Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke werkt uit terwijl ik nog gebruik

Coke werkt uit terwijl ik nog gebruik

87 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
madhatter zei:
maar coke is nu eenmaal de drug dat het vaakst versneden is 🤣
Klik om te vergroten...

Kan je niet met zekerheid zeggen. Zoek in België eens een gram zuivere speed of mdma. Ga je meer kans maken om een product te krijgen die zelfs geen 1% mdma of pep bevat.
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#2
PsyTekz zei:
Kan je niet met zekerheid zeggen. Zoek in België eens een gram zuivere speed of mdma. Ga je meer kans maken om een product te krijgen die zelfs geen 1% mdma of pep
Klik om te vergroten...
PsyTekz zei:
Kan je niet met zekerheid zeggen. Zoek in België eens een gram zuivere speed of mdma. Ga je meer kans maken om een product te krijgen die zelfs geen 1% mdma of pep bevat.
Klik om te vergroten...

daarom testen en zuiveren met methodes die al zo bekend zijn als de straat 🤣
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#3
Blyatman zei:
Wou net zeggen, 500 euro is minimaal een gram
of 8. Met een beetje kwaliteit, heb je een OD te pakken.
Klik om te vergroten...
had zeker wel veel grammen doorheengeknald in 1 rit .. ja adem halen is dan moeilijk is ook niet aan te raden.

Een halve is eigenlijk al zat eerlijk gezegd, sterk spul zeker. Zeker geen troep :).. ik rij echt een eindje voor zoiets met de auto.
Mah, het is het niet waard je gaat helemaal naar de klote..
Een OD te pakken? Ja ZEKER wel ja.. een rustige dosis is rond 100+- hartslagen... too much zit je dik over de 200
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik had dat vroeger ook enorm dat ik dacht dat de kwaliteit slecht was. ik dacht steeds dat ik maffe middelen aan het snuiven was tot ik de kwaliteit ook ging testen en meestal altijd rond de 70-80% zat. maar kreeg er nauwlijls nog het fijne gevoel van als heel op begin.
ik ging ook alle poeders en effecten in twijfel trekken.


  • Cocaïnepoeder: de gemiddelde zuiverheid van cocaïne is 69%
dus meestal zit je wel oke , de dag van vandaag is er zoveel dat versnijding gewoon teveel kost en tijd in beslag neemt 🤣
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
madhatter zei:
ik had dat vroeger ook enorm dat ik dacht dat de kwaliteit slecht was. ik dacht steeds dat ik maffe middelen aan het snuiven was tot ik de kwaliteit ook ging testen en meestal altijd rond de 70-80% zat. maar kreeg er nauwlijls nog het fijne gevoel van als heel op begin.
ik ging ook alle poeders en effecten in twijfel trekken.


  • Cocaïnepoeder: de gemiddelde zuiverheid van cocaïne is 69%
dus meestal zit je wel oke , de dag van vandaag is er zoveel dat versnijding gewoon teveel kost en tijd in beslag neemt 🤣
Klik om te vergroten...

Jij bent toch ook Belg en las onlangs nog dat je EZ test doet voor gebruik. Hoe test jij dan jouw coke op percentage?
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#6
PsyTekz zei:
Jij bent toch ook Belg en las onlangs nog dat je EZ test doet voor gebruik. Hoe test jij dan jouw coke op percentage?
Klik om te vergroten...

reagent testen en soms eens naar roermond rijden. en zo EZ test heb ik eens geprobeert maar dat werkt niet zo goed. sommige middelen versterken die kleur zoas procaine . en als je te weinig sample neemt reageert hij niet.
Roermond testcentrum en reagent testen en dan de effecten aanvoelen en dan kom je al wat ver. maar dan nog de simpele technieken zoals olieachtig tussen vingers , geur , verdoving werken allemaal niet want ik vindt dat iedere batch coke die ik spms gebruik altijd anders werkt . eentje verdooft nooit , ander enkel voorste tanden , sommige is scherp op neus , dan andere weer niet, geen euforie , enz enz
werkt iedere dag anders en zelfs als je de coke een weekje open laat liggen verandert hij van effect vindt ik ( wss door akaloids )
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb wel eens voor 500 euro weggesnoven in 1 avond.. tolerantie is na een gram echt torenhoog en je merkt nog weinig wat je daarna pakt
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
WAZA zei:
Ik heb wel eens voor 500 euro weggesnoven in 1 avond.. tolerantie is na een gram echt torenhoog en je merkt nog weinig wat je daarna pakt
Klik om te vergroten...

Ooit getest op puurheid? Lijkt mij dat de helft bloemsuiker is bij jou. Als ik 500 euro wegsnuif op 1 avond nodig ik je meteen uit op mijn begrafenis.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
Ooit getest op puurheid? Lijkt mij dat de helft bloemsuiker is bij jou. Als ik 500 euro wegsnuif op 1 avond nodig ik je meteen uit op mijn begrafenis.
Klik om te vergroten...
Wou net zeggen, 500 euro is minimaal een gram
of 8. Met een beetje kwaliteit, heb je een OD te pakken.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
WAZA zei:
ik rij echt een eindje voor zoiets met de auto.
Klik om te vergroten...

Ik denk toch dat je een eind verder zal moeten rijden 🤣.

WAZA zei:
Een OD te pakken? Ja ZEKER
Klik om te vergroten...

Een OD is zoiets als schuimbekkend op de grond liggen met stuipen en dikke kans dat je hart het begeeft. Een ritje eerstehulp met spoed.
M
MystiekLid
01-01-2024, 00:00
#11
Beetje vreemd dat die vraag jou bezighoud waar het geld vandaan komt maakt dat zoveel verschil voor jou dan dat hoort je niet eens bezig te houden die vraag
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
PsyTekz zei:
Een OD is zoiets als schuimbekkend op de grond liggen met stuipen en dikke kans dat je hart het begeeft. Een ritje eerstehulp met spoed.
Klik om te vergroten...
Ik ken iemand die een paar maanden geleden in de ochtend dood is aangetroffen in bed door haar man, heel lang is de doodsoorzaak een raadsel gebleven en niemand kon geloven dat ze was overleden op zo'n jonge leeftijd en ze was al heel lang clean

Uiteindelijk toch geconstateert dat de doodsoorzaak een te hoog cocaïne gehalte was in haar bloed waarschijnlijk in combinatie met alcohol en zo heeft haar hart het begeven

Met goeie kwaliteit coke kan je zeker een od krijgen die tot de dood kan lijden
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopemonster zei:
Ik ken iemand die een paar maanden geleden in de ochtend dood is aangetroffen in bed door haar man, heel lang is de doodsoorzaak een raadsel gebleven en niemand kon geloven dat ze was overleden op zo'n jonge leeftijd en ze was al heel lang clean

Uiteindelijk toch geconstateert dat de doodsoorzaak een te hoog cocaïne gehalte was in haar bloed waarschijnlijk in combinatie met alcohol en zo heeft haar hart het begeven

Met goeie kwaliteit coke kan je zeker een od krijgen die tot de dood kan lijden
Klik om te vergroten...

Er heeft hier denk ik ook nooit iemand beweerd dat versneden slecht is. Als je 75% zuiverheid hebt zal niemand klagen denk ik.

Volgens mij is 100% pure coke inderdaad levensgevaarlijk. Tenminste: geen al te grote lijnen van nemen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lemmy zei:
Er heeft hier denk ik ook nooit iemand beweerd dat versneden slecht is. Als je 75% zuiverheid hebt zal niemand klagen denk ik.

Volgens mij is 100% pure coke inderdaad levensgevaarlijk. Tenminste: geen al te grote lijnen van nemen.
Klik om te vergroten...

Er beweerd hier wel iemand 500 euro coke op 1 avond weg te snuiven. Zelfs met 75% zuiverheid is dit levensgevaarlijk of zelfs onwerkelijk.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#15
PsyTekz zei:
Er beweerd hier wel iemand 500 euro coke op 1 avond weg te snuiven. Zelfs met 75% zuiverheid is dit levensgevaarlijk of zelfs onwerkelijk.
Klik om te vergroten...

Oh ja dat is natuurlijk absoluut zo ja.

Damn. :astonished:
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#16
PsyTekz zei:
Een OD is zoiets als schuimbekkend op de grond liggen met stuipen en dikke kans dat je hart het begeeft. Een ritje eerstehulp met spoed.
Klik om te vergroten...
een OD heb je al met hoge hartslag en moeilijk ademhalen ... niet iedereen gaat schuimbekken
D
DraaimiddelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja ik ook en ik gebruik nog niet zo lang. Ik geef wel toe dat ik verslaafd ben. (ik werk 's nachts, dus de ochtend maak ik als avond en slaap in de middag) Ik heb deze ochtend ongeveer 0.8g (67% onversneden coke, getest in het lab) naar binnen gewerkt en bij mijn laatste 2 lijntjes voelde ik niks anders dan de coke die uitwerkt. Uitgeput hoofd en wat moe.

Eigenlijk wel een reden om er mee te stoppen? Duur, kort en mokertje verslavend :sweatsmile:

Ik snap alleen niet waarom ik al na 0.8g zo gesloopt raak en jij makkelijk 4g naar binnen kan werken... Dat zal wel met mijn dopaminereceptoren te maken hebben denk ik
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb in mijn leven een stuk of 10 keer coke gebruikt, na de achtste keer ging er een wereld voor me open. Ik had al die tijd ervoor troep gesnoven, maar die laatste twee keer viel het me op dat het best krachtig spul is. Het effect is misschien subtiel, maar je voelt je wel de king of de world. Sindsdien waag ik me er niet aan. Maar ik kan nu goede coke herkennen als ik het snuif. Al die eerste keren voelde het veel milder.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Ik heb in mijn leven een stuk of 10 keer coke gebruikt, na de achtste keer ging er een wereld voor me open. Ik had al die tijd ervoor troep gesnoven, maar die laatste twee keer viel het me op dat het best krachtig spul is. Het effect is misschien subtiel, maar je voelt je wel de king of de world. Sindsdien waag ik me er niet aan. Maar ik kan nu goede coke herkennen als ik het snuif. Al die eerste keren voelde het veel milder.
Klik om te vergroten...

Ik kon via via een vijftal weken geleden spul bemachtigen waarvan mij werd gezegd: je zal zien, het is écht goeie.

Nou ok, het was niet ver rijden, dus ik dacht waarom niet?

En effectief: het was zeer, zeer goede.

Had even een andere ook nog, maar dat bleek al snel toch niet je dat. De eerste keer was goed, de laatste keer al veel minder.
J
Junkie oelehLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zeker waar bro maar dat bedoel ik niet. Zoals nu bijvoorbeeld:
Ben sinds gister na t avondeten nonstop snuiven. Had 4,5g en bestelde 1 bij toen dat bijna op was. Zit al bijna de kruimels van mn pasjes te schrapen maar voel dr al een goeie 2 uur niks meer van

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."