#1
Mmm, swel kut
. Toch bedankt voor de reacties.
Bal0n zei:Is al een tijd geleden dat ik dit heb moeten ophoesten, de kennis is wat ver weggezakt. Om te roken moet je de freebase vorm hebben van cocaïne, niet de (snuifbare) vorm (Cocaïne HCl of Cocaïne Sulfaat als ik het goed heb). Het roken van snuifbare cocaïne is vrij zinloos, omdat er bijna niets wordt opgenomen.
Ik vind het soms wel prettig een plof te roken nadat ik een lijntje heb genomen; het liefst dan direct na de eerste lijn van die avond. Snuiven duurt immers even voordat het 'inslaat' (enkele minuten) en roken geeft direct een rush (die ook maar een paar minuutjes duurt). Altijd fijn om de incubatietijd van de lijn te overbruggen!Dissonant zei:Bal0n zei:Is al een tijd geleden dat ik dit heb moeten ophoesten, de kennis is wat ver weggezakt. Om te roken moet je de freebase vorm hebben van cocaïne, niet de (snuifbare) vorm (Cocaïne HCl of Cocaïne Sulfaat als ik het goed heb). Het roken van snuifbare cocaïne is vrij zinloos, omdat er bijna niets wordt opgenomen.
Ik ken iemand die tussen het snuiven door gewoonlijk ook enkele coke-jointjes rookt.
Maar die was vroeger verslaafd aan basen dus misschien heeft het daamee te maken.
mee eens.acidboy zei:Verneuken van je coke if you ask me.
Dus hillbilly, je wordt er gwn loom vn? Niet actief of vrolijk ofzo?

Frey zei:Uhu, ma ik zou het meer willen doen voor de cocaine. Het is gewoon dat het idee vn snuiven mij een beetje afschrikt. Daarom, in een joint draaien, lijkt mij "eenvoudiger"/"minder erg". Maar de effecten zijn dus miniem?
ts zei:mee eens.acidboy zei:Verneuken van je coke if you ask me.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."