#1
Als je goeie hebt voel je em al inslaan als donder en bliksem bij 50mg. echt wel een kick, dat blijft wel een half uur hangen dikDrie of twee dus, of omgekeerd... amai
Als je goeie hebt voel je em al inslaan als donder en bliksem bij 50mg. echt wel een kick, dat blijft wel een half uur hangen dikDrie of twee dus, of omgekeerd... amai
Heeft niet alleen ermee te maken of die goed is je kan wel hele goede hebben en hele hoge tolerantie dan voel je van die 50mg bar weinigAls je goeie hebt voel je em al inslaan als donder en bliksem bij 50mg. echt wel een kick, dat blijft wel een half uur hangen dik
0,15/lijn is wel echt heel veel. 0,075 lijkt me al wat beter. Zelfs op het hoogtepunt van mijn verslaving legde ik door de dag geen lijnen van 0,15. Tijdens het uitgaan was het wel wat anders natuurlijk.
Maar grote lijnen pakken wil niet automatisch zeggen dat je de coke beter gaat voelen. Je zal er eerder opgefokt van worden en hartkloppingen van krijgen in plaats van iets te voelen. Less is more.
die tolerantie komt vaak na de eerste gram op de avoondHeeft niet alleen ermee te maken of die goed is je kan wel hele goede hebben en hele hoge tolerantie dan voel je van die 50mg bar weinig
Ik ben het helemaal eens met je dat je een auto niet moet besturen als je niet kan in staan voor de veiligheid van inzittende en andere weggebruikers. Dat gezegd zal ik nooit meer bij iemand in stappen die na een weekendje weinig slaap maar geen drugs op heeft. Na een Tekno weekendje in buitenland wanneer er terug wordt gereden zie ik liever de bestuurder en bijrijder een goede lijn pep nemen en als er ook maar een van de twee onderweg in begint te kakken is het gelijk tijd om parkeerplaats te vinden om te slapen.Je zou echt niet moeten gaan rijden als je al 3 dagen wakker bent door drugs.
Hoe goed ben je nog in staat om in te schatten of je wel nog kunt rijden?
Neem de volgende keer een taxi. Als je iemand aanrijdt, vergeef je jezelf dat nooit!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."