#1
Slechte coke is écht niet leuker dan goede.
Dit. Die met de hoogste zuiverheid is gewoon goeie coke. Hoe meer rotzooi er door heen gaat hoe meer neveneffecten die je bij zuiver spul niet gaat hebben. Zo gaat het met elk middel.
Slechte coke is écht niet leuker dan goede.
Dank je.levamisole , boorzuur en supermix koken niet uit.
maar coke is nu eenmaal de drug dat het vaakst versneden is 🤣
Kan je niet met zekerheid zeggen. Zoek in België eens een gram zuivere speed of mdma. Ga je meer kans maken om een product te krijgen die zelfs geen 1% mdma of pep
Kan je niet met zekerheid zeggen. Zoek in België eens een gram zuivere speed of mdma. Ga je meer kans maken om een product te krijgen die zelfs geen 1% mdma of pep bevat.
had zeker wel veel grammen doorheengeknald in 1 rit .. ja adem halen is dan moeilijk is ook niet aan te raden.Wou net zeggen, 500 euro is minimaal een gram
of 8. Met een beetje kwaliteit, heb je een OD te pakken.
ik had dat vroeger ook enorm dat ik dacht dat de kwaliteit slecht was. ik dacht steeds dat ik maffe middelen aan het snuiven was tot ik de kwaliteit ook ging testen en meestal altijd rond de 70-80% zat. maar kreeg er nauwlijls nog het fijne gevoel van als heel op begin.
ik ging ook alle poeders en effecten in twijfel trekken.
dus meestal zit je wel oke , de dag van vandaag is er zoveel dat versnijding gewoon teveel kost en tijd in beslag neemt 🤣
- Cocaïnepoeder: de gemiddelde zuiverheid van cocaïne is 69%
Jij bent toch ook Belg en las onlangs nog dat je EZ test doet voor gebruik. Hoe test jij dan jouw coke op percentage?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."