Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare bijwerking gekregen door cocaïne, heel apart!

Rare bijwerking gekregen door cocaïne, heel apart!

19 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb wel eens gehad dat ik ging kwijlen en ik dacht van wtf is dit,
7
748Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het moet leuk blijven, als je je zorgen maakt is het ni meer leuk, dan kan je dus beter stoppen
R
RoosjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo! Ik zou graag iets met jullie willen delen. Ik had al proberen te zoeken naar iemand die dezelfde bijwerkingen had maar ben het niet tegen gekomen.

Ik gebruik sinds twee jaar cocaïne, vorig jaar is het gebruik toegenomen en deed ik het ongeveer 1x per week in het weekend in combinatie met alcohol. Vijf maanden geleden begon ik me iets op te merken na gebruik. Normaal klets ik altijd erg veel maar op een gegeven moment kon ik niet meer praten. Ik wilde wat zeggen maar het ging gewoon niet! Ik moest me erg concentreren op wat ik wilde zeggen en het voelde alsof ik geen “drang” meer had om dingen uit te spreken. Als het me dat lukte dat kon ik wel 2 zinnen vloeiend uitspreken maar als ik dan weer stopte dan moest ik “de drang” weer opnieuw vinden. Op een gegeven moment begon ik er ook bij te stotteren en dit al naar het tweede lijntje. Het begon dus telkens eerder. Ik heb toen besloten om er helemaal mee te stoppen en ik gebruik het al drie maanden niet meer. Daar ben ik echt blij om want het is echt troep. Nu heb ik soms wel eens dat als ik gewoon alcohol drink, ik op een gegeven moment hetzelfde gevoel krijg maar veel minder. Zit dit tussen m’n oren of komt het toch door alcohol? Ik vind dit heel vreemd allemaal.. Hoop niet dat dit erger wordt. Is er dan echt iets beschadigd in met hersens of Mn zenuwen door het gebruik van cocaïne?

Bedankt voor het lezen ben benieuwd of iemand hetzelfde heeft meegemaakt!
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tja moeilijk om te zeggen of dit door coke komt. Ik herken mezelf er wel in dat wanneer ik te veel heb gedronken ik ook een punt kan bereiken dat ik niks meer zeg. Ik ben dan gewoon veels te van de kaart en voel me dan ook eigenlijk niet meer prettig. Als ik coke mix met alcohol word ik sowieso nooit 'te dronken' daar is tenslotte de coke goed voor lijkt mij.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik herken dit heel goed en bij meer coke gebruikers heb ik dit gehoord. Toen ik veel en vaak gebruikte klapte ik helemaal dicht vanaf de eerste lijn. Voor mij was dat een teken dat ik dus te veel en/of te vaak gebruikte. Nu gebruik ik maar paar keer per jaar en heb ik er geen last meer van mits ik niet teveel neem.
B
BatileOgaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heel herkenbaar. Misschien maakt het sommige mensen gewoon heel introvert.

Maar ik denk zelf dat als je je zodanig zorgen maakt over permanente hersenbeschadiging, je er het beste gewoon mee kan stoppen.
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeer herkenbaar. Om deze reden vind ik coke ook niet interessant; ik word er vaak zwaar autistisch en zwartgallig van.

Voel je gezegend met het feit dat het geen fijne uitwerking op je heeft. Een hoop (verslavingsgevoelige) mensen zullen je benijden.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#8
Same here, ik word er stil van. Of het moet echt een MINI beetje zijn
R
RoosjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bedankt allemaal voor jullie reacties!
Fijn om te weten dat ik niet de enige ben. Ik ben inderdaad ook blij dat het zo n uitwerking bij mij heeft. Dat weerhoudt me ervan om het weer te gebruiken.
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#10
het is rotzooi geworden. veel te duur voor wat het is en het steekt vol ontwormingsmiddel of pijnstillers!
en deze periode heel veel onderschept dus laat het versnijden maat beginnen
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zou ik me niet teveel zorgen om maken. Iedereen reageert anders op drugs. Ik herken dit zelf wel maar dan op GHB (misschien een stuk voor de hand liggender dan op coke, maar toch). Ik ervaar dat middel letterlijk als geestvernauwend, of toch in ieder geval is er een duidelijke verslechtering van het mezelf kunnen uiten/verbaliseren. Ik voel me dan heel vlakjes, heb weinig te zeggen en kom niet meer op woorden/zinnen. Heb opzich wel zin om iets te vertellen maar ik weet simpelweg niet wat. Zo moet het voelen als je schade in je taalcentrum hebt na een CVA, denk ik dan wel eens. :’) Vind dit effect erg opvallend aangezien ik het op andere middelen nog niet heb meegemaakt.

Dat van jou klinkt als iets soortgelijks? Waarom het probleem pas over de tijd is komen opzetten weet ik niet precies, wellicht heb je er gewoon geleidelijk aan een gevoeligheid voor ontwikkeld. Dit zie je wel vaker bij bijwerkingen van drugs. Het is misschien een reden om te overwegen je gebruik wat terug te schroeven. Succes!
S
SoftCruiseLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roosje zei:
Hallo! Ik zou graag iets met jullie willen delen. Ik had al proberen te zoeken naar iemand die dezelfde bijwerkingen had maar ben het niet tegen gekomen.

Ik gebruik sinds twee jaar cocaïne, vorig jaar is het gebruik toegenomen en deed ik het ongeveer 1x per week in het weekend in combinatie met alcohol. Vijf maanden geleden begon ik me iets op te merken na gebruik. Normaal klets ik altijd erg veel maar op een gegeven moment kon ik niet meer praten. Ik wilde wat zeggen maar het ging gewoon niet! Ik moest me erg concentreren op wat ik wilde zeggen en het voelde alsof ik geen “drang” meer had om dingen uit te spreken. Als het me dat lukte dat kon ik wel 2 zinnen vloeiend uitspreken maar als ik dan weer stopte dan moest ik “de drang” weer opnieuw vinden. Op een gegeven moment begon ik er ook bij te stotteren en dit al naar het tweede lijntje. Het begon dus telkens eerder. Ik heb toen besloten om er helemaal mee te stoppen en ik gebruik het al drie maanden niet meer. Daar ben ik echt blij om want het is echt troep. Nu heb ik soms wel eens dat als ik gewoon alcohol drink, ik op een gegeven moment hetzelfde gevoel krijg maar veel minder. Zit dit tussen m’n oren of komt het toch door alcohol? Ik vind dit heel vreemd allemaal.. Hoop niet dat dit erger wordt. Is er dan echt iets beschadigd in met hersens of Mn zenuwen door het gebruik van cocaïne?

Bedankt voor het lezen ben benieuwd of iemand hetzelfde heeft meegemaakt!
Klik om te vergroten...
Dit is herkenbaar ja, ik heb in de 10 jaar dat ik coke gebruik dit meerdere malen meegemaakt. Ik ben van mening dat de dosering en puurheid hier alles mee te maken heeft. Als je hele pure coke hebt wat je wss niet vaak zal krijgen of je moet de juiste mensen kennen dan kan het zijn als je te dikke lijnen neemt dat je beetje overwhelmed raakt van het effect en je soort van algeheel verdoofd gevoel in je brein krijgt en gewoon helemaal dichtslaat.
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ken het gevoel..
Ik heb dat altijd op het einde van de nacht. Ik ben dan helemaal in mezelf gekeerd .
Als je wat wil zeggen moet je er lang over na denken.Het liefst luister ik dan alleen en zeg ik niks.
Als ik nuchter ben heb ik soms ook last van als ik snel wat wil zeggen dan kom ik er niet meer uit.
Ben nu zelf ook minder gaan gebruiken en geen idee of het daar aan kan liggen.
M
MissEmpathyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Echt goeie coke komt zo weinig voor in Nederland, ik heb zelf deze ervaring ook wel gehad.
Ben vrij introvert in het dagelijks leven, maar met M/X of speed ben ik altijd een vreselijke kletskous met iedereen.
Toen ik coke probeerde had ik zo'n zelfde effect verwacht, maar ik kon niet meer 'verzinnen' waar ik over kon praten. Achteraf heb ik veel gehoord over vervuilde coke, met name in Amsterdam. Dat het vaak niet eens heel veel coke bevat en dealers maken een potje van de hoeveelheden (betaal voor een halve gram, krijg 300mg).
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#15
MissEmpathy zei:
Echt goeie coke komt zo weinig voor in Nederland, ik heb zelf deze ervaring ook wel gehad.
Ben vrij introvert in het dagelijks leven, maar met M/X of speed ben ik altijd een vreselijke kletskous met iedereen.
Toen ik coke probeerde had ik zo'n zelfde effect verwacht, maar ik kon niet meer 'verzinnen' waar ik over kon praten. Achteraf heb ik veel gehoord over vervuilde coke, met name in Amsterdam. Dat het vaak niet eens heel veel coke bevat en dealers maken een potje van de hoeveelheden (betaal voor een halve gram, krijg 300mg).
Klik om te vergroten...

coke is overal vervuild met atropine of pijnstillers levamisole! echt goeie saus is er nietmeer lol
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit heeft niks te maken met slechte coke. Is gewoon een feit dat je wat in jezelf kan keren van verschillende drugs. Bij goeie coke na wat teveel lijntjes ook al gehad. Wat overwhelmed zijn en liever luisteren dan zelf nog te moeten praten. Op mdma kan ik ook praten als een gek maar als het uitwerkt krijg je ook geen woord meer uit me of het is wat slap gezwans. Denk ook dat het wat aan de frequentie ligt van gebruik en hoeveel je doet en vooral persoonsgebonden.
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekZ zei:
Dit heeft niks te maken met slechte coke. Is gewoon een feit dat je wat in jezelf kan keren van verschillende drugs. Bij goeie coke na wat teveel lijntjes ook al gehad. Wat overwhelmed zijn en liever luisteren dan zelf nog te moeten praten. Op mdma kan ik ook praten als een gek maar als het uitwerkt krijg je ook geen woord meer uit me of het is wat slap gezwans. Denk ook dat het wat aan de frequentie ligt van gebruik en hoeveel je doet en vooral persoonsgebonden.
Klik om te vergroten...

maar jawel hoe oud zyt gellie allemaal? de effecten van cocaine zyn positief want anders bestaat het niet? al die negatieve effecten zyn door versnijdings-bijproducten! levamisole is een stimulant stof ( zelfde effect als speed wat voor dummies )men koopt levamisole of tetramisole via internet, wat suikers en lidocaine er door heen en verkopen die handel! er zyn veel mensen die bezopen zyn die erin trappen! goeie coke man daar gaat ge vies goed op! vroeger e lijnke van die zalige coke, echt zo e warme high moeilijk te beschrijven, maar men angst verdween en wou gewoon contact met mensen maken! gewoon e stukje staan ijlen en happy rondlopen! enigste nadeel was dat het gevoel toen maar kwartierke duurde! dus ik deed wel ne gram op ne nacht op haha maar ik kroop nooit ziek men bed in! de 1ste en laatste lijn voelde precies hetzelfde! geen kotsen of hoofdpijntroep!
de geur kon ge door het zakje ruiken en was wel echte coke geur! geen suikersgeur of die namaaktroep!
( aceton - naft - plantengeur )
man ik lekte het zakje helemaal leeg!
nu met die troep heb ik meestal genoeg na 2lijnen :)
A
Amy020Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Roosje zei:
Hallo! Ik zou graag iets met jullie willen delen. Ik had al proberen te zoeken naar iemand die dezelfde bijwerkingen had maar ben het niet tegen gekomen.

Ik gebruik sinds twee jaar cocaïne, vorig jaar is het gebruik toegenomen en deed ik het ongeveer 1x per week in het weekend in combinatie met alcohol. Vijf maanden geleden begon ik me iets op te merken na gebruik. Normaal klets ik altijd erg veel maar op een gegeven moment kon ik niet meer praten. Ik wilde wat zeggen maar het ging gewoon niet! Ik moest me erg concentreren op wat ik wilde zeggen en het voelde alsof ik geen “drang” meer had om dingen uit te spreken. Als het me dat lukte dat kon ik wel 2 zinnen vloeiend uitspreken maar als ik dan weer stopte dan moest ik “de drang” weer opnieuw vinden. Op een gegeven moment begon ik er ook bij te stotteren en dit al naar het tweede lijntje. Het begon dus telkens eerder. Ik heb toen besloten om er helemaal mee te stoppen en ik gebruik het al drie maanden niet meer. Daar ben ik echt blij om want het is echt troep. Nu heb ik soms wel eens dat als ik gewoon alcohol drink, ik op een gegeven moment hetzelfde gevoel krijg maar veel minder. Zit dit tussen m’n oren of komt het toch door alcohol? Ik vind dit heel vreemd allemaal.. Hoop niet dat dit erger wordt. Is er dan echt iets beschadigd in met hersens of Mn zenuwen door het gebruik van cocaïne?

Bedankt voor het lezen ben benieuwd of iemand hetzelfde heeft meegemaakt!
Klik om te vergroten...
Ik heb regelmatig dat ik minder goed kan praten en dan veranderd mn stem ook..een beetje bibberend..maar niet dat ik helemaal niet kan praten. Als dat gebeurd heb ik denk ik wel 1,5/2 gram op.
D
Dior-laLid
01-01-2024, 00:00
#19
Amy020 zei:
Ik heb regelmatig dat ik minder goed kan praten en dan veranderd mn stem ook..een beetje bibberend..maar niet dat ik helemaal niet kan praten. Als dat gebeurd heb ik denk ik wel 1,5/2 gram op.
Klik om te vergroten...
Same here
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb je jou coke wel eens laten testen?
Dat kan anoniem bij Jellinek want er zijn mensen die er echt troep in gooien.

Voor de rest herken ik jou verhaal niet bij coke gebruikers.

Als ik onder de diazepam (valium) zit en ik ga ketamine gebruiken dan heb ik wat jij hebt.
Maar met coke nooit van gehoord.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."