Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEffect Coke

Effect Coke

76 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een vraag, heel veel mensen uit mijn omgeving vinden het heel relaxt om coke te gebruiken, ik in tegen deel, heb het 1 x geprobeerd en goed ook beste lijnen, het enige wat ik er van voelde was dat ik klame handjes kreeg, en me lichaam eigenlijk te klein was van hoe ik me voelde , alleen het effect vond ik echt totaal niet specteculair en al helemaal niet voor 45 euro de gram, wat vinden jullie nou eigenlijk van coke en wat is nou zo relaxt aan coke snuiven,,

Het enige wat ik er van vond is toen ik eenmaal aan het snuiven was ik wel meer wou snuiven omdat het een iets opluchtend gevoel gaf, alleen toen ik 30 min ging fietsen en aan kwam bij bestemming was ik kk lauw en heb ik maar een joint gerookt, verder nooit meer gedaan
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
mjah,het gevoel van echt goeie sossa is toch masterlijk...(maar een onervaren gebruiker kan niet met het sosgevoel omgaan)maw : :) je voelt er idd bitter weinig van...
uitleggen ben ik gene goeie in dus ga ik ook niet proberen!!! :sunglasses: :)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#3
t s gewoon een feit dat t effect van sos tegenover de prijs bar slecht is.

sos slaat nergens op eigenlijk....

maar toch is t lekker :P :rolleyes:
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
need^weed zei:
t s gewoon een feit dat t effect van sos tegenover de prijs bar slecht is.

sos slaat nergens op eigenlijk....

maar toch is t lekker :P :rolleyes:
Klik om te vergroten...

tsja das wel waar, vooral die prijs.. is so minders:(
ahja.. Hoe dan ook et blijft tog lekker xD :wave:
Lijntje leggen, en het opsnuiven is tog ook iets aparts ervan..
en tsja als je gezellige sfeer heb, en je voelt juh goed dan is het gewoon relaxed.. :hearteyes: :wave:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#5
mijn tip....
doorsnuiven :rolleyes: :rolleyes:
als je echt wilt weten wat t effect van coke is...
t is algemeen bekend dat de eerste paar keer je jezelf afvraagd "is dit t nou"
net als wijn moet je sos leren waarderen
mischien maar beter ook dat t op deze manier werkt,als je niet weet wat je mist,mis je t ook niet......
vooral niet doorsnuiven dus :wink:
en zoals fris al zei,t effect is maar moeilijk te omschrijven.....
maar ik als doorgewinterde sos snatzer begin ook steeds meer te begrijpen wat deranged bedoelde.......
sos is lichtelijk overschat,je krijgt in verhouding maar weinig voor veel geld.....
lekker is t wel......
maar als je nagaat dat ik tegenwoordig gemiddeld 7 euro kwijt ben voor een rush van 20 min max :rolleyes:
en met xtc ben ik voor minder de hele avond zoet.......
tja dat doet je wel denken :confused: :confused:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#6
mijn laatste snuifavond koste inclusief drank en sigaretten ruim 230 euries
ik zit momenteel op mijn absolute top :(
9 pakjes van 0,4 waar ik maar 3 lijntjes uithaal,gewenning he......
man oh man :cry: :cry:
wel met zijn tweeen voor de goede orde :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Doe mij toch maar die schnelle.
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb altijd gezegd dat ik sos niks aan vond.. nou daar kom ik na afgelopen weekend wel op terug! ik heb me toch goeie sos gehad! wat een super super super kwaliteit was dat zeg, de hele zaterdagavond/nacht en zondagochtend gesnoven met een stel vrienden.. iedereen voelde zich geweldig! geweldige dingen gedaan met z'n allen, ongelooflijk goeie gesprekken gehad, ongelooflijk gelachen, echt super!
gisteren was ik helemaal brak en nu voel ik me wel wat moe maar best lekker!
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deranged zei:
Doe mij toch maar die schnelle.
Klik om te vergroten...

Mee eens ! :grin:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Moon zei:
ik heb altijd gezegd dat ik sos niks aan vond.. nou daar kom ik na afgelopen weekend wel op terug! ik heb me toch goeie sos gehad! wat een super super super kwaliteit was dat zeg, de hele zaterdagavond/nacht en zondagochtend gesnoven met een stel vrienden.. iedereen voelde zich geweldig! geweldige dingen gedaan met z'n allen, ongelooflijk goeie gesprekken gehad, ongelooflijk gelachen, echt super!
gisteren was ik helemaal brak en nu voel ik me wel wat moe maar best lekker!
Klik om te vergroten...

Inderdaad als je het niet overdrijft,en op de juiste momenten gebruikt is het lekker en blijft het lekker op zijn tijd...

Ik zie telkens van sommige speed terug komen in coke topics,speed heeft helmaal niks maar dan ook niks met coke te maken...

Speed is gewoon om wakker te blijven en niet zozeer voor een gevoel "high" voor mij.ja strak wakker gevoel en daarna zwaar kut voelen iets wat ik dus niet fijn vind.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb het al tijdje niet meer gedaan. Maar ik heb wel paar hele goede avonden/nachten gehad en minder goede, maar ik kan mijn eigen wel van jaren geleden herrinneren dat het heftiger was.
Vriend van ons was naar familie in de Antillen geweet en die neef van hem had daar eens wat geregeld. Paar punten waren genoeg voor hele nacht.
Ik moet toch wel regelmatig doorsnuiven wil ik echt lekker gaan.
Maar ooit kan ik na een paar lijntjes al helemaal lekker gaan.
Nu ben ik even gestopt, want de afgelopen zomer is het te erg geweest en we hebben er toch best even zwaar aangezeten. Kwam door dat Heerlijke Weer, de Sfeer die bij ons hing. Nu houd ik het goed vol zonder, dan is het weer speciaal als ik het weer zou doen. Maar ja, het gevoel alleen al van dat spul in je neus en op je tong. MJAM. Ik zie wel.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychonaut1976 zei:
Speed is gewoon om wakker te blijven en niet zozeer voor een gevoel.
Klik om te vergroten...

Waar haal jij die onzin nou uit?
w
wicketLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychonaut1976 zei:
[

Speed is gewoon om wakker te blijven en niet zozeer voor een gevoel.
Klik om te vergroten...

nou ik ben geen giga gebruiker maar als ik veel pep snuif voel ik me aardig van de wereld :mrgreen:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind het anders ook wel een lekker gevoel. :smoke:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Saivy zei:
Psychonaut1976 zei:
Speed is gewoon om wakker te blijven en niet zozeer voor een gevoel.
Klik om te vergroten...

Waar haal jij die onzin nou uit?
Klik om te vergroten...

Dat ben ik toch ook niet met je eens psychonaut. Ik kan me veel en veel beter concentreren, voel me super euforisch, krijg ontzettende praat kicks, ik doe het echt niet alleen om wakker te blijven.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dzy zei:
Saivy zei:
Psychonaut1976 zei:
Speed is gewoon om wakker te blijven en niet zozeer voor een gevoel.
Klik om te vergroten...

Waar haal jij die onzin nou uit?
Klik om te vergroten...

Dat ben ik toch ook niet met je eens psychonaut. Ik kan me veel en veel beter concentreren, voel me super euforisch, krijg ontzettende praat kicks, ik doe het echt niet alleen om wakker te blijven.
Klik om te vergroten...

Daar ben ik het volledig mee eens, als het me geen goed gevoel zou geven zou ik het namelijk niet nemen.. want gewoon wakker blijven daar is niks leuks aan, maar wakker blijven op speed is zalig.
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het enige wat ik had toen ik die x coke ging snuiven, dat ik alleen maar meer en meer wou snuiven, het gaf echt een soort opluchtend gevoel vond ik dat je een beetje kon ontsnappen aan de normalen wereld maardat je tog nog gewoon best helder was zo vond ik het een beetje
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Saivy zei:
Psychonaut1976 zei:
Speed is gewoon om wakker te blijven en niet zozeer voor een gevoel.
Klik om te vergroten...

Waar haal jij die onzin nou uit?
Klik om te vergroten...

Had me zin maar half af idd...heb hem aangepast....
Wat ik alleen aan wilde geven is dat je coke niet met speed kan verglijken kwa gevoel..

Dat de een het zalig vindt om op speed wakker te blijven en de ander niet..tsja...ik houd igg niet van de na weeen van speed.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psychonaut1976 zei:
Saivy zei:
Psychonaut1976 zei:
Speed is gewoon om wakker te blijven en niet zozeer voor een gevoel.
Klik om te vergroten...

Waar haal jij die onzin nou uit?
Klik om te vergroten...

Had me zin maar half af idd...heb hem aangepast....
Klik om te vergroten...

Heb jij dan geen euforisch, zwevend gevoel dan?
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Saivy zei:
Psychonaut1976 zei:
Saivy zei:
Psychonaut1976 zei:
Speed is gewoon om wakker te blijven en niet zozeer voor een gevoel.
Klik om te vergroten...

Waar haal jij die onzin nou uit?
Klik om te vergroten...

Had me zin maar half af idd...heb hem aangepast....
Klik om te vergroten...

Heb jij dan geen euforisch, zwevend gevoel dan?
Klik om te vergroten...

Nee ik lul alleen rap,en kan zoveel zuipen als ik wil maar voel me te helder om het leuk te vinden,net alsof ik stront nuchter ben..

Als ik overdrijf met speed ga ik gelijk weer klapper tanden,waar ik ook niet van houd en de hartslag die mij iets te hoog wordt ervaar ik als zwaar kut.

Euforisch ja mischien heel ff het eerst uurtje maar daarna krijg ik meteen zo vies speed gevoel over me heen....moeilijk uit te leggen..

Heb er ook wel leuke avondjes mee gehad hoor voor je het weet fluiten de vogels weer buiten,maar echt zo nutteloos allemaal.. :rolleyes: :mrgreen:

En het is de enige drug waarvan ik echt een depressie ervaar na gebruik, totaal onterechte depressies,trouwens al mijn bekende die speed gebruikte kennen dat fenomeen,ook zoiets waarom het mij niet waard is.

1 nachtje gebuiken bijna 2 dagen ontrecht neerslachtig...nee...tnx

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."