Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yep inderdaad, Maaanden blijft het goed! Zou willen zeggen jaren, maar dat kan ik niet garanderen. Ik bewaar het in zakjes van 0.8g dichtgebrand in een lade op kamertemperatuur (in de zomer tot wel 30 °C)"
"Een duidelijk geval van het Tony-Montana-Syndroom! Met wie wil je in contact komen Arme gewapende boeren die niets te verliezen hebben en je voor alle zekerheid neerknallen Geurillastrijders die vanaf hun 4 jaar niets anders kennen dan mensen vermoorden? Of de locale drugbaron, meestal een heel gezellig type Ik denk dat je meer kans maakt door grammetjes in je tuin te begraven, veel water geven en wachten tot er plantjes beginnen te groeien. haha sorry moest het even kwijt. XXX"
"Mooi uitgedrukt! Maar het leest erg ongemakkelijk door de tientallen spellings- en gramaticafouten. Waar ik woon gaat er gewoon TE veel coke rond. In mijn gemeente heb je 2 groepen van mensen nml Gebruikers en Verkopers. Zelfs wiet is hier moeilijker te krijgen. Met "smoren" bedoelt men hier coke smoren en niet wiet! Ik ken veel mensen die alles hadden en nu blut zijn. Jetski, wagen... alles erdoor geblazen. Ik neem soms C met men vriendin, heb de laatste 3 keren ook gebased. Gelukkig op tijd het licht gezien en heb nu al een maandje niets gedaan, zelfs gestopt met cigaretten hehe Binnekort nog eens wat snuiven maar geen trekjes meer voor mij. Groot probleem is dat mensen die het eens geprobeert hebben niet willen basen, een lijn pakken en dan vallen de remmen weg en doen ze het toch. Voor de mensen die nu nog niet door hebben dat ze die eerste trek gewoon moeten laten liggen... Sex en genieten kan je beter op een lijn, dan is alles mooi n leuk. Wanneer je based telt enkel het flesje nog. XXX"
"lysergine25 zei: BenjaminxXx zei: Mooi uitgedrukt! Maar het leest erg ongemakkelijk door de tientallen spellings- en gramaticafouten. Verbeter jij het even dan ? zelfs gestopt met cigaretten hehe Binnekort nog eens wat snuiven maar geen trekjes meer voor mij. Bommmettjjjess doen het beter ..... XXX Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Ja en... Heb trouwens helemaal niets over bommetjes gezegt, nog nooit gedaan Coke snuif je en eten eet je als jij coke eet, snuif jij dan ook eten? en ga me ech ni bezig houden met heel de post te verbeteren."
"Hey forumbroeders, Ik vraag me af wat de strafmaat is op het "smokkelen" van 100gram wiet uit Nederland naar Belgie. Heb al de wildste verhalen gehoord van auto in beslagname tot onmiddelijke inning van 1500€. Iemand ervaring mee? Ik zou willen vragen om enkel te antwoorden als je echt iets weet, en niet in de trend van "ik denk..." Verder smokkel ik zelf niet en ben ik dit ook niet van plan!!! Greetz Benjamin"
"Niemand?"
"Psychedelibee zei: Mooi report inderdaad! Blijft heel moeilijk om terug te halen wat je precies allemaal meemaakt met DMT. Er komt zo gigantisch veel informatie op je af in zo'n korte tijd. potpindakaas zei: Hoe ervaar je de tijd tijdens zo'n trip? Lijkt het eeuwen te duren, duurt het voor je gevoel ook echt heel kort of bestaat tijd niet meer? Is dat niet eng? Klik om te vergroten... Ik kan natuurlijk niet voor de TS spreken, maar wel voor hoe ik dit zelf ervaar. De eerste keren DMT was mijn tijdsbesef vrijwel onveranderd, het duurt maar enkele minuten en zo voelde het ook. Dit waren echter allemaal ervaringen waarbij ik nog geen breakthrough had. Toen ik eenmaal mijn breakthrough had was mijn tijdsbesef ook totaal anders. Onder invloed was mijn besef van tijd sowieso weg en zou je kunnen zeggen dat het eeuwig voelde. Eenmaal weer geland had ik het idee minstens een half uur weg geweest te zijn, terwijl het in realiteit hooguit 5 minuten waren. Ik kan mij voorstellen dat je dit alles als eng zou kunnen ervaren, maar dat is alleen maar als je je er tegen gaat verzetten. Ik heb al zo vaak getript op DMT, maar ook andere middelen dat het kwijt raken van begrippen zoals tijd en ruimte niet eng zijn voor me maar eerder enorm fascinerend en zelfs euforisch. Klik om te vergroten... Ik heb net terug een trek gedaan. Ik vind het zoo bijzonder. Ik was wat zenuwachtig en heb weer gemerkt dat ik me er echt niet op kan voorbereiden. Op wat komen zal. Het overstijgt al mijn verwachtingen, iedere keer opnieuw. Het overstijgt al wat ik denk te weten. Ik deed een hijs en blaas uit.. Het volgende moment BAM Ik word wakker in een decor met miljarden op zichzelf bewegende structuren, elks opgebouwd uit nogmaals miljarden onderdelen en kleuren. Om over de dimensies nog maar te zwijgen. Hoe ik tijd ervaar op de moment is moeilijk te zeggen. Tijd wordt voor mij iets erg onduidelijks waar ik op dat moment sowieso niet mee bezig ben. Zeker niet de eerste paar minuten. Zoals Psychedelibee schreef: Er komt zo veel informatie op je af! Je bent gewoon niet met tijd bezig. Ik herinner dat ik daarnet, wanneer ik voor de eerste keer terug mijn ogen opendeed, ik in mijzelf zei "nog eventjes "volhouden"..", Want ook al is het mooi en bijzonder. Het blijft toch erg heftig. En langer hoeft het niet te duren voor mij. Ik weet dat een trip rond de 6 minuten duurt, en dan nog eens 6 minuten uitbollen. De duur van een trip naar gevoel inschatten vind ik onmogelijk. Moest de klok niet bestaan zou ik niet kunnen zeggen of de trip 1 minuut, 12 uur of 100 jaar geduurd heeft. Het wordt even allemaal zo abstract. Maar het duurt zeker niet "te" lang naar mijn gevoel. Achteraf gezien vind ik dat het altijd net lang genoeg was En eng vind ik het al helemaal niet. Heftig des te meer."
"Beste mensen. Nieuw jaar, nieuwe voornemens. Ik heb er maar 1 en dat is stoppen met snuiven. Ik snuif zo'n 2 gram/weekend 4 a 5 jaar lang en ben het zo zo zo beu. Mijn leven is nog vrij gestructureerd, ik werk, sport, heb een vaste vriendin etc. Hoe verslaafd ben ik? Tips om te stoppen DIE ECHT WERKEN? BEN HET BEUUU!!!!"
"kenny zei: Als ik je berichtje zo lees constateer ik dat je ongeveer 7 verslaafd ben. Klik om te vergroten... haha ik kom niet meer bij van het lachen dacht eerder aan: hoelang duurt het voor het niet meer in mijn hoofd spookt etc..."
"Hallo Wie: ik alleen 28j 90kg slaapkamer 20ste keer dat ik dmt rook op 4-tal maanden tijd Ik ben gaan trainen en heb daarna nog 2 hamburgers gegeten. Ik douche, trek een propere jogging aan en ga naar mijn kamer. Ik leg wat dmt op het pijpje dat daar nog stond van gisteren. Ik neem een diepe hijs en hou mn adem 20sec in. Mijn beeld vervormd, ik hou nog even in en blaas dan uit. Ik leg me achterover op bed. Ik zie enkele simplistische figuren en daarna kom ik in een andere onaangename wereld. Er zijn dikke vuile slakvormige wezens waarvan ik weg wil. Ik zit een beetje vast tegen die wezens. Ze zijn zo dik en ik kan er niet voorbij maar moet ernaar kijken. Ik denk echt "ga toch weg" richting die wezens. Alles is dof bruin en grijs. Zo blijft het even. Dan kom ik nog in iets donker kubusvormig terecht waar ik door moet. Heel vreemd Ik heb al vaak getript met dmt en heb sinds 2 dagen nieuwe. Het ruikt naar dmt maar de vorige (enkele weken geleden) waren meer kristallen waar dit meer poeder is. Mijn trips zijn wel erg heftig, in die zin dat ik volledig "out" ga. Maar veeeel minder kleurrijk en minder liefdevol. Het voelt meer als een doffe droom, type nachtmerrie waar mijn vorige trips... ja totale waanzin waren op vlak van kleuren, emoties, dimensies, entiteiten. Hebben jullie hier een uitleg voor? Kan het dat dit "slechte" (niet minder heftig, maar minder kleurrijk) dmt is. Of is het zo dat dmt = dmt en dan moet een trip altijd kleurrijk zijn. Ik vraag me nu dus af of ik iets verkeerd doe, dat er emotioneel of spiritueel iets mis zit waardoor ik geen toegang krijg tot de mooie dimensies en enkel de duistere-onaangename dimensies te zien krijg. Of kan het zijn dat de DMT van een andere soort is waardoor dat mijn trips beinvloed. Erg jammer want ik ben al lang niet meer naar de kleurrijke, lieve dimensie gegaan, die ik nu wel zou kunnen gebruiken. Ik heb op 2 dagen 5 trips gemaakt en allemaal zijn ze te vergelijken de laaste trek die ik 30 min geleden heb gedaan heb ik er echt belachelijk veel opgegooid... De kleurrijke wiskundige geometrische patronen ontbreken volledig. Erg jammer Dmt helpt me namelijk om met mijn cocaine verslaving te stoppen (bijna 6 maanden clean) Als ik af en toe die goddelijke dimensie van dmt mocht betreden kwam ik er met veel kracht en (misschien ingebeelde) wijsheid uit. In ieder geval had ik dan geen zin in Coke omdat ik wist dat er meer is dan hemel en aarde... Groetjes"