Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe veel mg coke in één lijntje?

Hoe veel mg coke in één lijntje?

26 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#1
Jelle666 zei:
Drie of twee dus, of omgekeerd... amai
Klik om te vergroten...
Als je goeie hebt voel je em al inslaan als donder en bliksem bij 50mg. echt wel een kick, dat blijft wel een half uur hangen dik
D
Danny053Lid
01-01-2024, 00:00
#2
WAZA zei:
Als je goeie hebt voel je em al inslaan als donder en bliksem bij 50mg. echt wel een kick, dat blijft wel een half uur hangen dik
Klik om te vergroten...
Heeft niet alleen ermee te maken of die goed is je kan wel hele goede hebben en hele hoge tolerantie dan voel je van die 50mg bar weinig
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#3
heyol zei:
0,15/lijn is wel echt heel veel. 0,075 lijkt me al wat beter. Zelfs op het hoogtepunt van mijn verslaving legde ik door de dag geen lijnen van 0,15. Tijdens het uitgaan was het wel wat anders natuurlijk.

Maar grote lijnen pakken wil niet automatisch zeggen dat je de coke beter gaat voelen. Je zal er eerder opgefokt van worden en hartkloppingen van krijgen in plaats van iets te voelen. Less is more.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat het ook wel uitmaakt wat voor effect je wilt. Als je coke functioneel gebruikt om te presteren (slecht idee) dan zul je niet persé opzoek zijn naar dat lekkere gevoel (rush). Ik voel eigenlijk alleen van de eerste lijn wat als ik dan zo'n 0.15mg neem, daarna alleen nog maar wat energie...geen rush in ieder geval meer terwijl je dat dan nog wel graag wilt.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#4
Danny053 zei:
Heeft niet alleen ermee te maken of die goed is je kan wel hele goede hebben en hele hoge tolerantie dan voel je van die 50mg bar weinig
Klik om te vergroten...
die tolerantie komt vaak na de eerste gram op de avoond
V
VreemdeVogelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
Je zou echt niet moeten gaan rijden als je al 3 dagen wakker bent door drugs.
Hoe goed ben je nog in staat om in te schatten of je wel nog kunt rijden?
Neem de volgende keer een taxi. Als je iemand aanrijdt, vergeef je jezelf dat nooit!
Klik om te vergroten...
Ik ben het helemaal eens met je dat je een auto niet moet besturen als je niet kan in staan voor de veiligheid van inzittende en andere weggebruikers. Dat gezegd zal ik nooit meer bij iemand in stappen die na een weekendje weinig slaap maar geen drugs op heeft. Na een Tekno weekendje in buitenland wanneer er terug wordt gereden zie ik liever de bestuurder en bijrijder een goede lijn pep nemen en als er ook maar een van de twee onderweg in begint te kakken is het gelijk tijd om parkeerplaats te vinden om te slapen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik weeg 60 tot 80 milligram af per snuif.
Onthoud dat coke nogal een subtiel gevoel geeft. Je bent wel onder invloed, maar je merkt het niet zo aan jezelf. De rush die je zoekt is dus misschien niet het slimst om na te jagen met coke. Verder maakt het natuurlijk nog wel wat uit of de coke versneden is of niet.
D
DennisDLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jezus man, de eerste x.
Steek je huissleutel in die pony pack, wacht een kwartier, dat voel je wel, zo niet, neem lekker wat bij

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."