Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoverdose?

overdose?

55 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
A
AquiltaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan iemand iets uitleggen? Ik gebruik nu 3 jaar recreatief, dus daarmee bedoel ik, 1x in de week. Soms twee weken niet en dan 3 dagen achter elkaar. Meestal is de kwaliteit niet echt om over naar huis te schrijven, maar volgens kenners valt het nog mee. De laatste 4 maanden ben ik weer een oude buddy tegengekomen die top kwaliteit heeft (fingers), en puur is echt niet lekker dus hij versnijdt het met inositol. Daarvan kon ik gerust 3 gram op een hele avond gebruiken en toch nog 'prima' voelen.

Nu, vanavond heb ik 1 gram in huis gehaald van de lokale apotheker en heb daarvan de helft in 1x naar binnen gewerkt. Ik voelde me na 3 minuten niet goed worden en moest gaan liggen. Alles zweet en ben erg misselijk. Onregelmatige hartslag en mijn spieren zijn continu aangespant.

Ik heb geen idee hoezo dit in 1x is en vraag me af of dit toevallig kwaad kan? heb niet het gevoel dat ik out ga, maar lekker is anders.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ken iemand die legt een lijn in de vorm van een hakenkruis van 14 gram.
Hij snuift dit als volgt:
- Hij neem een stuk van een lijn.
- Maakt z`n neus schoon van binnen.
- Dan neemt hij weer een stuk van zijn lijn.
En zo gaat dit door tot de 14 gram op is.
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aquilta zei:
Kan iemand iets uitleggen? Ik gebruik nu 3 jaar recreatief, dus daarmee bedoel ik, 1x in de week. Soms twee weken niet en dan 3 dagen achter elkaar. Meestal is de kwaliteit niet echt om over naar huis te schrijven, maar volgens kenners valt het nog mee. De laatste 4 maanden ben ik weer een oude buddy tegengekomen die top kwaliteit heeft (fingers), en puur is echt niet lekker dus hij versnijdt het met inositol. Daarvan kon ik gerust 3 gram op een hele avond gebruiken en toch nog 'prima' voelen.

Nu, vanavond heb ik 1 gram in huis gehaald van de lokale apotheker en heb daarvan de helft in 1x naar binnen gewerkt. Ik voelde me na 3 minuten niet goed worden en moest gaan liggen. Alles zweet en ben erg misselijk. Onregelmatige hartslag en mijn spieren zijn continu aangespant.

Ik heb geen idee hoezo dit in 1x is en vraag me af of dit toevallig kwaad kan? heb niet het gevoel dat ik out ga, maar lekker is anders.
Klik om te vergroten...

Als het redelijk tot goeie coke is, is in 1x een halve gram naar binnen werken ook niet erg snugger... Als je een zwak hartje had gehad had je dit misschien niet eens kunnen typen :wink: Niet zo raar dat je je niet lekker voelde dus.

atbboy zei:
Ik ken iemand die legt een lijn in de vorm van een hakenkruis van 14 gram.
Hij snuift dit als volgt:
- Hij neem een stuk van een lijn.
- Maakt z`n neus schoon van binnen.
- Dan neemt hij weer een stuk van zijn lijn.
En zo gaat dit door tot de 14 gram op is.
Klik om te vergroten...

Dat kan dus niet. Minimaal 10 van die 14 gram is dan troep zou ik zeggen. Gasten die een hakenkruis leggen sporen sowieso niet, dus dat dat soort types 14 gram op proberen te snatsen verbaast me niet, maar als er sprake is van enigzins goede coke trek je dat gewoonweg niet. Ik loop al met achtervolgingswanen al knarsetandend rond bij 1 tot 1,5 gr...
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn ervaring met coke is dat hoe meer je idd tegelijk neemt hoe sneller ja aan de overdose zit. Het heeft niets temaken met hoeveel op een avond. Wat je nu snuift is na 60min niet meer werkzaam. Je kan daarnaa rustig een grotere dosis bijnemen omdat je blijkbaar aan de eerste dosis niet overdosed was. In principe dan he..

Hoe meer je in een keer neemt de higher je wordt, hoe dieper de depressie naderhand dan dus ook is. Ik neem altijd een dosis die ik lekker voel, dat zijn meestal 2 punten van goede coke. Die vul ik aan als het minder begint te werken en zo doe ik met een halve een uur of 3~4 ofzo opstap.

Maar ook daar zal wel een eind aan komen want de tolerantie gaat op een gegeven moment wel opbouwen denk ik.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
en ik hou 't gewoon lekker op m'n halfje op 'n avond! Mijn financien laten niet meer toe... En ik heb gewoon 'n prima avond dan.

Al die tony montana verhaaltjes hier vind ik toch wel beetje ver gaan... dan is t toch niet meer leuk he? De keren waarop ik toch voor meerdere grammetjes ben gegaan vond ik echt niet véél beter dan alle keren waarop ik maar 'n halfje naar binnen leg.

Kvind het ook best raar dat ik als m'n eerste lijn is uitgelegd ik niet extreem eager word om nog een en nog een en nog een te pakken... ik kan makkelijk ff half uurtje wachten na uitwerking met bijpakken. Met de kwaliteit kan 't niet te maken hebben want kheb 't toch wel regelmatig laten testen en k vond de cijfers toch wel bovengemiddeld.
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik dit allemaal zo lees ben ik toch wel erg zuinig op mn cocaine. :)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re:

Frisko zei:
bullshit!!!
hangt van persoon tot persoon af en wat je gewoon bent enz enz
ik weeg bv ook maar 65kg maar ik kan veel meer verdragen als een maat van mij die wel zeker 80 weegt!!
simpelweg omdat ik het meer doe als hem!!!
Klik om te vergroten...
Dat heeft niks met de toxiciteit te maken. Jullie zullen nog steeds bij dezelfde LD-50 OD'en.

Olle
S
Sammeke47Lid
01-01-2024, 00:00
#8
wou even meedelen aan riddick,
ik heb dit ook meegemaakt maar dan door snuiven... mensen onderschat deze drug niet het kan iedereen overkomen al heb je dan wel idioten zoals mij die op een dag en een nacht 4gr snoven....
Het begon onschuldig had een laatste stevige lijn gesnoven en begon aan een potje call of duty op de playstation, na een half uurtje begon ik het hevig te voelen aan mijn hart dat sneller en sneller ging, steken in de borst en hevige kloppen van mijn hart,
ik viel altijd bijna weg maar ben er (vraag me niet hoe) in geslaagd telkens wakker te blijven dit zo 3.5a 4 uur lang ik heb op men beste proberen ademhalen diep in en uit en dit hielp een beetje in combinatie met rustige muziek.... maar soms kwam het heel hard op en panikeerde ik maar dan meteen probeerde ik aan iets anders te denken want paniek maakt het erger! ik was zeer onrustig en het was zeer moeilijk ademhalen... opeens kreeg ik zeer warm echt niet normaal en heb toen met alle moeite mezelf onder de douche gezet koud water om me af te koelen dit hielp want mijn lichaamstemperatuur schoot echt de hoogte in (ik moest mezelf amper afdrogen omdat ik vanzelf droog werd door de warmte) dit was echt de hel zo meerdere uren achtereenvolgens ik heb moeten vechten ik weigerde met al men krachten om weg te vallen hoe moeilijk het ook was en het is me gelukt hoe dat weet ik niet maar ik ben er blij om, ik heb geluk dat ik een goede fysieke conditie heb misschien daarom maar wil dit nooit mezelf meer aandoen, men denkt altijd ik kan dat aan ik heb nooit wat voor maar iedereen heeft zijn limiet en dat was de mijne dus... ik zit de dagen erna nog met lichte steken in het hart en hoop dit met de tijd overgaat maar normaal wel...
C
Carlos18281Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mnja ik heb de luxe om het elke week te doen en soms ook pauzes tussen te houden, tip koop een schommelbank voor in de tuin.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Carlos18281 zei:
Mnja ik heb de luxe om het elke week te doen en soms ook pauzes tussen te houden, tip koop een schommelbank voor in de tuin.
Klik om te vergroten...

En wat is nu precies je bijdrage?
Elke week doen is dat een luxe?

Ja sorry hoor het volgende vraag is momenteel heel hard door me hersenen aan het rond racen:

Als elke week luxe is,
Wat is elke dag dan? En maakt dan nog uit hoeveel?
Hoe noem je 1gr per dag?
En hoe noem je er 5gr per dag?
M
Markvdberg51Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik moet altijd na een eenachtje halve gr kotsen want betekend dat
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Markvdberg51 zei:
Ik moet altijd na een eenachtje halve gr kotsen want betekend dat
Klik om te vergroten...

Zwakke maag, iets teveel gebruikt, combi met alcohol of versnijdingsmiddelen kunnen wel factoren zijn die aan de basis van je probleem liggen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Markvdberg51 zei:
Ik moet altijd na een eenachtje halve gr kotsen want betekend dat
Klik om te vergroten...
Dat je teveel gebruikt. 1,5 gram is behoorlijk veel op ene avond. De ene kan dat hebben en de ander niet.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Dat je teveel gebruikt. 1,5 gram is behoorlijk veel op ene avond. De ene kan dat hebben en de ander niet.
Klik om te vergroten...

Hij bedoelt volgens mij 1 halve gram op de nacht.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
PsyTekZ zei:
Hij bedoelt volgens mij 1 halve gram op de nacht.
Klik om te vergroten...
Oke sorry. Dan weet ik t niet.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Markvdberg51 zei:
Ik moet altijd na een eenachtje halve gr kotsen want betekend dat
Klik om te vergroten...

ik zou denken dat je lichaam het niet fijn vindt in je beter kan stoppen. Plus het is ook nog zonde van het geld. Waarschijnlijk net iets verkeerds gemixt en daardoor deze reactie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."