#1
TechNora zei:een keer 1 gram naar binnen gesnoven in 1 keer... Ben 55 kilo, zat toch behoorlijk aan mn tax geloof ik, kan me er weinig meer van herinneren. Verder wil ik nooit meer gaan. Ziék, jak! En zonde van mn gram...
Idd, maar denk dat wel meer mensen hier dat probleem kennen, als je toch wat hebt liggen ben je er niet zo zuinig op en neem je een dikke lijn, terwijl een dun lijntje ook z'n werk zou doen. Op zich niet zo'n probleem, maar als de bodem van de put toch in zicht komt, baal je van de gulzigheid...