Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat als je elk weekend 1 avond coke gebruikt

Wat als je elk weekend 1 avond coke gebruikt

100 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
B
BenjolinkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vrijdags wodka redbull
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Anoniemus zei:
Wodka redbull zelfde effect als cocaine:sunglasses:
Ga ik.mooi aan de wodka redbull haha

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161026_02540772
Klik om te vergroten...

das heel oude shit en da klopt niet! want vodka is zuiverder als coke haha
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
silkroad zei:
das heel oude shit en da klopt niet! want vodka is zuiverder als coke haha
Klik om te vergroten...
Volgensmij is de coke in Nederland zo slecht nog niet.
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#4
Benzoboss zei:
Volgensmij is de coke in Nederland zo slecht nog niet.
Klik om te vergroten...

bwa overal is de coke algemeen "goed" maar niet zoals vroeger (mijn mening)
ge moet al goede vrienden hebben en geen vijanden om wat goed spul te krijgen. ge moet al straf in uw schoenen staan om niet op het dwaalspoor te komen! mensen met veel geld en hoge functies die krijgen goed spul, mensen onderaan de ladder zoals wij allemaal krijgen troep
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het gemiddelde percentage in 2018 was 65% volgens het trimbos in hun jaarlijks report.
Dat is na mijn idee vrij goed.
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#6
en alweer een pak coke onderschept! laat het versnijden maar beginnen!! tyds de kerst is het 0% coke in je zakje met caffeine en lidocaine
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#7
Benzoboss zei:
Het gemiddelde percentage in 2018 was 65% volgens het trimbos in hun jaarlijks report.
Dat is na mijn idee vrij goed.
Klik om te vergroten...

het gemiddelde kan mij geen reet schelen! ik weet dat de coke slecht is geworden
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
silkroad zei:
het gemiddelde kan mij geen reet schelen! ik weet dat de coke slecht is geworden
Klik om te vergroten...
Bij jouw dealer dus. Zoek een andere.

Over het algemeen gaat de puurheid omhoog in Nederland. Logisch ook, want er wordt veel meer ingevoerd.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
silkroad zei:
het gemiddelde kan mij geen reet schelen! ik weet dat de coke slecht is geworden
Klik om te vergroten...
Wat begrijp je niet aan gemiddeld 65%?
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang zei:
Bij jouw dealer dus. Zoek een andere.

Over het algemeen gaat de puurheid omhoog in Nederland. Logisch ook, want er wordt veel meer ingevoerd.
Klik om te vergroten...

ik koop da overal, heb geen vaste man. ik koop da op feesjes,stad, ne keer rijhuis via iemand, ne keer met die dan eens daar. mss ligt da aan mij maar ik krijg er geen euforie nimeer van! wel zo ne speedy rush en ge voelt wel da ge iets in u hebt maar het voelt als 10 koffies / red bulls.
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#11
Benzoboss zei:
Wat begrijp je niet aan gemiddeld 65%?
Klik om te vergroten...

das allemaal onzin , heb ne keer laten testen kwam in de 70% uit met veel bijproducten. na 1lijn voelde ik mij ziek en hoofdpijn voor de hele avond, vrienden van mij hun neusen liepen en waren verstopt en heel die neveneffecten van die bijproducten! de coke was in de 70% getest en bleek de dag erna geen reet waard te zijn. dus zo ziet ge maar met uw 65% gemiddeld
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#12
en dan nog , als gy 80% hebt met 10% boorzuur ( boric acid ) en bijproducten dan is de coke ook niet super! sinds da versnijden met boorzuur,levamisole,supermix is da allemaal een grote soep geworden. in mijne tijd was da mannitol ( gaf de coke nog iets zoetigs ) en daar bleef het bij! geen neveneffecten, enkel ne gram was op een avond op onder 2-3 personen! maar de morgend erna was mijn neus niet verstopt of vol slijm
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
silkroad zei:
ik koop da overal, heb geen vaste man. ik koop da op feesjes,stad, ne keer rijhuis via iemand, ne keer met die dan eens daar. mss ligt da aan mij maar ik krijg er geen euforie nimeer van! wel zo ne speedy rush en ge voelt wel da ge iets in u hebt maar het voelt als 10 koffies / red bulls.
Klik om te vergroten...
Oftewel, je hebt geen idee wat je koopt. Hoe schimmiger de dealer, des te vaker het versneden is.

Feit blijft gewoon dat de coke steeds puurder wordt. Alle samples worden getest, en gemiddeld dus 65%.

Of je hebt pech met je dealer of je tolerantie speelt op.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#14
Techneut zei:
Coke is de enige drug waar ik spijt van heb dat ik er ooit aan begonnen ben. Bijna alleen maar vervelende herinneringen aan. Gebruik het daarom ook niet meer, en raad jou aan hetzelfde te doen. :)
Klik om te vergroten...

De enige positieve verhalen zijn van mensen die het 3x per jaar doen ofso
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
silkroad zei:
voelde mij gewoon angstig en mijn gedachten versnelde heel negatief.
Klik om te vergroten...

silkroad zei:
de dag erna nu wordt ik zo in mijn eigen, kan dan gwn in zetel zitten en piekeren over het minste = paranoia shit.
Klik om te vergroten...

silkroad zei:
1 sleutel nemen en ik wordt super achterdochtig. gedachten dat ze mijn gebruik filmen of politieshit. zaken dat de tv boodschappen aangeeft, gewoon achter alles iets zoeken.
Klik om te vergroten...

Lees bovenstaande uitspraken van jezelf eens terug. Dat zijn meestal tekenen van teveel, te vaak coke gebruik.

silkroad zei:
de eerste keer toen ik coke gebruikte had ik praatkicks en veel zin in seks
Klik om te vergroten...
Dat komt omdat je het toen waarschijnlijk niet zo vaak gebruikte en waarschijnlijk ook een stuk minder. Hoe vaker je gebruikt hoe meer je ook gaat gebruiken per keer.

Best neem je een hele lange pauze van coke. Een jaar minstens. Beter is als je het nooit meer zou gebruiken natuurlijk..
Ik heb wel eens gelezen dat langdurig regelmatig coke gebruik je hersenen voor goed veranderen.
Maar dat kan @Neo-Shulginist misschien vertellen?
G
GezelligheidLid
01-01-2024, 00:00
#16
silkroad zei:
dan nog , als gy 80% hebt met 10% boorzuur ( boric acid ) en bijproducten dan is de coke ook niet super! sinds da versnijden met boorzuur,levamisole,supermix is da allemaal een grote soep geworden. in mijne tijd was da mannitol ( gaf de coke nog iets zoetigs ) en daar bleef het bij! geen neveneffecten, enkel ne gram was op een avond op onder 2-3 personen! maar de morgend erna was mijn neus niet verstopt of vol slijm
Klik om te vergroten...

Nou ik ben wel blij als het 80% is.
Bij ons is het vaak rond de 70% ik heb het zelf nooit getest maar mensen om mij heen wel.
Gelukkig gebruik ik zelf niet zoveel coke meer.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Silkroad met zijn anti coke campagne is er ook weer geweest zie ik. Die jongen moet ik de politiek.
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gezelligheid zei:
Nou ik ben wel blij als het 80% is.
Bij ons is het vaak rond de 70% ik heb het zelf nooit getest maar mensen om mij heen wel.
Gelukkig gebruik ik zelf niet zoveel coke meer.
Klik om te vergroten...

80% coke? en wa effecten geeft u da dan? en wa zit erbij
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
silkroad zei:
80% coke? en wa effecten geeft u da dan? en wa zit erbij
Klik om te vergroten...
Jij hebt het echt niet getroffen met je dealers of wel?
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ganggang zei:
Jij hebt het echt niet getroffen met je dealers of wel?
Klik om te vergroten...

weet ni koop soms ne keer via the underground if you know what i mean
heb da ne keer laten testen toen was 78% met veel bijproducten zei die, deed aceton was en hield veel over, snuifde een lijn en ik voelde mij gewoon angstig en mijn gedachten versnelde heel negatief. de eerste keer toen ik coke gebruikte had ik praatkicks en veel zin in seks en was mijn neus niet fuckedup de dag erna nu wordt ik zo in mijn eigen, kan dan gwn in zetel zitten en piekeren over het minste = paranoia shit.
ik kan bier drinken en dan 1 sleutel nemen en ik wordt super achterdochtig. gedachten dat ze mijn gebruik filmen of politieshit. zaken dat de tv boodschappen aangeeft, gewoon achter alles iets zoeken.
heb de coke weg gesmeten, die aan telefoon zei dat er niets van levamisole ofzo in zat enkel bijproducten . zou ni weten wa effecten die bijproducten hebben.
had toen met amoniak uitgekookt en had e mooi brokje en da verdoofde mijn tong . had 1 trekje genomen en voelde niets buiten die psychische zaken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."