Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKenmerken van goeie coke

Kenmerken van goeie coke

51 antwoorden
43 weergaven
18-5-2026
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#1
alainalain zei:
ExceptionalInsight zei:
Hoge percentages.
Klik om te vergroten...

Toen ik de TT las d8 ik ook gelijk aan:

Kenmerken van goeie coke?

- Getest met uitslag 90+%
Klik om te vergroten...


Kenmerken van iemand die niet weet waar hij over praat?

Dingen zeggen die niet bestaan.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#2
greenpower zei:
alainalain zei:
ExceptionalInsight zei:
Hoge percentages.
Klik om te vergroten...

Toen ik de TT las d8 ik ook gelijk aan:

Kenmerken van goeie coke?

- Getest met uitslag 90+%
Klik om te vergroten...


Kenmerken van iemand die niet weet waar hij over praat?

Dingen zeggen die niet bestaan.
Klik om te vergroten...

pardon 80+%
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
alainalain zei:
pardon 80+%
Klik om te vergroten...
Vind dat maar hier :P Ik kan nou aan, geteste 70% komen. Is wel 75euro de gram. Misschien dat ik em nog wel is probeer, echte goeie yayo. Vind het normaal niet echt bijzonder spul, maar zo'n kansje moet ik toch een keer proberen denk ik..

Wat ik de kenmerken van goede coke vind weet ik niet precies.. Ik heb de keren dat ik het gedaan heb niet echt denderend spul gehad ofzo.. Wat ik iig onzin vind is het verdoven.. Tuurlijk verdoofd coke, maar lidocaïne ook.. Van die stoere '9 strepen gangsters' hebben het er wel is over.. Ja topspul man, verdoofd gelijk, lekker sealtjes likken.. Yumyum :rolleyes:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jah maar zeg jij maar tegen een dealer... oh 9 strepen.. dus je bedoelt 90%?
En dan zeggen ze JAAA
Terwijl max 89 komma nog wat is.. Meeste dealers weten nix

En inderdaad gemiddeld is 50% heb ik gelezen op internet dus ik ga dr van uit dat het beste wat ik ooit in handen heb gehad 60-70% is geweest.

Heb me coke nog nooit laten testen, heb 1x zulke goeie gehad dat ik die graag wou laten testen.. maar vond het een beter idee om het op te snuiven :flushed:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Van goeie coca ga je tandeknarsen, krijg je een cycloon in je kop, kan je niet meer pissen, verdwijnt elk hongergevoel, wordt je botergeil en kan je urenlang van bil gaan :P
Goeie coca dwingt je door te gaan tot de laatste kruimel.
Tot je er uitgeput bij neervalt.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
fuck ellelange teksten over de kenmerken van goeie coke.

een goeie pic says it all :beer: :grin:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Yumie! :P
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
purified blow dude :openmouth:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is de schoonheid van de onverschilligheid.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ga voor de diepgang, en het ware hart. Het niet rijmen met de wereld, het zonder rijm schrijven. Het op jezelf staan.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Thanx man, deze wijze woorden kan ik momenteel goed gebruiken. See you soon :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ken de obsessieve impact van nog het geringste beeldmateriaal. De bezetenheid van het demonische aroma. De onnavolgbare dominatie van de gedachten.

Het is een duister hol waar ik met veel liefde uit ben gekropen. Een overwinning van ongekende waarde die ik voor altijd zal blijven koesteren.

Het is een overwinning die geen ruimte biedt voor onzinnige spijtgevoelens, enkel voor terugkijken met vreugde en trots.
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#13
alainalain zei:
Jah maar zeg jij maar tegen een dealer... oh 9 strepen.. dus je bedoelt 90%?
En dan zeggen ze JAAA
Terwijl max 89 komma nog wat is.. Meeste dealers weten nix

En inderdaad gemiddeld is 50% heb ik gelezen op internet dus ik ga dr van uit dat het beste wat ik ooit in handen heb gehad 60-70% is geweest.

Heb me coke nog nooit laten testen, heb 1x zulke goeie gehad dat ik die graag wou laten testen.. maar vond het een beter idee om het op te snuiven :flushed:
Klik om te vergroten...

Wat je nu zegt klopt ook niet als het aan mij ligt.

9 strepen coke bestaat, en 10 strepen ook.
Je moet rekenen dat:
alainalain zei:
max 89 komma nog wat is..
Klik om te vergroten...
op straat 100% zuivere cocaine is.
Dus als jij die 89 komma nog wat hebt, heb jij 10 strepen cocaine.

7 strepen betekent: 7 delen cocaine en 3 versneidingsmiddelen.

Later ouwee... :stoned:
G
Georgie J.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Goede coke is volgens mij ook niet de coke waarbij je als je om 22.00 een dikke lijn pakt, dat je om 03.00 nog steeds klaar wakker in je bed ligt en totaal niet kan slapen. :(

Of ik moet het mis hebben en normaal gesproken kl*te coke hebben, wel altijd dikke brokken maar dat zegt niks..
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een straatratdealer weet dat imo niet en gaat dus van 10 strepen = 100%, 9 = 90% enz uit. IIg hier wel.
Weet niet of ze bij jullie hoger opgeleide dealers hebben of dealers die uberhaupt een beetje verstand van sos hebben, maar hier is dat zeer zeldzaam.
e
erriapo 187Lid
01-01-2024, 00:00
#16
dus synthetisch of het echte spul haha :wink:
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#17
lol hou je lido voor jezelf aprilia
e
erriapo 187Lid
01-01-2024, 00:00
#18
wij nemen een glas , vullen het met water .Nemen dan een stukje bedenkelijkheid en smijten het erin.... al wat blijft liggen onderaan is onzin . niet te schatten stukje kunstwerk trouwens hierop boven afgebeeld :) ps goei gedachtengang van deranged klinkt me bekent in de oren ....
G
Georgie J.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
berten zei:
volgens mij heb je zachtere en hardere coke. Hardere coke geeft een nerveuzer gevoel waar je moeilijker van kan slapen en de zachtere een relaxer gevoel
Klik om te vergroten...

Hoe bedoel je dat, coke heeft toch altijd dezelfde productiebron, daar wordt toch geen extra stof bij gevoegd dat je zogenaamde "hardere coke krijgt" :confused:.. of bedoel je met hardere coke, gewoon dat er met meer oppeppende stoffen is versneden?
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#20
zou dat nie kunnen dat door het productieproces de ene coke wat relaxer is dan de andere ongeacht de versneden zooi of geeft alle coke oorspronkelijk hetzelfde relaxe gevoel?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."