Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke vrouw wil een keer met mij crack proberen?

Welke vrouw wil een keer met mij crack proberen?

56 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#1
SirErick zei:
Ronron zei:
Geen enkele vrouw die dit met mij wil proberen?
Klik om te vergroten...
Ga naar een treinstation van een grote stad, zoek daar een crackjunk die eruit ziet als een vrouw, vraag haar of ze met jou crack wil roken en als je geluk hebt dan wilt ze vast wel voor een paar tientjes je pik leegzuigen. Dat laatste is best riskant, dus gebruik een condoom.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#2
bobsacamano zei:
Lol ik ook hou heel erg van schoenen kopen.

ooscaar zei:
Ik ben wel heel vrouwelijk, telt dat ook?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Member "Ronron" zoekt meer het type vrouw wat op de foto staat.
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aan smaak valt niet te twisten, en Ronron is duidelijk van alle smaken thuis.
Deze thread is synoniem aan midden in een grote stad staan met een bord dat "wie wil samen crack doen en neuken" leest, en elke gewillige vrouw naar huis meenemen.
Als je geen gêne hebt dan zou ik dat gewoon doen Ronron, want dat levert sneller dat beloofde trip report op dan deze post hier.

Ciao,

S. Tessio.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik wil wel!
Oh nee wacht toch niet.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lijkt me anders echt iets voor jou ZERO- :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat wil elke vrouw toch? Bij een onbekende thuis afspreken via een drugsforum om samen aan de Crack te gaan?
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Missyy23 zei:
Zie net dat ie zegt dat ie in Utrecht woont, op de Europalaan zijn er zat gegadigden denk ik :wink:
Klik om te vergroten...

Kijk eens aan: ZERO- woont ook in Utrecht! Ideaal :tongueout:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Die RonRon is gewoon schizofreen zonder dat die het doorheeft. Waarschijnlijk denkt hij dat ie ergens op een datingsite een vrouwvriendelijk bericht heeft geplaatst.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#9
leipebaviaan zei:
Die RonRon is gewoon schizofreen zonder dat die het doorheeft. Waarschijnlijk denkt hij dat ie ergens op een datingsite een vrouwvriendelijk bericht heeft geplaatst.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: en ja hoor, we hebben weer een diagnose :tearsofjoy:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
MusicIsLife zei:
leipebaviaan zei:
Die RonRon is gewoon schizofreen zonder dat die het doorheeft. Waarschijnlijk denkt hij dat ie ergens op een datingsite een vrouwvriendelijk bericht heeft geplaatst.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: en ja hoor, we hebben weer een diagnose :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...


Shit, had het zelf niet eens door. Heerlijk dat hokjes denken. :tearsofjoy:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lekker oordelen vanaf de aperots :P
R
RonronLid
01-01-2024, 00:00
#12
SmartieAndMe zei:
Lekker oordelen vanaf de aperots :P
Klik om te vergroten...

inderdaad, vandaar dat ik het nog een keertje probeer, wellicht 2016 meer geluk :)

Is er nog een vrouw die een pijpje crack met mij wil proberen. :smoke:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ronron zei:
SmartieAndMe zei:
Lekker oordelen vanaf de aperots :P
Klik om te vergroten...

inderdaad, vandaar dat ik het nog een keertje probeer, wellicht 2016 meer geluk :)

Is er nog een vrouw die een pijpje crack met mij wil proberen. :smoke:
Klik om te vergroten...

Lolll :tearsofjoy: na een jaarlange eenzame zoektocht geeft deze gozer niet op :tearsofjoy:
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ronron zei:
SmartieAndMe zei:
Lekker oordelen vanaf de aperots :P
Klik om te vergroten...

inderdaad, vandaar dat ik het nog een keertje probeer, wellicht 2016 meer geluk :)

Is er nog een vrouw die een pijpje crack met mij wil proberen. :smoke:
Klik om te vergroten...
Heb je "crack hoer" al ingetypt bij een datingsites? Succes, whahahahaha, lol.
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik snap nooit waarom mensne verslaafd aan crack raken na korte tijd is je hele chemische goedje in je hoofd toch leeg om er nog lol van te hebben?
Zelfde met coke... na korte tijd merk ik al niets meer van het effect

SRS
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#16
Arnie87 zei:
Ik snap nooit waarom mensne verslaafd aan crack raken
Klik om te vergroten...
Het zijn dezelfde effecten die je voelt nadat je coke hebt gesnoven, maar dan 10 keer heftiger waardoor de crash ook 10 keer harder is. Je voelt de effecten al na zo'n 4 seconden, de high piek voel je na zo'n 20-30 seconden en dat duurt ongeveer een minuut. Na zo'n 2 minuten merk je dat de effecten langzaam minder worden, dus je hebt ongeveer zo'n 5 minuten er lol van. De crash wil je niet, dus je blijft roken en dat is juist waarom crack zo verslavend maakt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ronron zei:
Is er nog een vrouw die een pijpje crack met mij wil proberen. :smoke:
Klik om te vergroten...
De aanhouder wint. Laat je niet gek maken, Ron!
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#18
Op elk potje past een dekseltje, zeggen ze in elk geval. de aanhouder wint is ook een bekende uitspraak.

misschien volgend jaar joh, wie niet waagt...
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#19
SirErick zei:
Ronron zei:
Geen enkele vrouw die dit met mij wil proberen?
Klik om te vergroten...
Ga naar een treinstation van een grote stad, zoek daar een crackjunk die eruit ziet als een vrouw, vraag haar of ze met jou crack wil roken en als je geluk hebt dan wilt ze vast wel voor een paar tientjes je pik leegzuigen. Dat laatste is best riskant, dus gebruik een condoom.
Klik om te vergroten...

'Zoek daar een crackjunk die eruit ziet als een vrouw'
Hahaha, je bent echt fucking geweldig ! :tearsofjoy:
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#20
SirErick zei:
Arnie87 zei:
Ik snap nooit waarom mensne verslaafd aan crack raken
Klik om te vergroten...
Het zijn dezelfde effecten die je voelt nadat je coke hebt gesnoven, maar dan 10 keer heftiger waardoor de crash ook 10 keer harder is. Je voelt de effecten al na zo'n 4 seconden, de high piek voel je na zo'n 20-30 seconden en dat duurt ongeveer een minuut. Na zo'n 2 minuten merk je dat de effecten langzaam minder worden, dus je hebt ongeveer zo'n 5 minuten er lol van. De crash wil je niet, dus je blijft roken en dat is juist waarom crack zo verslavend maakt.
Klik om te vergroten...

Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat de mijn eerste keer dat ik crack cocaïne uit een pijpje had gerookt.. Wauw hoe kan ik dat het beste omschrijven, je voelt nadat je het inhaleert duizenden hele fijne maar dan ook echt super fijne prikkels naar je hersenen gaan. En het is echt zó intens, maar kortwerkend dus je verlangt steeds naar meer. Maar de effect van de eerste keer zul je nooit meer ervaren. (Dit heeft een jarenlange verslaafde aan mij verteld.) Plus ik merk ook dat ik steeds meer rook en wil om dat mooie euforische effect van de eerste keer weer te kunnen ervaren, maar zonder enig succces.
Ik denk ook dat niemand met de intentie begint aan iets of het probeerd om uiteindelijk als een verslaafde te eindigen. En wat het leven mij heeft geleerd is dat je niet 'ik zal nooit, of ik snap niet waarom.....' moet zeggen want dan overkomt het jou juist.
En ik zie drugs-gebruik ook als een sneeuwbaleffect, voor mij was bruin en crack ook iets wat ik NOOIT zou gaan gebruiken. En mensen die het gebruiken zielige junkies vond. Anyways mijn conclusie is dus, probeer niet anderen te oordelen ook al lijkt het heel gek/stom/zinloos of wat dan ook. Want elk mens is anders, elk mens is een individu en ik zal nooit kunnen realiseren hoe jij je hebt gevoeld of iets hebt ervaart als het mij is nooit is overgekomen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."