Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe veel mg coke in één lijntje?

Hoe veel mg coke in één lijntje?

26 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weeg 60 tot 80 milligram af per snuif.
Onthoud dat coke nogal een subtiel gevoel geeft. Je bent wel onder invloed, maar je merkt het niet zo aan jezelf. De rush die je zoekt is dus misschien niet het slimst om na te jagen met coke. Verder maakt het natuurlijk nog wel wat uit of de coke versneden is of niet.
D
DennisDLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jezus man, de eerste x.
Steek je huissleutel in die pony pack, wacht een kwartier, dat voel je wel, zo niet, neem lekker wat bij
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#3
MestV zei:
Ik was al 3 nachten op een rij wakker en moest nog een eind rijden, slapen lukte me totaal niet, dus werd me omstreeks 15.00 de dag erna een lijn speed aangeboden. Dat nam het oververmoeide gevoel weg en ik voelde me veilig om te rijden, anders had ik een taxi gebeld.
Klik om te vergroten...
Je zou echt niet moeten gaan rijden als je al 3 dagen wakker bent door drugs.
Hoe goed ben je nog in staat om in te schatten of je wel nog kunt rijden?
Neem de volgende keer een taxi. Als je iemand aanrijdt, vergeef je jezelf dat nooit!
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#4
0,15/lijn is wel echt heel veel. 0,075 lijkt me al wat beter. Zelfs op het hoogtepunt van mijn verslaving legde ik door de dag geen lijnen van 0,15. Tijdens het uitgaan was het wel wat anders natuurlijk.

Maar grote lijnen pakken wil niet automatisch zeggen dat je de coke beter gaat voelen. Je zal er eerder opgefokt van worden en hartkloppingen van krijgen in plaats van iets te voelen. Less is more.
J
Jelle666Lid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Ik was beschaamd om toe te geven dat ik maar 50mg lijnen snuif.


Of dat ik gemakkelijk 14-16 lijnen uit een gram haal 😂😂



🤦‍♂️🤦‍♂️
Klik om te vergroten...
Waarom beschaamd? Beter voor jou toch! Ik schaam me dat ik maar drie twee lijnen uit een gram haal(geen nood, ik wil niet stoer doen. Ik vind het dieptriest)
J
Jelle666Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Drie of twee dus, of omgekeerd... amai
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#7
Jelle666 zei:
Drie of twee dus, of omgekeerd... amai
Klik om te vergroten...
Als je goeie hebt voel je em al inslaan als donder en bliksem bij 50mg. echt wel een kick, dat blijft wel een half uur hangen dik
D
Danny053Lid
01-01-2024, 00:00
#8
WAZA zei:
Als je goeie hebt voel je em al inslaan als donder en bliksem bij 50mg. echt wel een kick, dat blijft wel een half uur hangen dik
Klik om te vergroten...
Heeft niet alleen ermee te maken of die goed is je kan wel hele goede hebben en hele hoge tolerantie dan voel je van die 50mg bar weinig
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#9
heyol zei:
0,15/lijn is wel echt heel veel. 0,075 lijkt me al wat beter. Zelfs op het hoogtepunt van mijn verslaving legde ik door de dag geen lijnen van 0,15. Tijdens het uitgaan was het wel wat anders natuurlijk.

Maar grote lijnen pakken wil niet automatisch zeggen dat je de coke beter gaat voelen. Je zal er eerder opgefokt van worden en hartkloppingen van krijgen in plaats van iets te voelen. Less is more.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat het ook wel uitmaakt wat voor effect je wilt. Als je coke functioneel gebruikt om te presteren (slecht idee) dan zul je niet persé opzoek zijn naar dat lekkere gevoel (rush). Ik voel eigenlijk alleen van de eerste lijn wat als ik dan zo'n 0.15mg neem, daarna alleen nog maar wat energie...geen rush in ieder geval meer terwijl je dat dan nog wel graag wilt.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#10
Danny053 zei:
Heeft niet alleen ermee te maken of die goed is je kan wel hele goede hebben en hele hoge tolerantie dan voel je van die 50mg bar weinig
Klik om te vergroten...
die tolerantie komt vaak na de eerste gram op de avoond
V
VreemdeVogelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Natozlato zei:
Je zou echt niet moeten gaan rijden als je al 3 dagen wakker bent door drugs.
Hoe goed ben je nog in staat om in te schatten of je wel nog kunt rijden?
Neem de volgende keer een taxi. Als je iemand aanrijdt, vergeef je jezelf dat nooit!
Klik om te vergroten...
Ik ben het helemaal eens met je dat je een auto niet moet besturen als je niet kan in staan voor de veiligheid van inzittende en andere weggebruikers. Dat gezegd zal ik nooit meer bij iemand in stappen die na een weekendje weinig slaap maar geen drugs op heeft. Na een Tekno weekendje in buitenland wanneer er terug wordt gereden zie ik liever de bestuurder en bijrijder een goede lijn pep nemen en als er ook maar een van de twee onderweg in begint te kakken is het gelijk tijd om parkeerplaats te vinden om te slapen.
O
Ouwe lulLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als newbie gebruiker van coke vraag ik me af hoe veel mg er gemiddeld in een lijntje zit. Via een betrouwbare import leverancier heb ik wat grammetjes afgenomen en ik ben er een beetje mee aan het experimenteren. Momenteel maak ik lijntjes van 0,15 gram, dus zo'n beetje 6 lijntje per gram.

Het is best wel lekker maar die rush krijg ik niet terwijl dat dit hele goeie coke is met 86% (getest). Het vreemde is dat ik jaren geleden (denk een jaar of vijf) ook een keer coke gebruikte en daar een super rush van kreeg. Is dit een éénmalig feestje, of gebruik ik gewoon te weinig?

Al een beetje op leeftijd, veel gesport, nu wel een beetje overgewicht maar wel gezond. (bloeddruk direct na gebruik 125/75 bij 100 RPM die na een half uurtje terug is op 65). Geen gebruiker van andere pretartikelen, behalve een lekker glas wijn en/of een wodkaatje (niet als ik vacuüm trek). Wel een trotse ADHD'er, wat blijkbaar een effect kan hebben.

Het zal per persoon uitmaken en ook hoe zuiver dat spul is, maar iemand een idee van de mg per lijn?
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ouwe lul zei:
Het zal per persoon uitmaken en ook hoe zuiver dat spul is,
Klik om te vergroten...

Dit is je antwoord denk ik :) . Tolerantie, zuiverheid etc.. is voor iedereen anders.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ligt eraan hoe lang en dik je lijnen zijn.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
150mg per lijn en niks voelen?

Dure hobby lijkt me 🤣
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#16
150mg per lijntje en niks voelen vind ik wel apart. Wij halen meestal 8 lijntjes uit een hele gram en voelen dat echt wel.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik haal toch ook meestal 8-10 lijntjes uit één gram hoor.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
PsyTekz zei:
86% getest en van 150mg niks voelen? Die resultaten hebben jou bedot of de dealer. Met redelijk wat tolerantie nam ik wel eens een 100 a 150mg lijn om te starten en dat voelde ik meer dan goed. 50 a 80mg zou al genoeg moeten zijn voor een goeie rush.
Klik om te vergroten...
Ik was beschaamd om toe te geven dat ik maar 50mg lijnen snuif.


Of dat ik gemakkelijk 14-16 lijnen uit een gram haal 😂😂



🤦‍♂️🤦‍♂️
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Ik was beschaamd om toe te geven dat ik maar 50mg lijnen snuif.


Of dat ik gemakkelijk 14-16 lijnen uit een gram haal 😂😂



🤦‍♂️🤦‍♂️
Klik om te vergroten...

50mg is feitelijk al een mooie dosis met goeie coke. Die 150mg waren bij mij ook uitschieters en net wat overwhelming.

14 lijnen uit een volle gram is max hier 🤣. Komt wel amper voor 😏.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#20
PsyTekz zei:
50mg is feitelijk al een mooie dosis met goeie coke. Die 150mg waren bij mij ook uitschieters en net wat overwhelming.

14 lijnen uit een volle gram is max hier 🤣. Komt wel amper voor 😏.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik nooit meegemaakt, jammer genoeg lol.

Het minste zal 5 geweest zijn. Toen die ene me 0,8 ofzo als 2 gr verkocht. :smirk:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."