Ik gebruikte vroeger eigenlijk nooit coke, totdat ik een vriend kreeg die het verkocht en zelf ook zeer regelmatig deed. Ik snapte niet waarom je eraan verslaafd zou kunnen zijn, maar daar ben ik achter gekomen.. Het gevoel in combi met drank is toch wel echt zo lekker, al gauw kwam het erop neer dat we ieder weekend 2 dagen aan de coke zaten, en regelmatig ook doordeweeks. Ik wil niet weten hoeveel pakken wij uiteindelijk hebben gebruikt, heb 7 jaar een relatie met hem gehad, dus reken maar uit. Ik bewaarde ook weleens voorraad voor hem, omdat hij er niet vanaf kon blijven, ik wel.. Nu jaren later zou ik dat ook niet meer kunnen, als het in huis is gaat het op, desnoods zelfs nog bijhalen. Op gegeven moment ging ik ook zelfs in m'n eentje gebruiken, want gvd wat smaakt het toch lekker zeker in combi met de drank. Ik wou dat ik er nooit aan begonnen was, ik denk dat ik me dood zou schrikken als ik zou weten hoeveel geld ik eraan heb verspild, hoe vaak ik wel niet naar de tyfus ervan was... Ik ben er sinds heel kort geleden gelukkig zelf een beetje klaar mee.. Ik krijg niet meer diezelfde high, voel me uiteindelijk klote en zwaar vertyft, en ik ben het gewoon zat omdat het zo prijzig is... en indd is het ook erg zwaar voor je hart, m'n hart klopte op zo'n nacht echt de pan uit, hele nacht sex op drank en coke, t is fckin lekker maar ik denk als je dat te lang doet je gewoon echt een keer dood neer valt.. Mja de reden dat ik er ook beetje klaar mee ben is omdat het spul ( in deze buurt) gewoon voelt als versneden tyfuszooi, heel ff een rush maar dat is heel gauw weer over, waarna ik me klote ga voelen en mezelf vervolgens de tering in zuip... Goeie coke is echt moeilijk te weerstaan (voor mij iig) dus ik ben eigenlijk blij dat ik daar momenteel niet zo makkelijk aan kan komen...(degene van vroeger die wel goeie shit had was ermee gestopt). Ik ben nu 7 jaar verder, dus kijk uit, ik waarschuw je alleen... Ik dacht dat ik daar nooit aan verslaafd zou raken, maar wat al eerder genoemd is, Coke is echt een duivel. Ik hoop dat ik er, in ieder geval voorlopig, vanaf kan blijven... het is het mij niet meer waard, maar als ik een keer weer een echte goeie coke kan fixen, weet ik niet wat ik doe..
T is echt een sluipdrugs ,
Succes