegt nog steeds helemaal niks over de dosering, en al helemaal niets over de samenstelling.

aangezien ze meeste mensen geen exacte geometrische figuren kunnen maken van een lijntje, het volume nog steeds niks zegt over het gewicht, ik niet denk dat jullie graag proberen hoeveel vloeistof je coke verplaatst en de samenstelling compleet gokken blijft lijkt deze discussie over formaten lijntjes me totaal zinloos.

het heeft echt compleet niks meer te maken met de dosering van coke, met zoveel onbekende variabelen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
MeejheM zei:
zijn jullie ervan op de hoogte dat los van het volume het gewicht veel meer zegt over de dosering?
(...)
Klik om te vergroten...
Dat soort advies wordt toch ook gewoon bij voorbaat al genegeerd?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#11
Exceptional Insight zei:
MeejheM zei:
zijn jullie ervan op de hoogte dat los van het volume het gewicht veel meer zegt over de dosering?
(...)
Klik om te vergroten...
Dat soort advies wordt toch ook gewoon bij voorbaat al genegeerd?
Klik om te vergroten...

zo te zien niet door iedereen. ik wilde even een punt maken.
H
Heanne71Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou dus ik heb eigenlijk mazzel dat het niet werkte? Was echt de bedoeling om het eenmalig te gebruiken, maar eigenlijk heb ik ook geen zin om het nog eens te proberen. Juist omdat ik er niet van kon slapen.

Speed heb ik ook, dat heb ik ook nooit eerder gebruikt, ik hoop zo dat ik daar wel blij van ga worden. Straks is ook daarmee het enige effect dat ik niet kan slapen.

Ben zo bang dat alleen xtc het enige is waarmee ik me geweldig voel, en dat gebruik ik om de 3 mnd, dus dan ben ik op de overige feestjes gewoon mijzelf. Deprimerend vooruitzicht.

Bedankt voor het meedenken, ik ga het speed gedeelte doornemen,
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Strijken?
H
Heanne71Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ga naar erotische feesten, en met iets op is iedereen lief. Zonder voel ik me echt een buitenstaander. Ik ben dan stugger, minder los. Vandaar dat ik het liefst iets wil gebruiken. Xtc om de 3 mnd en daarom wil ik iets wat het vervangt, me losser maakt.
H
Heanne71Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ooscaar zei:
Strijken?
Klik om te vergroten...


Hahaha. Ja ik moest strijken, dus dacht ga het met coke op doen.

De 2e keer lag ik chill op bed, maar ook toen 0 effect.
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heanne71 zei:
Nou dus ik heb eigenlijk mazzel dat het niet werkte? Was echt de bedoeling om het eenmalig te gebruiken, maar eigenlijk heb ik ook geen zin om het nog eens te proberen. Juist omdat ik er niet van kon slapen.

Speed heb ik ook, dat heb ik ook nooit eerder gebruikt, ik hoop zo dat ik daar wel blij van ga worden. Straks is ook daarmee het enige effect dat ik niet kan slapen.

Ben zo bang dat alleen xtc het enige is waarmee ik me geweldig voel, en dat gebruik ik om de 3 mnd, dus dan ben ik op de overige feestjes gewoon mijzelf. Deprimerend vooruitzicht.

Bedankt voor het meedenken, ik ga het speed gedeelte doornemen,
Klik om te vergroten...
Dus je wordt nu al afhankelijk van de middelen? terwijl je het effect nog niet hebt gevoeld? zie je wel wat je hier neerzet? Geniet gewoon van waar en wanneer je bent, dat maakt het leven een stuk mooier. Tegen de tijd dat je een nieuw middel hebt, kun je er wel nieuwsgierig naar zijn en er vervolgens van genieten, maar om nu al te zeggen dat het niks aan is zonder..?
A
AttimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
MeejheM zei:
zijn jullie ervan op de hoogte dat los van het volume het gewicht veel meer zegt over de dosering?

de massa zou helemaal fantastisch zijn, maar is die 2mm x 2mm x lengte bankpas(85mm) dan perfect rechthoekig? dan kom je uit op 0,34cc(of cm3). dat zegt nog steeds helemaal niks over de dosering, en al helemaal niets over de samenstelling.

aangezien ze meeste mensen geen exacte geometrische figuren kunnen maken van een lijntje, het volume nog steeds niks zegt over het gewicht, ik niet denk dat jullie graag proberen hoeveel vloeistof je coke verplaatst en de samenstelling compleet gokken blijft lijkt deze discussie over formaten lijntjes me totaal zinloos.

het heeft echt compleet niks meer te maken met de dosering van coke, met zoveel onbekende variabelen.
Klik om te vergroten...

Ja kijk, dat dit nattevingerwerk is dat gaat niemand ontkennen. Maar jij weet toch net zo goed als ik dat dit een vraag is van vele beginners en dat velen niet meteen een goede weegschaal hebben liggen, laat staan de massa kunnen berekenen.

Dan is info over wat voor lijntjes jij legt wel degelijk nuttig voor anderen. Met uiteraard de vermelding dat het op deze manier nattevingerwerk blijft. Het blijft de enig mogelijke manier van dosering op de toilet van een nachtclub.


Ik vind je praat over je eindelijk weer blij voelen wel gevaarlijk hoor. Druggebruik wordt écht problematisch vanaf het moment het een onvervangbare functie begint te vervullen. Als iemand niet meer kan relaxen zonder een joint of biertje, is er een probleem. Als iemand niet meer kan uitgaan zonder coke is er een probleem. Als je je niet meer goed kan voelen zonder xtc en wanhopig op zoek bent naar iets anders waarmee je je vaker goed kan voelen, dan denk ik dat je met diepere problemen kampt die dreigen uit te monden in een zwaar drugsprobleem.

Ik raad je daarom echt af om nog coke te doen. Van speed ga je trouwens helemaal niet blij worden, lees m'n tripreport maar (werd verplaatst naar daar vanuit de speedhoek).
A
AttimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heanne71 zei:
Het is niet zo dat ik het feest zonder niks aan vindt, maar als je nuchter bent op een feestje waar iedereen elkaar mooi, lief en geil vind is dat gewoon niets aan. Ik drink geen alcohol dus ja dan val ik echt buiten de boot. Ik ben met iets op gewoon socialer en opener. En ik ga niet elk weekend naar een feest, dus mijn lichaam heeft tijd om te herstellen. En door het eens in de tijd te gebruiken raak je hopelijk niet verslaafd.
Klik om te vergroten...

Goh ik was mss wat te hard daarnet, want ik ben zelf geen haar beter hoor. Zeker als je niet drinkt (al doe ik zelf zelden tot nooit coke zonder alcohol, al is dat natuurlijk wel aan te raden want dat is een extra hoge belasting voor je hart).

Nu ben ik wel benieuwd naar welke feestjes jij gaat :P

Coke is in ieder geval superverslavend. Ik vind van mezelf dat ik vrij goed tegen verslavingen kan en heb er ook nooit mee te kampen gehad, maar bij coke... Dat is een heel ander niveau. Oppassen geblazen!

Ik beperk mijn gebruik tot het weekend maar een weekend zonder... Dat is een zeldzaamheid geworden.
H
Heanne71Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Het is niet zo dat ik het feest zonder niks aan vindt, maar als je nuchter bent op een feestje waar iedereen elkaar mooi, lief en geil vind is dat gewoon niets aan. Ik drink geen alcohol dus ja dan val ik echt buiten de boot. Ik ben met iets op gewoon socialer en opener. En ik ga niet elk weekend naar een feest, dus mijn lichaam heeft tijd om te herstellen. En door het eens in de tijd te gebruiken raak je hopelijk niet verslaafd.
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#20
1 of 2 nakjes coke is ook niet genoeg (zeker als je pep gewent bent)na een halve gram of beter 2 bereik je wel een lekkere high en idd met coke word je altijd belazerd.
coke moet je dus lekker laten liggen, zodra je coke begrijpt en zeker crack ga je het te erg waarderen en is het heel moeilijk om er van af te komen , anders dan bij andere middelen verslaving.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."