Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"fokker zei: Iemand van jullie enig idee waar ik een kweekset kan krijgen om mijn eigen hawaiiaantjes te kweken? Alvast bedankt! Klik om te vergroten... Laatste keer toen ik naar de hekseketel in Sluis ging, wist de verkoopster te vertellen dat ze binnenkort hawaiaanse growboxen binnen zullen krijgen. Een precies tijdstip weet ik niet, maar als we haar mogen geloven komen ze binnenkort. Raadpleeg anders de site of stuur ze een mail. Je zal wel wat terugkrijgen. Als ik nog eens ga zal ik het alleszins vragen."
"Mijn advies: je examens doormaken met rilatine en dan rustig aan afbouwen met een kwartje per week. Moet lukken. Ik snap wel niet hoe je eraan verslaafd kunt geraken. Ik krijg dit verplicht voorgeschreven, maar haat het spul. Ik word er nerveus en loom van. Het helpt wel zeer goed voor het studeren. Krijg je geen voorschriften meer misschien?"
"Stabby zei: arno050 zei: Mijn advies: je examens doormaken met rilatine en dan rustig aan afbouwen met een kwartje per week. Moet lukken. Ik snap wel niet hoe je eraan verslaafd kunt geraken. Ik krijg dit verplicht voorgeschreven, maar haat het spul. Ik word er nerveus en loom van. Het helpt wel zeer goed voor het studeren. Krijg je geen voorschriften meer misschien? Klik om te vergroten... Het helpt eigenlijk zeer goed met alle aspecten van mijn leven. Ik krijg het niet meer voorgeschreven, was eigenlijk een testperiode, nu vindt mijn dokter dat ik mij absoluut moet laten onderzoeken op ADD. Klik om te vergroten... Ik ervaar het heel anders dan jou blijkbaar. Je dokter is wel zwaar in de fout gegaan vind ik. Je kan toch niet zomaar iemand rilatine voorschrijven zonder psychiatrische testen. Ik vind het nu ook zijn taak om je verder door de examens te helpen. Ga naar hem toe en bespreek het probleem gewoon, hij is je dokter. Zeg dat je nog rilatine nodig hebt om de examens door te komen en dat je je daarna laat onderzoeken. Moet lukken, als hij ze anders al voor kon schrijven. Hoeveel neem je per dag?"
"cuber3 zei: Ik was al een tijdje aan het denken eens een keer mescaline te proberen, liefst met San Pedro. Nu is er een tijd lang niet van gekomen omdat ik nog thuis woon, en het wel vrij hard zou opvallen als ik een kilo van die cactus op mijn stoep laat afleveren. Maar tegenwoordig ga ik bijna wekelijks naar Tilburg om te genieten van een lekker wietje in de shop, en af en toe gaan we ook eens langs de smartshop om truffels in te slaan. Nu zag ik vorige keer toevallig San Pedro liggen op de toonbank, en dat heeft me weer aan het denken gezet. Meestal ga ik per bus naar Tilburg (vandaag waarschijnlijk met de auto, maar ik heb nu niet genoeg geld om hem te kopen), en dus kan er wel eens controle zijn af en toe. Is het legaal om met een paar stukken San Pedro in mijn rugzak per bus de grens over te steken, of kan ik daar mee in de problemen raken? Ik dacht dat het legaal was om San Pedro te bezitten in België, maar illegaal om de mescaline eruit te extraheren of hem klaar te maken om op te eten/drinken. Peyote was zelfs helemaal illegaal om te bezitten in België dacht ik... Weet iemand hier iets meer over? Klik om te vergroten... Heb je goed. Je mag san pedro in België bezitten, peyote even goed. Je mag alleen geen chemische bewerkingen ermee uitvoeren om geconcentreerde mescaline te verkrijgen. Je kunt bij de sjamaan zelfs kant en klare cuttings bestellen, ze sturen die op naar je thuis en je kunt direct beginnen smullen. http://www.de-sjamaan.nl/nl/1315_Tricho ... _gram.html Hier bijvoorbeeld. Veel succes."
"thrillseeker zei: Hela, Ik haal al een aantal jaren bij een vaste dealer, maar nog nooit laten testen. Moet ik toch wel een keer doen besef ik nu. Vraagje: het spul heeft vaak naar en lichte kattenurine geur. Het geeft verder wel een goede rush, plakt vast aan de doorzichtige zakjes (geen seals!!). Wat voor stof zou dit kunnen zijn? Klik om te vergroten... Is van coke van de blok te kuisen. Ofwel kuisen met citroen, slaat het inderdaad wat geel uit. Ofwel kuisen met cocos, dan heb je dat niet."
"Serenity zei: berten zei: volgens mij heb je zachtere en hardere coke. Hardere coke geeft een nerveuzer gevoel waar je moeilijker van kan slapen en de zachtere een relaxer gevoel Klik om te vergroten... Als je er nerveus van wordt, of effecten krijgt die niet kloppen, dan is je coke dus versneden. Coke is eingelijk ALTIJD versneden, de kunst is dus om het zo min mogelijk versneden te krijgen. Naar wat ik weet heb je ontzettend geluk met 50%/60% pure coke. Net als dat je dat bij speed hebt zo rond de 70%/80%. Klik om te vergroten... Iemand die eerlijk is. Al dat gezever over degenen die hun coke over de 80%... halen. Bullshit, voordat je het krijgt is het al veeeeeel personen gepasseerd en telkens wordt er winst op gemaakt en voor hen liefst zoveel mogelijk."
"Thafish zei: Ha Witten, Voorop gesteld dat iedereeen lekker moet doen wat ie wil toch ff het volgende: Ga ff lekker reclame maken!! Slimme kerel ben jij man. Over wat voor een zelfvertrouwen heb jij het ...een chemische!!! Die naar minder dan een uur weer weg is... en dan?? Een nieuwe hijs of snuif???!! De weg naar verslaving en alle bijbehorende ellende is geboren zou ik zo zeggen!! Omdat je op zoek bent naar zelfvertrouwen?? Man, dat zelfvertrouwen krijg je vanzelf met de jaren. Iedereen is onzeker en wat maakt dat uit man.Trouwens als je verslaafd bent heb je geen enkel zelfvertrouwen meer laat staan dat je vertrouwen krijgt van je omgeving maar ja...dat maakt je dan idd niet meer uit..... En pbwebmaster.... suc6 of eigenlijk sterkte alvast!!! Excuus dat ik ff moest zeiken maar kon dit echt niet voor me houden ...ongelooflijk dat je met alle voorbeelden die je hier kunt vinden dit willens en wetens toch gaat proberen. Gewoon kut weet je! Weer een leven en hele familie naar de shit Klik om te vergroten... Wat een opgekropte emoties verspreid je hier. Hij beschrijft alleen zijn avond met het gevoel dat hij ervaren heeft. Het is een feit dat je zelfvertrouwen hier serieus van stijgt. Zo als ik zie is het bij jou en je familie serieus fout gelopen, maar daarom hoef je toch geen zo'n vijandig commentaar te verspreiden. Jij hebt heel wat zelfvertrouwen te veel. Geef iedereen toch de kans om zijn ervaringen neer te pennen, daar dient dit forum toch voor... En werk de ellende, die je al dan niet ervaart niet uit op anderen. Hij waarschuwt zelf nog dat het serieus verslavend is, met de reden waarom."
"berten zei: Witten zei: Ik heb laatst met een vriend een gram gekocht. Woensdag middag wilden we eens proberen en hebben we allebei een mager lijntje gelegt. Ik voelde meteen wel iets, maar niet het effect dat ik verwacht had. En dat ik van anderen gehoort had. De volgende dag gingen we naar een feestje, en voordien hebben we elk 2 lijntjes gelegt, daarna hebben we wat gedronken, ongelooflijk hoe goed je kan drinken en hoe weinig je van de alcohol voelt, we hadden geplant om het restje coke te houden, maar hebben het toch nog allemaal voor het feestje opgesnoven. Toen we eenmaal onderweg waren waren we super sociaal, we gaven handen aan mensen die we nog nooit gezien hadden, en we dansen op het podium voor een volle zaal. Echt een aanrader, zeer goed voor je zelfvertrouwen op feestjes. Wel zeer verslavend, eenmaal je het in je handen hebt, kan je er niet afbljven. Klik om te vergroten... Coke zorgt er voor dat je je beter kan concentreren en daarom krijg je het gevoel dat je er 'nuchterder' van wordt. Klik om te vergroten... Coke heft de werking van de alcohol gedeeltelijk op. Upper vs Downer Als de coke uitgewerkt is voel je de alcohol immers wel"
"Detroit303 zei: Een zeer interessant triprapport! Eigenlijk had ik in gedachten dat truffels niet al te sterke 'minderwaardige' paddo's waren. Blijkbaar kan het toch een linke soep zijn (ik heb nog maar 1 keer paddo's geprobeerd..). Zelf ben ik van plan om truffels een keertje te proberen, overdag in een bos als het mooi weer is ofzo.. Thx for sharing! Klik om te vergroten... Dacht ik ook, maar truffels kun je serieus misvatten. Heb het buiten in de donker eens gedaan en had veel visuals, redelijk onaangenaam zelfs. Al bij al niet slecht gegaan. Bij mooi weer in een bos lijkt me uitstekend. De moeite waard"