Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bewaren van Coke. Zojuist was ik bezig met het opruimen van een oude kledingkast. Daar vond ik een jas, met daarin 2x 0,5 gr cocaïne die al zeker 1,5 tot 2 jaar oud moeten zijn. Ik heb zojuist met een vriend van mij dit spul even getest en het blijkt prima te werken. Sterker nog, kwaliteitsverlies blijkt niet aan de orde. Ter verduidelijking; De coke is in 2 packies, in een jas, in een kast, op een hete zolderkamer met 2 hete zomers achter de rug, niet in de koeling, niet vacuüm verpakt, bewaard gebleven. A fijn, Fijn weekend!"