#1
Ik heb wel eens gehad dat ik ging kwijlen en ik dacht van wtf is dit,
Dit is herkenbaar ja, ik heb in de 10 jaar dat ik coke gebruik dit meerdere malen meegemaakt. Ik ben van mening dat de dosering en puurheid hier alles mee te maken heeft. Als je hele pure coke hebt wat je wss niet vaak zal krijgen of je moet de juiste mensen kennen dan kan het zijn als je te dikke lijnen neemt dat je beetje overwhelmed raakt van het effect en je soort van algeheel verdoofd gevoel in je brein krijgt en gewoon helemaal dichtslaat.Hallo! Ik zou graag iets met jullie willen delen. Ik had al proberen te zoeken naar iemand die dezelfde bijwerkingen had maar ben het niet tegen gekomen.
Ik gebruik sinds twee jaar cocaïne, vorig jaar is het gebruik toegenomen en deed ik het ongeveer 1x per week in het weekend in combinatie met alcohol. Vijf maanden geleden begon ik me iets op te merken na gebruik. Normaal klets ik altijd erg veel maar op een gegeven moment kon ik niet meer praten. Ik wilde wat zeggen maar het ging gewoon niet! Ik moest me erg concentreren op wat ik wilde zeggen en het voelde alsof ik geen “drang” meer had om dingen uit te spreken. Als het me dat lukte dat kon ik wel 2 zinnen vloeiend uitspreken maar als ik dan weer stopte dan moest ik “de drang” weer opnieuw vinden. Op een gegeven moment begon ik er ook bij te stotteren en dit al naar het tweede lijntje. Het begon dus telkens eerder. Ik heb toen besloten om er helemaal mee te stoppen en ik gebruik het al drie maanden niet meer. Daar ben ik echt blij om want het is echt troep. Nu heb ik soms wel eens dat als ik gewoon alcohol drink, ik op een gegeven moment hetzelfde gevoel krijg maar veel minder. Zit dit tussen m’n oren of komt het toch door alcohol? Ik vind dit heel vreemd allemaal.. Hoop niet dat dit erger wordt. Is er dan echt iets beschadigd in met hersens of Mn zenuwen door het gebruik van cocaïne?
Bedankt voor het lezen ben benieuwd of iemand hetzelfde heeft meegemaakt!
Echt goeie coke komt zo weinig voor in Nederland, ik heb zelf deze ervaring ook wel gehad.
Ben vrij introvert in het dagelijks leven, maar met M/X of speed ben ik altijd een vreselijke kletskous met iedereen.
Toen ik coke probeerde had ik zo'n zelfde effect verwacht, maar ik kon niet meer 'verzinnen' waar ik over kon praten. Achteraf heb ik veel gehoord over vervuilde coke, met name in Amsterdam. Dat het vaak niet eens heel veel coke bevat en dealers maken een potje van de hoeveelheden (betaal voor een halve gram, krijg 300mg).
Dit heeft niks te maken met slechte coke. Is gewoon een feit dat je wat in jezelf kan keren van verschillende drugs. Bij goeie coke na wat teveel lijntjes ook al gehad. Wat overwhelmed zijn en liever luisteren dan zelf nog te moeten praten. Op mdma kan ik ook praten als een gek maar als het uitwerkt krijg je ook geen woord meer uit me of het is wat slap gezwans. Denk ook dat het wat aan de frequentie ligt van gebruik en hoeveel je doet en vooral persoonsgebonden.
Ik heb regelmatig dat ik minder goed kan praten en dan veranderd mn stem ook..een beetje bibberend..maar niet dat ik helemaal niet kan praten. Als dat gebeurd heb ik denk ik wel 1,5/2 gram op.Hallo! Ik zou graag iets met jullie willen delen. Ik had al proberen te zoeken naar iemand die dezelfde bijwerkingen had maar ben het niet tegen gekomen.
Ik gebruik sinds twee jaar cocaïne, vorig jaar is het gebruik toegenomen en deed ik het ongeveer 1x per week in het weekend in combinatie met alcohol. Vijf maanden geleden begon ik me iets op te merken na gebruik. Normaal klets ik altijd erg veel maar op een gegeven moment kon ik niet meer praten. Ik wilde wat zeggen maar het ging gewoon niet! Ik moest me erg concentreren op wat ik wilde zeggen en het voelde alsof ik geen “drang” meer had om dingen uit te spreken. Als het me dat lukte dat kon ik wel 2 zinnen vloeiend uitspreken maar als ik dan weer stopte dan moest ik “de drang” weer opnieuw vinden. Op een gegeven moment begon ik er ook bij te stotteren en dit al naar het tweede lijntje. Het begon dus telkens eerder. Ik heb toen besloten om er helemaal mee te stoppen en ik gebruik het al drie maanden niet meer. Daar ben ik echt blij om want het is echt troep. Nu heb ik soms wel eens dat als ik gewoon alcohol drink, ik op een gegeven moment hetzelfde gevoel krijg maar veel minder. Zit dit tussen m’n oren of komt het toch door alcohol? Ik vind dit heel vreemd allemaal.. Hoop niet dat dit erger wordt. Is er dan echt iets beschadigd in met hersens of Mn zenuwen door het gebruik van cocaïne?
Bedankt voor het lezen ben benieuwd of iemand hetzelfde heeft meegemaakt!
Same hereIk heb regelmatig dat ik minder goed kan praten en dan veranderd mn stem ook..een beetje bibberend..maar niet dat ik helemaal niet kan praten. Als dat gebeurd heb ik denk ik wel 1,5/2 gram op.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."