Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoverdose?

overdose?

55 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#1
TechNora zei:
een keer 1 gram naar binnen gesnoven in 1 keer... Ben 55 kilo, zat toch behoorlijk aan mn tax geloof ik, kan me er weinig meer van herinneren. Verder wil ik nooit meer gaan. Ziék, jak! En zonde van mn gram...
Klik om te vergroten...

Idd, maar denk dat wel meer mensen hier dat probleem kennen, als je toch wat hebt liggen ben je er niet zo zuinig op en neem je een dikke lijn, terwijl een dun lijntje ook z'n werk zou doen. Op zich niet zo'n probleem, maar als de bodem van de put toch in zicht komt, baal je van de gulzigheid...
B
BenjaminxXxLid
01-01-2024, 00:00
#2
ts zei:
maar als de bodem van de put toch in zicht komt, baal je van de gulzigheid...
Klik om te vergroten...

Hehe das waar, maar vroeg of laat komt de bodem of je nu zuinig was of niet.
en dan voel je je even kut! :)
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben maar niet bang, een overdosis kunnen de meeste hier niet betalen...

gevaarlijker is de vervuilde coke die nu in omloop is. In de nieuwsberichten zal er vast een melding van staan.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
wij hadden wel een keer 15 gram in 8 uur opgesnoven met 4 man.
had wel een beetje last van hartkloppingen :tongueout:
S
SpacePackLid
01-01-2024, 00:00
#5
nutsss zei:
Ben maar niet bang, een overdosis kunnen de meeste hier niet betalen...

gevaarlijker is de vervuilde coke die nu in omloop is. In de nieuwsberichten zal er vast een melding van staan.
Klik om te vergroten...

Maar hoe groot is de kans dat jij precies die vervuilde coke hebt.
er is pas 1 iemand aan overleden, er zijn zoveel mensen die elke dag coke snuiven, ik denk niet dat de coke op grote schaal vervuild is....

En dan nog iedereen denkt toch, 'dat gebeurd mij niet' :wink:
u
utregt16Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb gister gehoord dat je je grens hoeveelheid kan uitrekenen door:
lichaamsgewicht × 0.032
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
utregt16 zei:
ik heb gister gehoord dat je je grens hoeveelheid kan uitrekenen door:
lichaamsgewicht × 0.032
Klik om te vergroten...
bullshit!!!
hangt van persoon tot persoon af en wat je gewoon bent enz enz
ik weeg bv ook maar 65kg maar ik kan veel meer verdragen als een maat van mij die wel zeker 80 weegt!!
simpelweg omdat ik het meer doe als hem!!!
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Met alle versnijdingsmiddelen kun je dat niet op gewicht vaststellen, ik heb flake en crystal cocaine gehad en ik kan je zeggen als je daarvan een dikke lijn nam je hart explodeerde.

Maar symptonen waarbij je op de rand van een hartinfarct of hersenbloeding zit zijn een veel beter signaal. Minder goed zien, slecht horen (alsof geluid heel ver weg is), hevig angstig slikken, extreem zweterig, spasme, drukkende pijn op de borst en zware hartkloppingen, zwaar ademen/snakken naar lucht, prikkels in het hoofd, grauw gezicht, hevige opwinding.

http://www.cocaineinfo.nl/lchm/overdosis/

Gewichtsschattingen van LD50 zijn zuivere waardes, en met de hoeveelheid versnijdingsmiddelen in NL kloppen die berekeningen dus niet echtgoed.
r
rokkiepokkieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toevallig! zit net blow te kijken!

TimKGB zei:
The official toxicity limit for humans is between one and one and half grams of cocaine depending on body weight. I was averaging five grams a day, maybe more. I snorted ten grams in ten minutes once. I guess I had a high tolerance.
Klik om te vergroten...
r
rich28Lid
01-01-2024, 00:00
#10
valt niks over te zeggen........ligt onwijs aan of je coke goed of slecht is, je gewicht, lichamelijke toestand... maar teveel zweten, hartkloppen duizelig, paniek enz zijn verschijnselen.
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Lana zei:
Nou ik lees hier aantallen...
Ik zou al lang zijn blijven liggen...

I was averaging five grams a day, maybe more. I snorted ten grams in ten minutes once.
Klik om te vergroten...

was volgens mij iets van boven de 2/3 gram in een half uur
Klik om te vergroten...

ik heb in 1 nacht 5 grammetjes weggesnoven
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Vind 2 gram goede sos op 1 avond ook al heel behoorlijk!
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb bij coke het gevoel dat ik teveel heb genomen als ik echt paranoia wordt. Ik lig dan klaarwakker in mijn bed, maar lig daar maar te trillen en te denken dat ik dood ga ofzo. Nee, echt niet fijn. Maar dan snuif ik teveel achter elkaar. Op een gegeven moment is het iedere 10 minuten een lijn, of soms iedere 5 minuten een lijn...
r
riddickLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb een overdosis cocaine gehad en echt mensen geloof me, geen aanrader om uit te willen testen, ik moet wel zeggen ik heb geen lijnen genomen die dag maar heb eens geprobeerd met bommetjes en daar ging het mis, door de trage werking ervan te snel na elkaar volgende dosis genomen, eerst begon ik wat last te krijgen aan mijn borst, wat vervolgens zorgde voor ademnood, ik begon te hyperventyleren en was naar muziek aan het luisteren op pc, de muziek begon op een gegeven moment in slomotion te gaan en dan ging het pas echt mis, heb nog kunnen naar hulp roepen bij een maat en dan weet ik niks meer, heb de stuipen gekregen die een 15 min lang duurden, dan schoot ik wakker met een hartslag van 180, afgevoert met ambulante en 3 dagen opgenomen, heb door het oog van de naald gekropen en heb geluk er nog te zijn, echt zielig van die opscheppertjes ik heb 1 gr in 1 keer opgesnoven, stoer he, tot het misgaat

denk in het vervolg na wat je doet, ik geef alleen raad, het is niet zo leuk als het gebeurt
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re:

thunder-droopy zei:
ik heb in 1 nacht 5 grammetjes weggesnoven, was wel helemaal gaar daarna, en vondt de taxirit naar huis een hele belevenis, hahahaha arme taxichauffeur!
je merkt zelf wel wanneer je genoeg hebt, dan valt alles je neus ook weer uit zeg maar. :smoke: :stoned:
Klik om te vergroten...
lekker spul heb je dan .. cafeine??
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ligt er aan hoe je het gebruikt rook je het in een plofje ,of base ,of snuif je het?
Het ligt er ook aan hoe hoog je tolerantie is, ik kan gemakklijk heel wat grammetjes basen maar een ander kan de ratten zien lopen over straat en vreslijk paranoide worden.
Mijn ervaring is dat een overdosis het meest voorkomt bijdegene die coke spuiten.
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re:

Atropa zei:
Gewichtsschattingen van LD50 zijn zuivere waardes, en met de hoeveelheid versnijdingsmiddelen in NL kloppen die berekeningen dus niet echtgoed.
Klik om te vergroten...

Volgens mij staat LD50 voor Lethal Dose en 50 voor 50%, dit betekend dat 50% van de mensen dood zal gaan bij deze dosis, dus zelfs dit is nooit 100% zeker dat je het overleeft bij zuivere coke.
Ik weet dit niet zeker heb het gehad op school maar kan het ook fout hebben. :wink:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
^ klopt

wiki zei:
LD50 of LD50 (van median Lethal Dose for 50% of subjects) is de hoeveelheid van een stof die bij 50% van een populatie tot de dood leidt. De stof wordt in een keer toegediend en hierdoor is de LD50 een maat voor de acute giftigheid en zegt niets over de lange termijn toxiciteit van de stof. De LD50 wordt meestal opgegeven in μg of mg per kg levend weefsel.
Klik om te vergroten...
s
stampwijfLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik neem af en toe een xtje sos. En dan neem k meestal bescheiden lijntjes. Maar heb 1x gehad dat k een aantal minuten na het nemen van een flinke flinke lijn me vet raar voelde. Kreeg t vet warm, erg slapjes en zweet brak me uit. Moest k me echt ergens aan vasthouden, anders zakte k zo door mn benen. Wat het nou was weet k niet, maar was best eng.
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
stampwijf zei:
ik neem af en toe een xtje sos. En dan neem k meestal bescheiden lijntjes. Maar heb 1x gehad dat k een aantal minuten na het nemen van een flinke flinke lijn me vet raar voelde. Kreeg t vet warm, erg slapjes en zweet brak me uit. Moest k me echt ergens aan vasthouden, anders zakte k zo door mn benen. Wat het nou was weet k niet, maar was best eng.
Klik om te vergroten...
Blackout waarschijnlijk die kan komen door een plotselinge schommeling in je bloedruk.
Heb het ook een paar keer gehad, soms ging ik wel knockout tegen de vloer, en soms blijft het bij het gene wat jij beschreven hebt.
d
duhhhLid
01-01-2024, 00:00
#20
3 weken non stop een gram of 5 per dag met de nodige alcohol, tabak etc zonder te eten, kept me alive. Viel ong 10 kilo af en alleen maar snuiven heh. Het grootste prbleem had ik met mijn slijmvliezen in mijn neus (lees: helemaal dicht) voor de rest at ik misschien in totaal 3 broodjes shoarma en ik ben er nog steeds. Doctoren vonden het achteraf een wonder, maareh we kunnen veel hebben.

Uiteindelijk kost het je heel veel, en niet alleen geld maar ook relaties ed, you dont wanna be there!!!

Greetz Duhh

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."