Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"miriam hoe kan je dat niet een keer voor doen?"
"Ik ben van de partij.... jummie ik weet wel een goeie...."
"Ik heb wat berichten gekregen.... enne! Het kwam hier eigenlijk op neer: ik kan beter mijn degelijke bestaan blijven volgen..... Toch bedankt!"
"Ik pak de fles... als tie leeg is. Voel ik me zo drama. De volgende dag ook. Werkt prima geen trek mee in coke!"
"Nou, lijkt me wel wat.... dames ik ga er voor.... Stuur ff een PB.. als je het echt wat lijkt? :P"
"Hallo... Ik heb er nu veel over gelezen en wil gewoon een keert coke proberen.. ook roken. Zelf heb ik geen contacten of heb vrienden die dit doen. Dus zal niet weten hoe ik aan betrouwbaar spul kan komen. Tevens lijkt me het wel prettig om het te proberen bij iemand die er meer van afweet. Dus ik zoek een persoon liefst een vrouw of een klein groepje gezellige mensen.... om eens samen te .... ik betaal het spul ... Stuur ff een berichtje"
"Niet voor 10 man natuurlijk..... Maar voor 2 prima"
"Hmmmm wat een lol.... ik heb begrepen dat je een avondje gemakkelijk 400 euro gebruikt. Uiteraard zijn er uitzonderingen van meer.... Klopt dit een beetje..."
"Dat is hem nu juist.... ik ben wel benieuwd hoe het is... alleen ik ken verder geen "gebruikers" En om het nu alleen te proberen, lijkt me niets..... Ik heb me laten overtuigen dat wat ik nu doe nu ook niet de manier is....."
"Mmm hoe gaat zo''n avond er uitzien.........."