Zeker 2 gram halen. 1g komt nooit toe. Zeker wetend dat je bij straatdealers bijna nooit 1g krijgt maar 0.8g ofzo.
En hoe je dit in de club neemt?
Makkelijkste is om op voorhand, dus thuis al, heel je zakje leeg te kappen op een bordje. Dan maak
je die coke-brokjes fijn met je bankkaarten tot er enkel poeder over is. Doe voorzichtig met een papiertje ofzo die
coke terug in je zakjes. Dan kan je snel en makkelijk sleutelpunten. Wanneer je je zakje bestelt zal - normaal gezien - je cocaine eerder bestaan uit brokjes dan uit poeder. En die brokken kan je niet snuiven (valt uit je neus). Dus daarom goed fijnkappen.
En sleutelen in de (techno)club doe je gewoon een beetje subtiel. Ik ga er niet speciaal voor naar het wc, gewoon zakje bovenhalen en snuiven, is binnen 2 sec gebeurt. Afhankelijk van locatie dan wel. Op een cafe beter wel ff naar WC gaan. :P
Makkelijkste is om de grote brokken eerst plat te drukken met 1 bankkaart, wat erop blijft plakken eraf te schrapen met de ander. En dan met de 2 bankkaarten tegelijk de kleine brokjes fijn te kappen.
En lijnen leggen op WC is echt wel mogelijk, wordt vaak gedaan. Sommige WC's hebben zelfs zo'n speciaal 'verhoogje' om uw lijnen op te leggen. Gewoon de lijn op je gsm leggen dan voor hygiene.
Ik zou omdat het je eerste keer is de hoeveelheid per sleutel/lijn niet te hoog doen. Hou het onder de 0.07g per lijn in het begin. Ongeveer 3cm lang en 2mm breed. Als het je bevalt kan je wat hoger proberen.
Enjoy! Coke is echt fucking amazing!!! Wel mee oppassen want tyfus verslavend.