#1
Ik denk dat dat een juiste keuze is. Psychedelica is en blijft bij verre, veel lekkerder.@Mezelf
Ik geloof het wel dat goede cocaïne lekker is, maar dat wat je omschrijft als dat het je echt negatief heeft veranderd vind ik echt heel eng. Zelf ben ik er ook achtergekomen dat ik verslavingsgevoeliger ben dan ik eerst wou toegeven aan mezelf (denk aan steeds weer terugvallen met wiet bijvoorbeeld), dus ik zou er wel voor vrezen om er in korte tijd een verslaving bij te hebben. (niet dat ik nu echt problemen ondervind met wiet, gebruik het al een tijdje niet, maar het heeft een gewoonte om steeds weer terug te komen en dat ik mezelf er dan een beetje in "verlies" (beetje te sterk verwoord maar goed)). Ik snap je punt dat je met hele goede coke natuurlijk lang kunt doen, dus dat maakt die prijs dan wel weer wat goed. Natuurlijk blijf ik me ergens wel afvragen hoe dat dan zou voelen, zo'n coke high, maar het klinkt als iets wat me juist de verkeerde richting in zou drukken en dat kan ik me niet permitteren, dus kies ik ervoor om het nooit te doen.
Ga je nog lekker op de ald? of hoe laat had je genomen?