Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer Coke

1e keer Coke

79 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
P
Porsche69Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb het van een goede vriend van een maat van me geregeld. Hij zij dat 81% puur was. Betwijfel het maar die jongen is wel legit.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pas wel op dat cocaïne je soms het idee kan geven dat je weer nuchter bent, maar dat is niet zo. Je wordt even scherper en helderder maar je bent nog steeds onder invloed van alcohol. Daarom zou ik ook eerst een aantal lijnen cocaine nemen, kijken hoe dat valt, en rustig erbij drinken. Niet heel veel bier achterover slaan en daarna opeens een lijn nemen. Als het combineert, combineer dan om en om. Dat is de tip die ik je meegeef.
P
Porsche69Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Pas wel op dat cocaïne je soms het idee kan geven dat je weer nuchter bent, maar dat is niet zo. Je wordt even scherper en helderder maar je bent nog steeds onder invloed van alcohol. Daarom zou ik ook eerst een aantal lijnen cocaine nemen, kijken hoe dat valt, en rustig erbij drinken. Niet heel veel bier achterover slaan en daarna opeens een lijn nemen. Als het combineert, combineer dan om en om. Dat is de tip die ik je meegeef.
Klik om te vergroten...
Bedankt! Net 2 sleutelpuntjes genomen. Voel nog niet heel veel. Wel beetje misselijk. Wellicht de zenuwen.
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#4
PanameraXL zei:
Bedankt! Net 2 sleutelpuntjes genomen. Voel nog niet heel veel. Wel beetje misselijk. Wellicht de zenuwen.
Klik om te vergroten...
Veel plezier! Ik net genoten van een half grammetje. Voor mij is het klaar nu 😁
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
BraboF zei:
Veel plezier! Ik net genoten van een half grammetje. Voor mij is het klaar nu 😁
Klik om te vergroten...
Wat doe je derna dan ?
Heb 2 lijntjes op en voel me zo nerveus als een kip , heb al 0.5mg flualprazolam genomen en net een douche en ben al wat rustiger.
Echt nix voor mij die sos , 1e lijntje is cva , vanaf 2de word ik altijd nerveus en heb ik bij nix zin meer..

Edit. Jij drinkt er wrs een leuke hoeveelheid alcohol bij ? Verschild dat hard van effect dan puur dus alleen ?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#6
inner_search zei:
Wat doe je derna dan ?
Heb 2 lijntjes op en voel me zo nerveus als een kip , heb al 0.5mg flualprazolam genomen en net een douche en ben al wat rustiger.
Echt nix voor mij die sos , 1e lijntje is cva , vanaf 2de word ik altijd nerveus en heb ik bij nix zin meer..
Klik om te vergroten...
Ik herken wat je zegt, maar soms valt het zo fucking lekker. Zoals vandaag bij mij.

Echt nul worries. Alleen maar goedheid. Chemische voldaanheid. Ik weet dat het nergens op slaat, maar coke kan zo tering chill zijn!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#7
John Trap zei:
Ik herken wat je zegt, maar soms valt het zo fucking lekker. Zoals vandaag bij mij.

Echt nul worries. Alleen maar goedheid. Chemische voldaanheid. Ik weet dat het nergens op slaat, maar coke kan zo tering chill zijn!
Klik om te vergroten...
Ja men eerste 2 keer dat ik het deed (paar lijntjes , niet te gek) was het leuk en gezellig.

Nu was het al weer jaren geleden , 1tje is geentje en die 2de valt altijd zo slecht...
Nerveus , zweten , nergens meer zin in, neerslachtig.
Zou ik gewoon te veel nemen per lijn ? Ik schat zo een 30 a 40 mg per lijntje ofzo.

Ik weet dat ik bij speed minder kan verdagen naarmate ik ouder word.
Mss bij coke ook wel.
Of is hetvis gewoon niet voor me weggelegd.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#8
inner_search zei:
Wat doe je derna dan ?
Heb 2 lijntjes op en voel me zo nerveus als een kip , heb al 0.5mg flualprazolam genomen en net een douche en ben al wat rustiger.
Echt nix voor mij die sos , 1e lijntje is cva , vanaf 2de word ik altijd nerveus en heb ik bij nix zin meer..

Edit. Jij drinkt er wrs een leuke hoeveelheid alcohol bij ? Verschild dat hard van effect dan puur dus alleen ?
Klik om te vergroten...
Drank maakt het effect zeker beter, maar niets kan op tegen benzo's!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#9
inner_search zei:
Ja men eerste 2 keer dat ik het deed (paar lijntjes , niet te gek) was het leuk en gezellig.

Nu was het al weer jaren geleden , 1tje is geentje en die 2de valt altijd zo slecht...
Nerveus , zweten , nergens meer zin in, neerslachtig.
Zou ik gewoon te veel nemen per lijn ? Ik schat zo een 30 a 40 mg per lijntje ofzo.

Ik weet dat ik bij speed minder kan verdagen naarmate ik ouder word.
Mss bij coke ook wel.
Of is hetvis gewoon niet voor me weggelegd.
Klik om te vergroten...
Coke kan zeker onrustig maken. Ik vind het zonder iets erbij het beste, of juist met flink wat erbij. Coke met enkel een paar drankjes erbij is kut.

Alles of niets, even doorzetten en dan kom je op een fantastisch plateau!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
John Trap zei:
Drank maakt het effect zeker beter, maar niets kan op tegen benzo's!
Klik om te vergroten...
Ja heb 20/30 minuutjes wat flualpra binnen , ben al een pak minder nerveus nu.
Denk dat het toch iets met men adhd te maken heeft.
Ik voel me echt alsof ik de hele dag aan de methyl gezeten heb en een rebound van jewelste heb.
Zo nog maar even 0.5 bijnemen en morgen uitslapen.
John Trap zei:
Coke kan zeker onrustig maken. Ik vind het zonder iets erbij het beste, of juist met flink wat erbij. Coke met enkel een paar drankjes erbij is kut.

Alles of niets, even doorzetten en dan kom je op een fantastisch plateau!
Klik om te vergroten...
Ik drink nauwelijks alcohol en heb nu ook met nix anders gecombineerd dan men benzo onderhoud , de flualpra nu is bovenop men onderhoud omdat ik me te nerveus voelde.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#11
inner_search zei:
Ja heb 20/30 minuutjes wat flualpra binnen , ben al een pak minder nerveus nu.
Denk dat het toch iets met men adhd te maken heeft.
Ik voel me echt alsof ik de hele dag aan de methyl gezeten heb en een rebound van jewelste heb.
Zo nog maar even 0.5 bijnemen en morgen uitslapen.

Ik drink nauwelijks alcohol en heb nu ook met nix anders gecombineerd dan men benzo onderhoud , de flualpra nu is bovenop men onderhoud omdat ik me te nerveus voelde.
Klik om te vergroten...
Ik heb veel van jouw verhalen en situatie gelezen en ik denk dat jij het leven wellicht allemaal iets te serieus neemt. Ontspan, geniet een beetje, accepteer de up en downs en laat je gaan. Leven doe je nu en dood ben je voor altijd.

Sorry, zal wel een coked-up advies zijn, maar er is maar één doel in het leven. Of eigenlijk twee. Ontspannen en voortplanten. Leef en doe je ding!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#12
John Trap zei:
Ik heb veel van jouw verhalen en situatie gelezen en ik denk dat jij het leven wellicht allemaal iets te serieus neemt. Ontspan, geniet een beetje, accepteer de up en downs en laat je gaan. Leven doe je nu en dood ben je voor altijd.

Sorry, zal wel een coked-up advies zijn, maar er is maar één doel in het leven. Of eigenlijk twee. Ontspannen en voortplanten. Leef en doe je ding!
Klik om te vergroten...
Idd een beetje kort door de bocht antwoord , maar ik snap je intentie :grin:
Ontspanning is dan ook 1 van men grootste struikelblokken :wink:.
Ach , ik ben al terug "mezelf" door de douche en benzo's.
Kdraai er nog 1 en ga slapen.
Geniet nog van je nacht :wink:.
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#13
inner_search zei:
Wat doe je derna dan ?
Heb 2 lijntjes op en voel me zo nerveus als een kip , heb al 0.5mg flualprazolam genomen en net een douche en ben al wat rustiger.
Echt nix voor mij die sos , 1e lijntje is cva , vanaf 2de word ik altijd nerveus en heb ik bij nix zin meer..

Edit. Jij drinkt er wrs een leuke hoeveelheid alcohol bij ? Verschild dat hard van effect dan puur dus alleen ?
Klik om te vergroten...
Vanavond aardig wat alcohol op inderdaad..wel een biertje of 12.
Zojuist een klein puntje ket genomen😁
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
John Trap zei:
Het is altijd recht voor zijn raap en lomp. Dat is de shit.
Klik om te vergroten...
Zo heb ik mijn conversaties het liefste :wink:
Teruste.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik neem er nog één!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#16
inner_search zei:
Idd een beetje kort door de bocht antwoord , maar ik snap je intentie :grin:
Ontspanning is dan ook 1 van men grootste struikelblokken :wink:.
Ach , ik ben al terug "mezelf" door de douche en benzo's.
Kdraai er nog 1 en ga slapen.
Geniet nog van je nacht :wink:.
Klik om te vergroten...
Ja, ik moet ook wel zeggen dat ik nog nooit iemand (inclusief mezelf) een genuanceerd antwoord heb horen geven onder invloed van cocaine. Het is altijd recht voor zijn raap en lomp. Dat is de shit.

Slaap lekker alvast man!
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#17
inner_search zei:
Wat doe je derna dan ?
Heb 2 lijntjes op en voel me zo nerveus als een kip , heb al 0.5mg flualprazolam genomen en net een douche en ben al wat rustiger.
Echt nix voor mij die sos , 1e lijntje is cva , vanaf 2de word ik altijd nerveus en heb ik bij nix zin meer..

Edit. Jij drinkt er wrs een leuke hoeveelheid alcohol bij ? Verschild dat hard van effect dan puur dus alleen ?
Klik om te vergroten...

Coke + alcohol maakt cocaethyleen. Wat een totaal andere drug is dan coca of alcohol apart.
Dus dat effect schilt idd best wel veel dan enkel coke nemen zonder alcohol.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
PanameraXL zei:
Heb het van een goede vriend van een maat van me geregeld. Hij zij dat 81% puur was. Betwijfel het maar die jongen is wel legit.
Klik om te vergroten...

81% puur? Flink versneden denk ik alsnog aangezien coke vrijwel nooit boven 89% puur uitkomt. Leg het eens op een marmeren tafel en vertel mij of het inbrandt ofniet. Hoog gehalte aan pure cocaïne en marmer gaan niet samen namelijk heb cocaïne van 87% puurheid in zien branden op de tafel van een goede vriend.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#19
heyol zei:
Coke + alcohol maakt cocaethyleen. Wat een totaal andere drug is dan coca of alcohol apart.
Dus dat effect schilt idd best wel veel dan enkel coke nemen zonder alcohol.
Klik om te vergroten...
Sommige drugs zijn voor elkaar geboren!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blyatman zei:
81% puur? Flink versneden denk ik alsnog aangezien coke vrijwel nooit boven 89% puur uitkomt. Leg het eens op een marmeren tafel en vertel mij of het inbrandt ofniet. Hoog gehalte aan pure cocaïne en marmer gaan niet samen namelijk heb cocaïne van 87% puurheid in zien branden op de tafel van een goede vriend.
Klik om te vergroten...
Volgens mij gaan al die wijzen om puurheid aan te tonen tegenwoordig niet meer op. Zoveel troep waar het mee wordt versneden: voor de looks, voor het gewicht, voor de rush. Volgens mij kan je zelfs flink versneden coke uitkoken en nog steeds veel overhouden (terwijl niet alles coke is).

Een focked up business. Ik zeg tijd om te te legaliseren en NEN-kwaliteitscontrols in te voeren!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."