#1
wat als je xtc en wiet samendoet, is tog ook upper en downer?
ill_literate zei:Bijde zijn eigenlijk een soort van tegenpolen , wat als je deze 2 gaat mixen? voorbeeld 2 gram coke en 5 slaappillen bijv.Wat voor een gevolgen kan dit hebben?
Bal0n zei:Ik meen ergens gelezen te hebben dat het combineren van downers en uppers vrij slecht voor je hart is, aangezien deze vannuit 2 verschillende hoeken wordt beïnvloed.
Helaas kan ik het je niet met zekerheid vertellen.
e-Thom zei:het risico valt nogal mee als je maat weet te houden....een slaappilletje als de coke is uitgewerkt kan geen kwaad...een paar lijntjes met een kalmeerpilletje (een licht en zeker geen slaappil) geeft een heel leuk gevoel
maar 2 gram en 5 slaappillen tegelijkertijd...tja, dan weet je nooit waar je eindigt
Haze zei:Diazepam is valium die je hersens aanvreet, lekker dan
langer denks^^ik zou niet diegene willen zijn die 50 pillen van 10mg afsliktspeedsieweepy zei:jah 500 is wel een beetje heel erg veel, lig je meteen plat voor de komende 24 uur of langer :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."