#1
Jep, eigenlijk is het niet meer dan slechts verslavend en duur. Een perfecte drug voor dealers dus!Dit herken ik zo goed. En als het dan is uitgewerkt, wil ik weer... 🤔
Jep, eigenlijk is het niet meer dan slechts verslavend en duur. Een perfecte drug voor dealers dus!Dit herken ik zo goed. En als het dan is uitgewerkt, wil ik weer... 🤔
Het zijn twee totaal verschillende drugs. Dat bedoel ik meer. In hoe verre kun je dat vergelijken...Omdat TS vraagt welke onze voorkeur heeft.
Om onze voorkeur te kunnen bepalen moeten we beide gaan vergelijken, toch?
Dit herken ik zo goed. En als het dan is uitgewerkt, wil ik weer... 🤔
Sowiesoooow cocainaaa. Lekkere smaakske. En van Speed zijt ge dag erna wel beetje brak, bij cocainaaaa niet echt.
Vooral de geur!Smaak is idd beter 😜
Jep, eigenlijk is het niet meer dan slechts verslavend en duur. Een perfecte drug voor dealers dus!
Ik denk de man die het naar Nederland haalt?Geen idee of de prijs daar iets mee te maken heeft? Winstmarge kan klein zijn (eindstation, niet bij de kartels offc.)
Vraag mij dat dikwijls af, wie nou hoeveel verdient aan coke...
Dat is dan misschien weer het cultuurtje dat eromheen hangt.Maar 3mmc verkopen straatdealers ook aan onwetende mensen aan prijs x4?x5?
Al zie je die niet in dikke bakken rijden idd...🤔🤫
Geen idee of de prijs daar iets mee te maken heeft? Winstmarge kan klein zijn (eindstation, niet bij de kartels offc.)
Vraag mij dat dikwijls af, wie nou hoeveel verdient aan coke...
De mensen die het meest verdienen aan coke zijn de transporteurs. De cocaboeren verdienen niet veel, de straatdealers ook niet, maar de transporteurs verdienen het meeste geld.
Dit omdat in zuid-amerika iedereen een cocaboerderij kan starten, en hier in BE/NL iedereen kan beginnen straatdealen, maar er zijn maar weinig mensen die de drug van punt A naar punt B kunnen brengen. Zeker als er een oceaan tussen zit.
De top-bazen zoals Escobar hadden hun handel verticaal geïntegreerd, daarom dat ze zoveel verdiende. Gelijk IKEA. lol.
Van coke moet je 💩
Ik word er over het algemeen ook geen leuker persoon van. Het fucked echt met je ego.Die haat/liefde verhouding komt me bekend voor.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."