#1
Alleen 0.5 zou ik doen. Dan heb je ook geen mogelijkheid om nog meer te nemen. De cravings zijn vrijwel direct nadat het uitwerkt aanwezig.Zal ik dan wel gewoon alles meenemen of alleen 0.5g? Had gelezen dat 1g coke in bezit strafbaar is. En dat ze je dan kunnen arresteren.