Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke werkt uit terwijl ik nog gebruik

Coke werkt uit terwijl ik nog gebruik

87 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lemmy zei:
Slechte coke is écht niet leuker dan goede.
Klik om te vergroten...

Dit. Die met de hoogste zuiverheid is gewoon goeie coke. Hoe meer rotzooi er door heen gaat hoe meer neveneffecten die je bij zuiver spul niet gaat hebben. Zo gaat het met elk middel.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
madhatter zei:
levamisole , boorzuur en supermix koken niet uit.
Klik om te vergroten...
Dank je.

Had het gehoord van levamisole.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
madhatter zei:
maar coke is nu eenmaal de drug dat het vaakst versneden is 🤣
Klik om te vergroten...

Kan je niet met zekerheid zeggen. Zoek in België eens een gram zuivere speed of mdma. Ga je meer kans maken om een product te krijgen die zelfs geen 1% mdma of pep bevat.
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#4
PsyTekz zei:
Kan je niet met zekerheid zeggen. Zoek in België eens een gram zuivere speed of mdma. Ga je meer kans maken om een product te krijgen die zelfs geen 1% mdma of pep
Klik om te vergroten...
PsyTekz zei:
Kan je niet met zekerheid zeggen. Zoek in België eens een gram zuivere speed of mdma. Ga je meer kans maken om een product te krijgen die zelfs geen 1% mdma of pep bevat.
Klik om te vergroten...

daarom testen en zuiveren met methodes die al zo bekend zijn als de straat 🤣
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#5
Blyatman zei:
Wou net zeggen, 500 euro is minimaal een gram
of 8. Met een beetje kwaliteit, heb je een OD te pakken.
Klik om te vergroten...
had zeker wel veel grammen doorheengeknald in 1 rit .. ja adem halen is dan moeilijk is ook niet aan te raden.

Een halve is eigenlijk al zat eerlijk gezegd, sterk spul zeker. Zeker geen troep :).. ik rij echt een eindje voor zoiets met de auto.
Mah, het is het niet waard je gaat helemaal naar de klote..
Een OD te pakken? Ja ZEKER wel ja.. een rustige dosis is rond 100+- hartslagen... too much zit je dik over de 200
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik had dat vroeger ook enorm dat ik dacht dat de kwaliteit slecht was. ik dacht steeds dat ik maffe middelen aan het snuiven was tot ik de kwaliteit ook ging testen en meestal altijd rond de 70-80% zat. maar kreeg er nauwlijls nog het fijne gevoel van als heel op begin.
ik ging ook alle poeders en effecten in twijfel trekken.


  • Cocaïnepoeder: de gemiddelde zuiverheid van cocaïne is 69%
dus meestal zit je wel oke , de dag van vandaag is er zoveel dat versnijding gewoon teveel kost en tijd in beslag neemt 🤣
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
madhatter zei:
ik had dat vroeger ook enorm dat ik dacht dat de kwaliteit slecht was. ik dacht steeds dat ik maffe middelen aan het snuiven was tot ik de kwaliteit ook ging testen en meestal altijd rond de 70-80% zat. maar kreeg er nauwlijls nog het fijne gevoel van als heel op begin.
ik ging ook alle poeders en effecten in twijfel trekken.


  • Cocaïnepoeder: de gemiddelde zuiverheid van cocaïne is 69%
dus meestal zit je wel oke , de dag van vandaag is er zoveel dat versnijding gewoon teveel kost en tijd in beslag neemt 🤣
Klik om te vergroten...

Jij bent toch ook Belg en las onlangs nog dat je EZ test doet voor gebruik. Hoe test jij dan jouw coke op percentage?
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#8
PsyTekz zei:
Jij bent toch ook Belg en las onlangs nog dat je EZ test doet voor gebruik. Hoe test jij dan jouw coke op percentage?
Klik om te vergroten...

reagent testen en soms eens naar roermond rijden. en zo EZ test heb ik eens geprobeert maar dat werkt niet zo goed. sommige middelen versterken die kleur zoas procaine . en als je te weinig sample neemt reageert hij niet.
Roermond testcentrum en reagent testen en dan de effecten aanvoelen en dan kom je al wat ver. maar dan nog de simpele technieken zoals olieachtig tussen vingers , geur , verdoving werken allemaal niet want ik vindt dat iedere batch coke die ik spms gebruik altijd anders werkt . eentje verdooft nooit , ander enkel voorste tanden , sommige is scherp op neus , dan andere weer niet, geen euforie , enz enz
werkt iedere dag anders en zelfs als je de coke een weekje open laat liggen verandert hij van effect vindt ik ( wss door akaloids )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."