Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe veel mg coke in één lijntje?

Hoe veel mg coke in één lijntje?

26 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weeg 60 tot 80 milligram af per snuif.
Onthoud dat coke nogal een subtiel gevoel geeft. Je bent wel onder invloed, maar je merkt het niet zo aan jezelf. De rush die je zoekt is dus misschien niet het slimst om na te jagen met coke. Verder maakt het natuurlijk nog wel wat uit of de coke versneden is of niet.
D
DennisDLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jezus man, de eerste x.
Steek je huissleutel in die pony pack, wacht een kwartier, dat voel je wel, zo niet, neem lekker wat bij
O
Ouwe lulLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als newbie gebruiker van coke vraag ik me af hoe veel mg er gemiddeld in een lijntje zit. Via een betrouwbare import leverancier heb ik wat grammetjes afgenomen en ik ben er een beetje mee aan het experimenteren. Momenteel maak ik lijntjes van 0,15 gram, dus zo'n beetje 6 lijntje per gram.

Het is best wel lekker maar die rush krijg ik niet terwijl dat dit hele goeie coke is met 86% (getest). Het vreemde is dat ik jaren geleden (denk een jaar of vijf) ook een keer coke gebruikte en daar een super rush van kreeg. Is dit een éénmalig feestje, of gebruik ik gewoon te weinig?

Al een beetje op leeftijd, veel gesport, nu wel een beetje overgewicht maar wel gezond. (bloeddruk direct na gebruik 125/75 bij 100 RPM die na een half uurtje terug is op 65). Geen gebruiker van andere pretartikelen, behalve een lekker glas wijn en/of een wodkaatje (niet als ik vacuüm trek). Wel een trotse ADHD'er, wat blijkbaar een effect kan hebben.

Het zal per persoon uitmaken en ook hoe zuiver dat spul is, maar iemand een idee van de mg per lijn?
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ouwe lul zei:
Het zal per persoon uitmaken en ook hoe zuiver dat spul is,
Klik om te vergroten...

Dit is je antwoord denk ik :) . Tolerantie, zuiverheid etc.. is voor iedereen anders.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ligt eraan hoe lang en dik je lijnen zijn.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
150mg per lijn en niks voelen?

Dure hobby lijkt me 🤣
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
150mg per lijntje en niks voelen vind ik wel apart. Wij halen meestal 8 lijntjes uit een hele gram en voelen dat echt wel.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik haal toch ook meestal 8-10 lijntjes uit één gram hoor.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
86% getest en van 150mg niks voelen? Die resultaten hebben jou bedot of de dealer. Met redelijk wat tolerantie nam ik wel eens een 100 a 150mg lijn om te starten en dat voelde ik meer dan goed. 50 a 80mg zou al genoeg moeten zijn voor een goeie rush.
Klik om te vergroten...
Ik was beschaamd om toe te geven dat ik maar 50mg lijnen snuif.


Of dat ik gemakkelijk 14-16 lijnen uit een gram haal 😂😂



🤦‍♂️🤦‍♂️
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Ik was beschaamd om toe te geven dat ik maar 50mg lijnen snuif.


Of dat ik gemakkelijk 14-16 lijnen uit een gram haal 😂😂



🤦‍♂️🤦‍♂️
Klik om te vergroten...

50mg is feitelijk al een mooie dosis met goeie coke. Die 150mg waren bij mij ook uitschieters en net wat overwhelming.

14 lijnen uit een volle gram is max hier 🤣. Komt wel amper voor 😏.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsyTekz zei:
50mg is feitelijk al een mooie dosis met goeie coke. Die 150mg waren bij mij ook uitschieters en net wat overwhelming.

14 lijnen uit een volle gram is max hier 🤣. Komt wel amper voor 😏.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik nooit meegemaakt, jammer genoeg lol.

Het minste zal 5 geweest zijn. Toen die ene me 0,8 ofzo als 2 gr verkocht. :smirk:
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bij voorbaat excuses voor deze lange tekst.

Ik ben zelf een keiharde newbie, maar mijn ervaringen met coke waren toch teleurstellend... 1x geprobeerd met ervaren mensen, die waren allemaal onder invloed en vonden hun spul van super kwaliteit. Ik voelde niets, men zag ook niets aan me dus werd me een tweede dosis gegeven en opnieuw niets aan de hand. Buiten wat meer wakker en ik kon een pint meer drinken voor ik typsy werd. Geen idee hoeveel er in die lijntjes zat, maar het waren mooie lijntjes, het type dat ik erg ervaren mensen zie gebruiken.

Ook het slapen viel mee, ongeveer 3 uur na het snuiven van die lijntjes geslapen als een roosje, dit terwijl ik normaal gezien aan een extreme vorm van insomnia lijd.

2de ervaring met coke was in gezelschap, hij was ervaren en zei dat het erg goeie coke was. Ik voelde er weer niets van. 2 liter bier later deed ik dan wel erg dwaas, geen idee of de coke er iets mee te maken had maar met zo'n aantal drankjes zouden iedereen dwaas doen me dunkt. Op het laatste hadden we letterlijk anderhalve liter glazen in onze handen.

Derde en laatste ervaring: Op een feestje met ongeveer 5 mensen werd er 2 gram gekocht, ongeveer elk half uur werd er een bordje met lijntjes rondgedragen. Iedereen behalve 1 iemand nam constant een lijntje, die ene wilde gewoon zijn grenzen bewaken maar heeft er ook maar 2 of zo overgeslagen. Die avond ook 2 lijnen 3MMC gebruikt, het enige wat ik van die combinatie voelde was heel goed wakker en erg praatzaam.


Ik was al 3 nachten op een rij wakker en moest nog een eind rijden, slapen lukte me totaal niet, dus werd me omstreeks 15.00 de dag erna een lijn speed aangeboden. Dat nam het oververmoeide gevoel weg en ik voelde me veilig om te rijden, anders had ik een taxi gebeld. Verder gaf speed me niets van de gevoelens die anderen claimen te ervaren. Enkel het wakker zijn en de vermoeidheid weg, terug kunnen focussen en vlot en veilig kunnen rijden voor de rest van de dag.

Ik ben ADHD'er, het is gekend dat bepaalde vonken die door neuronen vloeien bij ADHD'ers vaak de oversprong niet maken om hun baan verder te zetten. Zie het als 2 menselijke armbotten die je naast elkaar legt met een cm ertussen, zo zien je hersenbanen er ook vaak uit. De impulsen die daardoor gaan springen over de gap heen, bij adhd'ers gaan die meestal gewoon terug... Waardoor bepaalde zaken niet meteen registreren en de focus verloren geraakt. Een van de redenen dat rilatine of zelfs speed helpen bij het houden van de focus is dat alles sneller werkt waardoor de "vonk" wél overspringt... Dat brengt net rust in het chaotische hoofd van de meeste ADHD'ers...

In het algemeen wordt door doktoren gezegd dat mensen met ADHD die geen medicijnen nemen ervoor (of waarbij zelfs de zwaarst voorgeschreven medicijnen met verlengde afgifte gemengd met de normale rilatine) wiet hun rustiger maakt.... Bij mij is dat niet zo, ik ervaar wiet als iets heel onaangenaams, ik hou wel van de smaak maar niet van de high. Dus voor mij enkel wat trekjes, of hele minuscule dosisen bij het rollen of gewoon zonder THC (CBD).

Details: Ik ben 39 en weeg 78 kg met een kleine 1m70 of zo. Ik experimenteer(de) nog maar sinds dit jaar met iets anders dan wiet.

Vele "misschiens" hier, maar misschien herken je jezelf wel hierin, daar je ook ADHD aanhaalt. Nogmaals excuses voor de hele lange tekst, ik kon het niet korter beschrijven... De laatste 2 alinea's zijn misschien het meest van belang, maar ik hoop dat mijn persoonlijke ervaringen je ook iewat duidelijkheid verschaffen in wat allemaal kan bij diverse personen.
R
RichardvrijlanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Stop met lezen van idioten met nog geen haren op de ballen 😒neem van mij aan de grote van de lijn is niet het geval maar de capaciteit die gevuld moet worden 😳😉
R
RichardvrijlanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lekker beginnen sleutelpuntje pas lijntjes gaan nemen meestal grote van bankpas en dikte van je rietje. Nou geniet ervan
R
RichardvrijlanLid
01-01-2024, 00:00
#15
MestV zei:
Bij voorbaat excuses voor deze lange tekst.

Ik ben zelf een keiharde newbie, maar mijn ervaringen met coke waren toch teleurstellend... 1x geprobeerd met ervaren mensen, die waren allemaal onder invloed en vonden hun spul van super kwaliteit. Ik voelde niets, men zag ook niets aan me dus werd me een tweede dosis gegeven en opnieuw niets aan de hand. Buiten wat meer wakker en ik kon een pint meer drinken voor ik typsy werd. Geen idee hoeveel er in die lijntjes zat, maar het waren mooie lijntjes, het type dat ik erg ervaren mensen zie gebruiken.

Ook het slapen viel mee, ongeveer 3 uur na het snuiven van die lijntjes geslapen als een roosje, dit terwijl ik normaal gezien aan een extreme vorm van insomnia lijd.

2de ervaring met coke was in gezelschap, hij was ervaren en zei dat het erg goeie coke was. Ik voelde er weer niets van. 2 liter bier later deed ik dan wel erg dwaas, geen idee of de coke er iets mee te maken had maar met zo'n aantal drankjes zouden iedereen dwaas doen me dunkt. Op het laatste hadden we letterlijk anderhalve liter glazen in onze handen.

Derde en laatste ervaring: Op een feestje met ongeveer 5 mensen werd er 2 gram gekocht, ongeveer elk half uur werd er een bordje met lijntjes rondgedragen. Iedereen behalve 1 iemand nam constant een lijntje, die ene wilde gewoon zijn grenzen bewaken maar heeft er ook maar 2 of zo overgeslagen. Die avond ook 2 lijnen 3MMC gebruikt, het enige wat ik van die combinatie voelde was heel goed wakker en erg praatzaam.


Ik was al 3 nachten op een rij wakker en moest nog een eind rijden, slapen lukte me totaal niet, dus werd me omstreeks 15.00 de dag erna een lijn speed aangeboden. Dat nam het oververmoeide gevoel weg en ik voelde me veilig om te rijden, anders had ik een taxi gebeld. Verder gaf speed me niets van de gevoelens die anderen claimen te ervaren. Enkel het wakker zijn en de vermoeidheid weg, terug kunnen focussen en vlot en veilig kunnen rijden voor de rest van de dag.

Ik ben ADHD'er, het is gekend dat bepaalde vonken die door neuronen vloeien bij ADHD'ers vaak de oversprong niet maken om hun baan verder te zetten. Zie het als 2 menselijke armbotten die je naast elkaar legt met een cm ertussen, zo zien je hersenbanen er ook vaak uit. De impulsen die daardoor gaan springen over de gap heen, bij adhd'ers gaan die meestal gewoon terug... Waardoor bepaalde zaken niet meteen registreren en de focus verloren geraakt. Een van de redenen dat rilatine of zelfs speed helpen bij het houden van de focus is dat alles sneller werkt waardoor de "vonk" wél overspringt... Dat brengt net rust in het chaotische hoofd van de meeste ADHD'ers...

In het algemeen wordt door doktoren gezegd dat mensen met ADHD die geen medicijnen nemen ervoor (of waarbij zelfs de zwaarst voorgeschreven medicijnen met verlengde afgifte gemengd met de normale rilatine) wiet hun rustiger maakt.... Bij mij is dat niet zo, ik ervaar wiet als iets heel onaangenaams, ik hou wel van de smaak maar niet van de high. Dus voor mij enkel wat trekjes, of hele minuscule dosisen bij het rollen of gewoon zonder THC (CBD).

Details: Ik ben 39 en weeg 78 kg met een kleine 1m70 of zo. Ik experimenteer(de) nog maar sinds dit jaar met iets anders dan wiet.

Vele "misschiens" hier, maar misschien herken je jezelf wel hierin, daar je ook ADHD aanhaalt. Nogmaals excuses voor de hele lange tekst, ik kon het niet korter beschrijven... De laatste 2 alinea's zijn misschien het meest van belang, maar ik hoop dat mijn persoonlijke ervaringen je ook iewat duidelijkheid verschaffen in wat allemaal kan bij diverse personen.
Klik om te vergroten...
Weer zo'n momentje van gestuurd worden doormiddel reacties van naasten familie of vrienden, heb adhd ++ wegrotten die medicijnen en andere belachelijke oplossing. Adhd is een gave, ontdek beter hoe je hem het beste kunt gebruiken in je dagelijkse leven. En mensen die je te druk vinden of te aanwezig, pilletje aanbevelen ritalin kunnen ze je wel volgen 💪💪😉👍👍
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#16
Richardvrijlan zei:
Weer zo'n momentje van gestuurd worden doormiddel reacties van naasten familie of vrienden, heb adhd ++ wegrotten die medicijnen en andere belachelijke oplossing. Adhd is een gave, ontdek beter hoe je hem het beste kunt gebruiken in je dagelijkse leven. En mensen die je te druk vinden of te aanwezig, pilletje aanbevelen ritalin kunnen ze je wel volgen 💪💪😉👍👍
Klik om te vergroten...
Ik ben eigenlijk heel erg rustig en totaal niet druk. M'n hoofd is dat wel, hyperfocus is dan weer een voordeel :) ik neem al meer dan 20 jaar geen medicijnen meer behalve soms iets tegen een migraine als het moet. Als ik soms nog eens moet bijstuderen of zo voor het werk durf ik m'n arts wel eens om ritalin vragen, hoewel het meestal niet echt nodig is. Als kind daarentegen heb ik heel flinke dosissen moeten nemen, jarenlang, tot ik zelf zei tegen m'n ouders "ik stop hiermee". Sinds kindsaf chronische insomnia, volgens mij ferm te maken met de rilatine (zoals het hier heet) dat ik toen moest slikken.

Ik wilde de TS eigenlijk enkel een voorbeeld geven van waarom coke voor hem een teleurstelling zou kunnen zijn gezien hij aanhaalt ook ADHD/ADD te hebben. Wat ik ervaar is niet voor elke ADHD'er van toepassing hoor, maar bij mij heel zeker wel! De meeste ADHD'ers zouden extra gevoelig zijn omdat het doorstromen net gestimuleerd wordt van bepaalde banen.... Hier echter blijven ze geblokkeerd, dat zal voor X aantal (wss een klein percentage) wel iets helemaal anders zijn.


De meeste die mij kennen weten niets van mijn aandoening, tenzij ze met mij samenwonen :) dan zien ze hoe goed ik kan poetsen maar hoe slecht ik ben in opruimen (bv). Hoe snel ik iets klaar kan krijgen maar achterna niets meer weet van het proces of waar alles ligt enz.

Toch bedankt voor je reactie en begrip naar ADHD toe :)
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb in dit forum en andere fora laatste 20 jaar mensen voorbij zien komen die EN jong waren die een hartaanval kregen na cocaine.,. je weet NIETS zeker met drugs/.
Een ander snuift 3 grammen weg in 8uur zonder problemen. blijf dus lekker bij sleutelpunten en geen dikke lijnen als beginner...


Shit zoals XTC nog gevaarlijker omdat het nog uren door werkt qua piek als je te veel hebt gedoseerd.
de grens tussen hartproblemen en geen problemen is echt DUN
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#18
MestV zei:
Ik was al 3 nachten op een rij wakker en moest nog een eind rijden, slapen lukte me totaal niet, dus werd me omstreeks 15.00 de dag erna een lijn speed aangeboden. Dat nam het oververmoeide gevoel weg en ik voelde me veilig om te rijden, anders had ik een taxi gebeld.
Klik om te vergroten...
Je zou echt niet moeten gaan rijden als je al 3 dagen wakker bent door drugs.
Hoe goed ben je nog in staat om in te schatten of je wel nog kunt rijden?
Neem de volgende keer een taxi. Als je iemand aanrijdt, vergeef je jezelf dat nooit!
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#19
0,15/lijn is wel echt heel veel. 0,075 lijkt me al wat beter. Zelfs op het hoogtepunt van mijn verslaving legde ik door de dag geen lijnen van 0,15. Tijdens het uitgaan was het wel wat anders natuurlijk.

Maar grote lijnen pakken wil niet automatisch zeggen dat je de coke beter gaat voelen. Je zal er eerder opgefokt van worden en hartkloppingen van krijgen in plaats van iets te voelen. Less is more.
J
Jelle666Lid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Ik was beschaamd om toe te geven dat ik maar 50mg lijnen snuif.


Of dat ik gemakkelijk 14-16 lijnen uit een gram haal 😂😂



🤦‍♂️🤦‍♂️
Klik om te vergroten...
Waarom beschaamd? Beter voor jou toch! Ik schaam me dat ik maar drie twee lijnen uit een gram haal(geen nood, ik wil niet stoer doen. Ik vind het dieptriest)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."