Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaine in joint

Cocaine in joint

52 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
F
FreyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mmm, swel kut :tongueout:. Toch bedankt voor de reacties.
d
dizzy0584Lid
01-01-2024, 00:00
#2
idd
't geeft wel iets heel vreemds,een heel licht energiek gevoel aan de roes van je wiet, ik vind het zelf vrij irritant, vooral omdat ik zelf dagelijks wiet gebruik en ik daar mijn redenen voor heb (oa;heel moeilijk in slaap vallen,teveel energie hebben,...)
als je gewone coke wil gebruiken ben je toch beter af als je het snuift
F
FreyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dus eigenlijk brengt het gewoon nix positiefs? Je wordt er niet blij of actief vn ofzo?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heel heel miniem misschien, maar het is gewoon zonde van je geld om snuifbare cocaine op te roken.
F
FreyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Owkay thx :)
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bal0n zei:
Is al een tijd geleden dat ik dit heb moeten ophoesten, de kennis is wat ver weggezakt. Om te roken moet je de freebase vorm hebben van cocaïne, niet de (snuifbare) vorm (Cocaïne HCl of Cocaïne Sulfaat als ik het goed heb). Het roken van snuifbare cocaïne is vrij zinloos, omdat er bijna niets wordt opgenomen.
Klik om te vergroten...

Ik ken iemand die tussen het snuiven door gewoonlijk ook enkele coke-jointjes rookt.

Maar die was vroeger verslaafd aan basen dus misschien heeft het daamee te maken.
F
FreyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dus hillbilly, je wordt er gwn loom vn? Niet actief of vrolijk ofzo?
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wij roken redelijk vaak cokejoints (snuifcoke met tabak). Hoewel dat ik overal hoor dat dit bijna geen effect heeft ben ik het daar niet mee eens. Ik vind een cokejoint even (of toch bijna even) heftig als een lijn, maar het gevoel is echt anders. Van een cokejoint wordt ik echt loom en wil ik even achterover in de zetel liggen, het effect duurt ook veel korter.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Verneuken van je coke if you ask me.
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoe noemen ze een coke-joint ook al weer, een plofje niet?
T
TheChippyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dissonant zei:
Bal0n zei:
Is al een tijd geleden dat ik dit heb moeten ophoesten, de kennis is wat ver weggezakt. Om te roken moet je de freebase vorm hebben van cocaïne, niet de (snuifbare) vorm (Cocaïne HCl of Cocaïne Sulfaat als ik het goed heb). Het roken van snuifbare cocaïne is vrij zinloos, omdat er bijna niets wordt opgenomen.
Klik om te vergroten...

Ik ken iemand die tussen het snuiven door gewoonlijk ook enkele coke-jointjes rookt.

Maar die was vroeger verslaafd aan basen dus misschien heeft het daamee te maken.
Klik om te vergroten...
Ik vind het soms wel prettig een plof te roken nadat ik een lijntje heb genomen; het liefst dan direct na de eerste lijn van die avond. Snuiven duurt immers even voordat het 'inslaat' (enkele minuten) en roken geeft direct een rush (die ook maar een paar minuutjes duurt). Altijd fijn om de incubatietijd van de lijn te overbruggen!
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#12
acidboy zei:
Verneuken van je coke if you ask me.
Klik om te vergroten...
mee eens.
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dus hillbilly, je wordt er gwn loom vn? Niet actief of vrolijk ofzo?
Klik om te vergroten...

Je krijgt er een flash van die kort duurt. Ik wordt er alleszins loom van, je wilt even achterover liggen en genieten van de flash die je ervan krijgt. Je moet het maar is proberen. De meeste coke verbrand, maar degene die je inademt zorgt echt wel voor een effect. Ik vind het alleszins aangenaam. Ik wordt overigens van coke snuiven ook wel redelijk loom/rustig in men hoofd, maar ik heb zogezegd wel adhd.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#14
Miriam?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wel eens een camelsigaret zonder filter gepakt, een half lijntje coke, en die door de sigaret heen gezogen, toen opgerookt. Het geeft niet echt een vette rush, maar wel een soort drukte in je hoofd, waar je lichaamlijk rustig door blijft.

Een beetje apart gevoel, veel gedachten in je hoofd, en door de drukte daar, ga je rustiger bewegen. ik ga dan ff zitten.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
what a waste
:rolleyes:
E
Ehv2008Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Frey zei:
Uhu, ma ik zou het meer willen doen voor de cocaine. Het is gewoon dat het idee vn snuiven mij een beetje afschrikt. Daarom, in een joint draaien, lijkt mij "eenvoudiger"/"minder erg". Maar de effecten zijn dus miniem?
Klik om te vergroten...

Je kan beter snuiven, van coke roken gaat heel de gebit naar de klote, en dat is erger dan dat je je neusbotje weg snuift.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#18
ts zei:
acidboy zei:
Verneuken van je coke if you ask me.
Klik om te vergroten...
mee eens.
Klik om te vergroten...
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#19
zonde toch?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#20
Is al een tijd geleden dat ik dit heb moeten ophoesten, de kennis is wat ver weggezakt. Om te roken moet je de freebase vorm hebben van cocaïne, niet de (snuifbare) vorm (Cocaïne HCl of Cocaïne Sulfaat als ik het goed heb). Het roken van snuifbare cocaïne is vrij zinloos, omdat er bijna niets wordt opgenomen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."