#1
Vrijdags wodka redbull
Wodka redbull zelfde effect als cocaine
Ga ik.mooi aan de wodka redbull haha
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161026_02540772
Volgensmij is de coke in Nederland zo slecht nog niet.das heel oude shit en da klopt niet! want vodka is zuiverder als coke haha
Volgensmij is de coke in Nederland zo slecht nog niet.
Het gemiddelde percentage in 2018 was 65% volgens het trimbos in hun jaarlijks report.
Dat is na mijn idee vrij goed.
Bij jouw dealer dus. Zoek een andere.het gemiddelde kan mij geen reet schelen! ik weet dat de coke slecht is geworden
Wat begrijp je niet aan gemiddeld 65%?het gemiddelde kan mij geen reet schelen! ik weet dat de coke slecht is geworden
Bij jouw dealer dus. Zoek een andere.
Over het algemeen gaat de puurheid omhoog in Nederland. Logisch ook, want er wordt veel meer ingevoerd.
Wat begrijp je niet aan gemiddeld 65%?
Oftewel, je hebt geen idee wat je koopt. Hoe schimmiger de dealer, des te vaker het versneden is.ik koop da overal, heb geen vaste man. ik koop da op feesjes,stad, ne keer rijhuis via iemand, ne keer met die dan eens daar. mss ligt da aan mij maar ik krijg er geen euforie nimeer van! wel zo ne speedy rush en ge voelt wel da ge iets in u hebt maar het voelt als 10 koffies / red bulls.
Coke is de enige drug waar ik spijt van heb dat ik er ooit aan begonnen ben. Bijna alleen maar vervelende herinneringen aan. Gebruik het daarom ook niet meer, en raad jou aan hetzelfde te doen.![]()
voelde mij gewoon angstig en mijn gedachten versnelde heel negatief.
de dag erna nu wordt ik zo in mijn eigen, kan dan gwn in zetel zitten en piekeren over het minste = paranoia shit.
1 sleutel nemen en ik wordt super achterdochtig. gedachten dat ze mijn gebruik filmen of politieshit. zaken dat de tv boodschappen aangeeft, gewoon achter alles iets zoeken.
Dat komt omdat je het toen waarschijnlijk niet zo vaak gebruikte en waarschijnlijk ook een stuk minder. Hoe vaker je gebruikt hoe meer je ook gaat gebruiken per keer.de eerste keer toen ik coke gebruikte had ik praatkicks en veel zin in seks
dan nog , als gy 80% hebt met 10% boorzuur ( boric acid ) en bijproducten dan is de coke ook niet super! sinds da versnijden met boorzuur,levamisole,supermix is da allemaal een grote soep geworden. in mijne tijd was da mannitol ( gaf de coke nog iets zoetigs ) en daar bleef het bij! geen neveneffecten, enkel ne gram was op een avond op onder 2-3 personen! maar de morgend erna was mijn neus niet verstopt of vol slijm
Nou ik ben wel blij als het 80% is.
Bij ons is het vaak rond de 70% ik heb het zelf nooit getest maar mensen om mij heen wel.
Gelukkig gebruik ik zelf niet zoveel coke meer.
Jij hebt het echt niet getroffen met je dealers of wel?80% coke? en wa effecten geeft u da dan? en wa zit erbij
Jij hebt het echt niet getroffen met je dealers of wel?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."