#1
Goeie zuivere coke heel af en toe met mate kan wel es lekker zijn. Dan heb ik het over 1 of 2 lijntjes en geen hele avond zitten snuiven.
Om het elk weekend te gaan doen zelfs 1 a 2 lijntjes dat is dan ook weer teveel van het goeie. Heb dat zelf ook een tijdje gedaan en ook in combinatie met alcohol. Als er wat gedronken word heb ik altijd die irritante craving naar een lijntje coke. Zoals hier al gezegd word, jouw brein legt heel snel de link tussen die 2 en vergeet dat niet snel. Ik spreek over 2 a 3 jaar later dat die craving tijdens alcohol gebruik er nog steeds is.
Het is ook de enige drug waarvan ik mijn hart voel kloppen in de borst. Pep, mdma,... hartslagverhogende middelen waar ik niets van merk. Maar met coke voel je gewoon dat je een tikkertje hebt die kloppen kan.
Mijn mening, doe het niet. Er zijn andere middelen die je van tijd tot tijd met afwisseling kan nemen. Maar als je coke niet kan houden bij heel af en toe een keertje. Blijf er dan af. Genoeg zelfzekere heer en meester cokeverslaafden die ook begonnen met elk weekend en die nog zeggen dat coke geen kwaad doet...
Om het elk weekend te gaan doen zelfs 1 a 2 lijntjes dat is dan ook weer teveel van het goeie. Heb dat zelf ook een tijdje gedaan en ook in combinatie met alcohol. Als er wat gedronken word heb ik altijd die irritante craving naar een lijntje coke. Zoals hier al gezegd word, jouw brein legt heel snel de link tussen die 2 en vergeet dat niet snel. Ik spreek over 2 a 3 jaar later dat die craving tijdens alcohol gebruik er nog steeds is.
Het is ook de enige drug waarvan ik mijn hart voel kloppen in de borst. Pep, mdma,... hartslagverhogende middelen waar ik niets van merk. Maar met coke voel je gewoon dat je een tikkertje hebt die kloppen kan.
Mijn mening, doe het niet. Er zijn andere middelen die je van tijd tot tijd met afwisseling kan nemen. Maar als je coke niet kan houden bij heel af en toe een keertje. Blijf er dan af. Genoeg zelfzekere heer en meester cokeverslaafden die ook begonnen met elk weekend en die nog zeggen dat coke geen kwaad doet...