#1
Dankje! Ben net wakker geworden. Heb goed geslapen. Voel niet echt een dip ofzo. Beetje hoofdpijn misschien!De dip zal meevallen!
Zelfs als je super lekker bent gegaan ben je de volgende dag alleen moe en wat grumpy. En de dag erna weer helemaal normaal.
Komt goed en slaap lekker!