Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke werkt uit terwijl ik nog gebruik

Coke werkt uit terwijl ik nog gebruik

87 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Casrus zei:
Ik heb geen hekel aan cocaine maar het moordlustige bedrijf eromheen en de lage kwaliteit werkt afschue bij me op, evenals alle slechte kleine coke dealertjes.
Klik om te vergroten...
je kan altijd wat coke halen waarvan je weet dat er geen levamisole , caff en phenacetin erdoor heen zit en base ervan maken. en eventueel terug omvormen naar snuifcoke. of als je echt veel tijd en intresse heb kan je altijd je coke zuiveren met methodes. je meet je zuiverheid voor en na de verschillende methodes. en kijken welke je beste vindt.
is een hobby als je het graag doet teminste.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
madhatter zei:
je kan altijd wat coke halen waarvan je weet dat er geen levamisole , caff en phenacetin erdoor heen zit en base ervan maken. en eventueel terug omvormen naar snuifcoke. of als je echt veel tijd en intresse heb kan je altijd je coke zuiveren met methodes. je meet je zuiverheid voor en na de verschillende methodes. en kijken welke je beste vindt.
is een hobby als je het graag doet teminste.
Klik om te vergroten...
Ik had (hier) ergens gelezen dat er tegenwoordig iets door coke zit waardoor er moeilijker base van kan worden gemaakt dan in de jaren negentig.

Klopt dat?
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Casrus zei:
Een beetje wel.

Maar ik praat er verder wel graag over.
Klik om te vergroten...
Je praat er graag over hoe anti je er voor bent.
Laat iedereen in zijn waarde, 1 keer zeggen is vaak genoeg.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
madhatter zei:
coke blijft coke 🤣 maakt niet uit wie opgepakt of geliquideert wordt 🤣 het land van herkomst waar het geproduceert wordt en kwaliteit cocabladeren doet al veel samen met de bijproducten. je hoeft totaal geen hoge zuiverheidsgraad te halen. coke van 60% kan leuker zijn dan 70 of 80%.
en zoals met iedere medicatie of drugs is er een tolerantie aanwezig.
Klik om te vergroten...
Ronduit meest belachelijke informatie die je hier plaatst.
het gaat hier niet om een “leukheid factor” het gaat hier over zuiver product wat minder schadelijk is dan die 6 x versneden kut zooi met stoffen waarvan men niet weet wat ze innemen.
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casrus zei:
Ik had (hier) ergens gelezen dat er tegenwoordig iets door coke zit waardoor er moeilijker base van kan worden gemaakt dan in de jaren negentig.

Klopt dat?
Klik om te vergroten...
levamisole , boorzuur en supermix koken niet uit.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blyatman zei:
Ronduit meest belachelijke informatie die je hier plaatst.
het gaat hier niet om een “leukheid factor” het gaat hier over zuiver product wat minder schadelijk is dan die 6 x versneden kut zooi met stoffen waarvan men niet weet wat ze innemen.
Klik om te vergroten...
Dealers kennende zouden ze nog basuco als pure coke verkopen...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blyatman zei:
Als je 84% pure hebt (een goede vriend van mij kwam daar aan voordat hij overleed) ben je nauwelijks aan het bijpakken. Daar was een goede sleutelpunt al voldoende om meer dan een uur de rush te voelen.

80% van wat tegenwoordig rondgaat zeker sinds Ridouan Taghi vast zit niet meer de cocaïne die het eerst was. Steeds meer kleine jongens die er aan komen en steeds meer versnijden en het dan “pure” noemen. En als je het zou testen het amper boven de 50% zou uitkomen met goed geluk 🤣
Klik om te vergroten...

Goeie coke doe je gewoon wel even mee. Als ik lees wat mensen op 1 nacht wegsnatsen dan weet je dat het spul dik versneden is. 2gram hier doe je letterlijk bijna 2 nachten mee. Dat taghi de kwaliteit op de wereldwijde markt bepaalt lijkt mij onwaarschijnlijk.
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blyatman zei:
Ronduit meest belachelijke informatie die je hier plaatst.
het gaat hier niet om een “leukheid factor” het gaat hier over zuiver product wat minder schadelijk is dan die 6 x versneden kut zooi met stoffen waarvan men niet weet wat ze innemen.
Klik om te vergroten...

en jouw informatie dan over taghi 🤣🤣🤣 als je goed leest heeft deze persoon niets te maken met jouw zakje coke...
1) de zuiverheid van coke is de laatste jaren gestegen en de prijs is gedaalt.
2 ) als je teleurgesteld bent in de drugs cocaine kan je 2 dingen doen , ofwel een andere en betere dealer zoeken ofwel stoppen ermee :)
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#9
madhatter zei:
coke blijft coke 🤣 maakt niet uit wie opgepakt of geliquideert wordt 🤣 het land van herkomst waar het geproduceert wordt en kwaliteit cocabladeren doet al veel samen met de bijproducten. je hoeft totaal geen hoge zuiverheidsgraad te halen. coke van 60% kan leuker zijn dan 70 of 80%.
en zoals met iedere medicatie of drugs is er een tolerantie aanwezig.
Klik om te vergroten...

Slechte coke is écht niet leuker dan goede.

Daarnaast is coke denk ik dé drug waar je lichaam het snelst tolerant van wordt. Als ik hetzelfde effect wil van mijn allereerste lijn, moet ik zo'n 6-9 maand niks doen. Als het al geen jaar is.
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#10
PsyTekz zei:
Dit. Die met de hoogste zuiverheid is gewoon goeie coke. Hoe meer rotzooi er door heen gaat hoe meer neveneffecten die je bij zuiver spul niet gaat hebben. Zo gaat het met elk middel.
Klik om te vergroten...
maar coke is nu eenmaal de drug dat het vaakst versneden is 🤣
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lemmy zei:
Slechte coke is écht niet leuker dan goede.
Klik om te vergroten...

Dit. Die met de hoogste zuiverheid is gewoon goeie coke. Hoe meer rotzooi er door heen gaat hoe meer neveneffecten die je bij zuiver spul niet gaat hebben. Zo gaat het met elk middel.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
madhatter zei:
levamisole , boorzuur en supermix koken niet uit.
Klik om te vergroten...
Dank je.

Had het gehoord van levamisole.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
madhatter zei:
maar coke is nu eenmaal de drug dat het vaakst versneden is 🤣
Klik om te vergroten...

Kan je niet met zekerheid zeggen. Zoek in België eens een gram zuivere speed of mdma. Ga je meer kans maken om een product te krijgen die zelfs geen 1% mdma of pep bevat.
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#14
PsyTekz zei:
Kan je niet met zekerheid zeggen. Zoek in België eens een gram zuivere speed of mdma. Ga je meer kans maken om een product te krijgen die zelfs geen 1% mdma of pep
Klik om te vergroten...
PsyTekz zei:
Kan je niet met zekerheid zeggen. Zoek in België eens een gram zuivere speed of mdma. Ga je meer kans maken om een product te krijgen die zelfs geen 1% mdma of pep bevat.
Klik om te vergroten...

daarom testen en zuiveren met methodes die al zo bekend zijn als de straat 🤣
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#15
Blyatman zei:
Wou net zeggen, 500 euro is minimaal een gram
of 8. Met een beetje kwaliteit, heb je een OD te pakken.
Klik om te vergroten...
had zeker wel veel grammen doorheengeknald in 1 rit .. ja adem halen is dan moeilijk is ook niet aan te raden.

Een halve is eigenlijk al zat eerlijk gezegd, sterk spul zeker. Zeker geen troep :).. ik rij echt een eindje voor zoiets met de auto.
Mah, het is het niet waard je gaat helemaal naar de klote..
Een OD te pakken? Ja ZEKER wel ja.. een rustige dosis is rond 100+- hartslagen... too much zit je dik over de 200
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik had dat vroeger ook enorm dat ik dacht dat de kwaliteit slecht was. ik dacht steeds dat ik maffe middelen aan het snuiven was tot ik de kwaliteit ook ging testen en meestal altijd rond de 70-80% zat. maar kreeg er nauwlijls nog het fijne gevoel van als heel op begin.
ik ging ook alle poeders en effecten in twijfel trekken.


  • Cocaïnepoeder: de gemiddelde zuiverheid van cocaïne is 69%
dus meestal zit je wel oke , de dag van vandaag is er zoveel dat versnijding gewoon teveel kost en tijd in beslag neemt 🤣
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
madhatter zei:
ik had dat vroeger ook enorm dat ik dacht dat de kwaliteit slecht was. ik dacht steeds dat ik maffe middelen aan het snuiven was tot ik de kwaliteit ook ging testen en meestal altijd rond de 70-80% zat. maar kreeg er nauwlijls nog het fijne gevoel van als heel op begin.
ik ging ook alle poeders en effecten in twijfel trekken.


  • Cocaïnepoeder: de gemiddelde zuiverheid van cocaïne is 69%
dus meestal zit je wel oke , de dag van vandaag is er zoveel dat versnijding gewoon teveel kost en tijd in beslag neemt 🤣
Klik om te vergroten...

Jij bent toch ook Belg en las onlangs nog dat je EZ test doet voor gebruik. Hoe test jij dan jouw coke op percentage?
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#18
PsyTekz zei:
Jij bent toch ook Belg en las onlangs nog dat je EZ test doet voor gebruik. Hoe test jij dan jouw coke op percentage?
Klik om te vergroten...

reagent testen en soms eens naar roermond rijden. en zo EZ test heb ik eens geprobeert maar dat werkt niet zo goed. sommige middelen versterken die kleur zoas procaine . en als je te weinig sample neemt reageert hij niet.
Roermond testcentrum en reagent testen en dan de effecten aanvoelen en dan kom je al wat ver. maar dan nog de simpele technieken zoals olieachtig tussen vingers , geur , verdoving werken allemaal niet want ik vindt dat iedere batch coke die ik spms gebruik altijd anders werkt . eentje verdooft nooit , ander enkel voorste tanden , sommige is scherp op neus , dan andere weer niet, geen euforie , enz enz
werkt iedere dag anders en zelfs als je de coke een weekje open laat liggen verandert hij van effect vindt ik ( wss door akaloids )
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb wel eens voor 500 euro weggesnoven in 1 avond.. tolerantie is na een gram echt torenhoog en je merkt nog weinig wat je daarna pakt
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
WAZA zei:
Ik heb wel eens voor 500 euro weggesnoven in 1 avond.. tolerantie is na een gram echt torenhoog en je merkt nog weinig wat je daarna pakt
Klik om te vergroten...

Ooit getest op puurheid? Lijkt mij dat de helft bloemsuiker is bij jou. Als ik 500 euro wegsnuif op 1 avond nodig ik je meteen uit op mijn begrafenis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."