Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat als je elk weekend 1 avond coke gebruikt

Wat als je elk weekend 1 avond coke gebruikt

100 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goeie zuivere coke heel af en toe met mate kan wel es lekker zijn. Dan heb ik het over 1 of 2 lijntjes en geen hele avond zitten snuiven.

Om het elk weekend te gaan doen zelfs 1 a 2 lijntjes dat is dan ook weer teveel van het goeie. Heb dat zelf ook een tijdje gedaan en ook in combinatie met alcohol. Als er wat gedronken word heb ik altijd die irritante craving naar een lijntje coke. Zoals hier al gezegd word, jouw brein legt heel snel de link tussen die 2 en vergeet dat niet snel. Ik spreek over 2 a 3 jaar later dat die craving tijdens alcohol gebruik er nog steeds is.

Het is ook de enige drug waarvan ik mijn hart voel kloppen in de borst. Pep, mdma,... hartslagverhogende middelen waar ik niets van merk. Maar met coke voel je gewoon dat je een tikkertje hebt die kloppen kan.

Mijn mening, doe het niet. Er zijn andere middelen die je van tijd tot tijd met afwisseling kan nemen. Maar als je coke niet kan houden bij heel af en toe een keertje. Blijf er dan af. Genoeg zelfzekere heer en meester cokeverslaafden die ook begonnen met elk weekend en die nog zeggen dat coke geen kwaad doet...
B
BenjolinkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
1x per week lijkt mij net zo schadelijk als alcohol, al ben ik geen expert. Combineren van coke en alcohol lijkt mij extra schadelijk.

Waarom wil je eigenlijk coke gebruiken met uitgaan?
Klik om te vergroten...

Om wat rustig te worden en meer zelfvertrouwen om een mooie dame aan te spreken... met alcohol heb ik vaak dat ik domme dingen doe....

Ik wil liever niet mE meer helemaal volzuipen om los te komen dan liever een poedertje erbij
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Anoniemus zei:
Redbull wodka en coke is hetzelfde.staat in het artikel...
Ben je gek dat je coke gaat snuiven.
Klik om te vergroten...
ok de eerste slok geeft je ook dat warm gevoel maar daar blijft het dan bij voor mij .
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik gebruikte vroeger eigenlijk nooit coke, totdat ik een vriend kreeg die het verkocht en zelf ook zeer regelmatig deed. Ik snapte niet waarom je eraan verslaafd zou kunnen zijn, maar daar ben ik achter gekomen.. Het gevoel in combi met drank is toch wel echt zo lekker, al gauw kwam het erop neer dat we ieder weekend 2 dagen aan de coke zaten, en regelmatig ook doordeweeks. Ik wil niet weten hoeveel pakken wij uiteindelijk hebben gebruikt, heb 7 jaar een relatie met hem gehad, dus reken maar uit. Ik bewaarde ook weleens voorraad voor hem, omdat hij er niet vanaf kon blijven, ik wel.. Nu jaren later zou ik dat ook niet meer kunnen, als het in huis is gaat het op, desnoods zelfs nog bijhalen. Op gegeven moment ging ik ook zelfs in m'n eentje gebruiken, want gvd wat smaakt het toch lekker zeker in combi met de drank. Ik wou dat ik er nooit aan begonnen was, ik denk dat ik me dood zou schrikken als ik zou weten hoeveel geld ik eraan heb verspild, hoe vaak ik wel niet naar de tyfus ervan was... Ik ben er sinds heel kort geleden gelukkig zelf een beetje klaar mee.. Ik krijg niet meer diezelfde high, voel me uiteindelijk klote en zwaar vertyft, en ik ben het gewoon zat omdat het zo prijzig is... en indd is het ook erg zwaar voor je hart, m'n hart klopte op zo'n nacht echt de pan uit, hele nacht sex op drank en coke, t is fckin lekker maar ik denk als je dat te lang doet je gewoon echt een keer dood neer valt.. Mja de reden dat ik er ook beetje klaar mee ben is omdat het spul ( in deze buurt) gewoon voelt als versneden tyfuszooi, heel ff een rush maar dat is heel gauw weer over, waarna ik me klote ga voelen en mezelf vervolgens de tering in zuip... Goeie coke is echt moeilijk te weerstaan (voor mij iig) dus ik ben eigenlijk blij dat ik daar momenteel niet zo makkelijk aan kan komen...(degene van vroeger die wel goeie shit had was ermee gestopt). Ik ben nu 7 jaar verder, dus kijk uit, ik waarschuw je alleen... Ik dacht dat ik daar nooit aan verslaafd zou raken, maar wat al eerder genoemd is, Coke is echt een duivel. Ik hoop dat ik er, in ieder geval voorlopig, vanaf kan blijven... het is het mij niet meer waard, maar als ik een keer weer een echte goeie coke kan fixen, weet ik niet wat ik doe..

T is echt een sluipdrugs ,

Succes
B
BenjolinkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snelleke Snel zei:
Ik gebruikte vroeger eigenlijk nooit coke, totdat ik een vriend kreeg die het verkocht en zelf ook zeer regelmatig deed. Ik snapte niet waarom je eraan verslaafd zou kunnen zijn, maar daar ben ik achter gekomen.. Het gevoel in combi met drank is toch wel echt zo lekker, al gauw kwam het erop neer dat we ieder weekend 2 dagen aan de coke zaten, en regelmatig ook doordeweeks. Ik wil niet weten hoeveel pakken wij uiteindelijk hebben gebruikt, heb 7 jaar een relatie met hem gehad, dus reken maar uit. Ik bewaarde ook weleens voorraad voor hem, omdat hij er niet vanaf kon blijven, ik wel.. Nu jaren later zou ik dat ook niet meer kunnen, als het in huis is gaat het op, desnoods zelfs nog bijhalen. Op gegeven moment ging ik ook zelfs in m'n eentje gebruiken, want gvd wat smaakt het toch lekker zeker in combi met de drank. Ik wou dat ik er nooit aan begonnen was, ik denk dat ik me dood zou schrikken als ik zou weten hoeveel geld ik eraan heb verspild, hoe vaak ik wel niet naar de tyfus ervan was... Ik ben er sinds heel kort geleden gelukkig zelf een beetje klaar mee.. Ik krijg niet meer diezelfde high, voel me uiteindelijk klote en zwaar vertyft, en ik ben het gewoon zat omdat het zo prijzig is... en indd is het ook erg zwaar voor je hart, m'n hart klopte op zo'n nacht echt de pan uit, hele nacht sex op drank en coke, t is fckin lekker maar ik denk als je dat te lang doet je gewoon echt een keer dood neer valt.. Mja de reden dat ik er ook beetje klaar mee ben is omdat het spul ( in deze buurt) gewoon voelt als versneden tyfuszooi, heel ff een rush maar dat is heel gauw weer over, waarna ik me klote ga voelen en mezelf vervolgens de tering in zuip... Goeie coke is echt moeilijk te weerstaan (voor mij iig) dus ik ben eigenlijk blij dat ik daar momenteel niet zo makkelijk aan kan komen...(degene van vroeger die wel goeie shit had was ermee gestopt). Ik ben nu 7 jaar verder, dus kijk uit, ik waarschuw je alleen... Ik dacht dat ik daar nooit aan verslaafd zou raken, maar wat al eerder genoemd is, Coke is echt een duivel. Ik hoop dat ik er, in ieder geval voorlopig, vanaf kan blijven... het is het mij niet meer waard, maar als ik een keer weer een echte goeie coke kan fixen, weet ik niet wat ik doe..

T is echt een sluipdrugs ,

Succes
Klik om te vergroten...

Dus eigenlijk een kut drugs....
Toch word het heel veel genomen..

Denk dat ik het maar
bij pep,xtc,psychedelica hou.
Zulke cravings heb ik ook een beetje met pep als ik in de disco bier heb gehad
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@Anoniemus super goeie keuze idd! Jij snapt het. Gewoon pep man, is veel beter voor je:tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Anoniemus zei:
Dus eigenlijk een kut drugs....
Toch word het heel veel genomen..

Denk dat ik het maar
bij pep,xtc,psychedelica hou.
Zulke cravings heb ik ook een beetje met pep als ik in de disco bier heb gehad
Klik om te vergroten...
Hoe oud ben je eigenlijk?
B
BenjolinkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ganggang zei:
Hoe oud ben je eigenlijk?
Klik om te vergroten...
26
B
BenjolinkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Space Criminal zei:
@Anoniemus super goeie keuze idd! Jij snapt het. Gewoon pep man, is veel beter voor je:tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Lekker sarcastisch ben benieuwd wat jij al allemaal hebt opgesnoven
B
BenjolinkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
@Mezelf
Ik geloof het wel dat goede cocaïne lekker is, maar dat wat je omschrijft als dat het je echt negatief heeft veranderd vind ik echt heel eng. Zelf ben ik er ook achtergekomen dat ik verslavingsgevoeliger ben dan ik eerst wou toegeven aan mezelf (denk aan steeds weer terugvallen met wiet bijvoorbeeld), dus ik zou er wel voor vrezen om er in korte tijd een verslaving bij te hebben. (niet dat ik nu echt problemen ondervind met wiet, gebruik het al een tijdje niet, maar het heeft een gewoonte om steeds weer terug te komen en dat ik mezelf er dan een beetje in "verlies" (beetje te sterk verwoord maar goed)). Ik snap je punt dat je met hele goede coke natuurlijk lang kunt doen, dus dat maakt die prijs dan wel weer wat goed. Natuurlijk blijf ik me ergens wel afvragen hoe dat dan zou voelen, zo'n coke high, maar het klinkt als iets wat me juist de verkeerde richting in zou drukken en dat kan ik me niet permitteren, dus kies ik ervoor om het nooit te doen.
Klik om te vergroten...

Dat denk ik nu dus ook haha
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Zelf begrijp ik niet waarom mensen voor deze schadelijke, gevaarlijke, dure en zo te horen vaak tegenvallende drug gaan.
Klik om te vergroten...
Goede coke is echt wel heel lekker hoor. Ik doe tegenwoordig als ik een goed pakje heb al zo 4x. Kijk dan kost het nog maar 12eu voor leuk avondje. Alleen aan goede coke komen is voor velen nogal een probleem. Daarbij blijft het een drug die je snel in zijn greep kan krijgen waardoor je wel extra voorzichtig moet zijn. Mij ook overkomen eigenlijk en daar dan wel spijt van want heeft me wel veranderd die coke tijd, in negatieve vorm. Ik heb een heftigere speed tijd gehad maar die heeft me niet zo veel veranderd als dat coke heeft gedaan. Voor mijn gevoel dan natuurlijk.
Nu ik het gecontroleerd kan gebruiken en vaker echt goed spul heb, vind ik het echt wel lekker zo nu en dan een avondje met een drankje en een stickie. Maar dus wel zo lekker dat ook gevaarlijk is.
Betrap Mezelf er al op. Heb twee weekenden coke gehad. Wel weinig want maar max 150mg per weekend. Toch voel ik drang het dit weekend (nu) weer te nemen. Maar dat moet ik dus NieT doen :).

Wat dat betreft is coke gewoon erg gevaarlijk.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Anoniemus zei:
Dus eigenlijk een kut drugs....
Toch word het heel veel genomen..

Denk dat ik het maar
bij pep,xtc,psychedelica hou.
Zulke cravings heb ik ook een beetje met pep als ik in de disco bier heb gehad
Klik om te vergroten...

Tuurlijk wordt het veel genomen, zoals ik je wilde duidelijk maken, sluipt het erin... dat is juist de moraal van het verhaal..... beter niet aan beginnen dus als je al gevoelig bent.

Maarja moet je helemaal zelf weten verder, wilde alleen waarschuwen dat het je veel kan gaan kosten....je relaties/geld/ leven :wink:.

Ik ben ook niet heilig, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2,

Good luck!
B
BenjolinkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snelleke Snel zei:
Tuurlijk wordt het veel genomen, zoals ik je wilde duidelijk maken, sluipt het erin... dat is juist de moraal van het verhaal..... beter niet aan beginnen dus als je al gevoelig bent.

Maarja moet je helemaal zelf weten verder, wilde alleen waarschuwen dat het je veel kan gaan kosten....je relaties/geld/ leven :wink:.

Ik ben ook niet heilig, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2,

Good luck!
Klik om te vergroten...

De alcohol heeft me de relatie al gekost
Met pep en alcohol word ik juist rustig en scherp
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
@Mezelf
Ik geloof het wel dat goede cocaïne lekker is, maar dat wat je omschrijft als dat het je echt negatief heeft veranderd vind ik echt heel eng. Zelf ben ik er ook achtergekomen dat ik verslavingsgevoeliger ben dan ik eerst wou toegeven aan mezelf (denk aan steeds weer terugvallen met wiet bijvoorbeeld), dus ik zou er wel voor vrezen om er in korte tijd een verslaving bij te hebben. (niet dat ik nu echt problemen ondervind met wiet, gebruik het al een tijdje niet, maar het heeft een gewoonte om steeds weer terug te komen en dat ik mezelf er dan een beetje in "verlies" (beetje te sterk verwoord maar goed)). Ik snap je punt dat je met hele goede coke natuurlijk lang kunt doen, dus dat maakt die prijs dan wel weer wat goed. Natuurlijk blijf ik me ergens wel afvragen hoe dat dan zou voelen, zo'n coke high, maar het klinkt als iets wat me juist de verkeerde richting in zou drukken en dat kan ik me niet permitteren, dus kies ik ervoor om het nooit te doen.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
@Mezelf
Ik geloof het wel dat goede cocaïne lekker is, maar dat wat je omschrijft als dat het je echt negatief heeft veranderd vind ik echt heel eng. Zelf ben ik er ook achtergekomen dat ik verslavingsgevoeliger ben dan ik eerst wou toegeven aan mezelf (denk aan steeds weer terugvallen met wiet bijvoorbeeld), dus ik zou er wel voor vrezen om er in korte tijd een verslaving bij te hebben. (niet dat ik nu echt problemen ondervind met wiet, gebruik het al een tijdje niet, maar het heeft een gewoonte om steeds weer terug te komen en dat ik mezelf er dan een beetje in "verlies" (beetje te sterk verwoord maar goed)). Ik snap je punt dat je met hele goede coke natuurlijk lang kunt doen, dus dat maakt die prijs dan wel weer wat goed. Natuurlijk blijf ik me ergens wel afvragen hoe dat dan zou voelen, zo'n coke high, maar het klinkt als iets wat me juist de verkeerde richting in zou drukken en dat kan ik me niet permitteren, dus kies ik ervoor om het nooit te doen.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat dat een juiste keuze is. Psychedelica is en blijft bij verre, veel lekkerder.
Ga je nog lekker op de ald? of hoe laat had je genomen?
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Anoniemus zei:
De alcohol heeft me de relatie al gekost
Met pep en alcohol word ik juist rustig en scherp
Klik om te vergroten...

Uiteindelijk blijft het allemaal bende, als je te lang doorgaat op pep kun je ook veranderen, agressief worden boos worden op mensen (zonder goede reden) waardoor je ruzies kan krijgen en zo kun je ook relaties verliezen....

Het hoeft niet, maar is wel mogelijk dat je na jaren gebruiken veranderd...
Ik merk aan mezelf al als ik aan dé pep zit en (te) lang doorga, ik me aan iedereen en alles ga irriteren en onredelijk word..

Maarja dat is mijn ervaring, t is en blijft chemische teringzooi
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mezelf zei:
Ik denk dat dat een juiste keuze is. Psychedelica is en blijft bij verre, veel lekkerder.
Klik om te vergroten...
Gelukkig, dan hoef ik het me niet te erg te betreuren dat ik nooit zal weten hoe het is. :wink:

Mezelf zei:
Ga je nog lekker op de ald? of hoe laat had je genomen?
Klik om te vergroten...
Nou ja, het is voornamelijk nog stimulatie, verder niet veel meer. Al heeft het me wel weer (zoals meestal) met een goed humeur achtergelaten. :grin: En met zin om weer eens écht te gaan trippen (niet deze slappe hap doseringen :tonguewink:). Het is alweer veel te lang geleden. Gek eigenlijk hoe ik er soms tijden geen zin in heb, terwijl het zo geweldig is om te doen. Maar ja, zo gaat dat soms...

Edit:

Had rond 1 uur vanmiddag genomen dus dat kan nog weleens laat worden vanavond realiseer ik me nu. :neutral:
B
BenjolinkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snelleke Snel zei:
Uiteindelijk blijft het allemaal bende, als je te lang doorgaat op pep kun je ook veranderen, agressief worden boos worden op mensen (zonder goede reden) waardoor je ruzies kan krijgen en zo kun je ook relaties verliezen....

Het hoeft niet, maar is wel mogelijk dat je na jaren gebruiken veranderd...
Ik merk aan mezelf al als ik aan dé pep zit en (te) lang doorga, ik me aan iedereen en alles ga irriteren en onredelijk word..

Maarja dat is mijn ervaring, t is en blijft chemische teringzooi
Klik om te vergroten...

Het is of heel veel zuipen of rustiger zuipen en wat pep erbij en geeN problemen blackouts en ruzie
B
BenjolinkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat moet ik nou, zonder alcohol op stap lukt niet meer dat is sws van jongs af aan al de standaard
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gewoon elke week coke, speed, dex en pillen gebruiken!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."