#1
Waarom mensen überhaubt nog spullen kopen bij een huisdealer is me een raadsel. Ik koop het alleen nog op het web en heb betere kwaliteit dan ooit tevoren. Echter ik heb hoe dan ook bij niemand het blinde vertrouwen (huisdealers of webdealers) dat hun kwaliteit constant zal zijn in de toekomst. Misschien zakken ze niet door de ondergrens maar het is altijd afhankelijk van de batch. Bovendien weet je nooit wat er in kopjes om gaat. Misschien heeft ie wel ineens een geldprobleem en besluit ie dingen te versnijden. Dan kan hij nog 100 x goed spul hebben geleverd, maar die ene keer...om goeie te krijgen zul je altijd moeten investeren bij verschillende dealers kopen en laten testen op het gegeven moment
vis je wel uit wie constante kwailiteit heeft meestal is dat iemand die veel klandisie heeft