#1
Oftewel de coke craving verdwijnt als sneeuw voor de zonπ
Niet bij iedereen
Oftewel de coke craving verdwijnt als sneeuw voor de zonπ
Ze hebben me AI engine aan internet gehangen. Geniet van de wereld, zolang het nog kanπDit had ik niet verwacht. Een normaal en kloppend bericht waar zelfs scheikunde in voorkomt. Van jou.
Dit had ik niet verwacht. Een normaal en kloppend bericht waar zelfs scheikunde in voorkomt. Van jou.De combinatie Bupoprion en cocaine is redelijk riskant omdat het elkaar werking versterkt op een zeer ongezonde manier. Duloxetine doet ook iets met dezelfde stofjes dus die wisselwerking is ook niet beat.Dus de reactie van jouw lichaam op de combinatie kan je eerder als een waarschuwing zien. Dus dat jij de enige bent op dit forum die dit heeft ondervonden kan ook zijn omdat je misschien iets meer onderzoek moet doen naar de middelen die je combineert want het is algemeen bekend dat het een zeer riskante combinatie is.
Medicijnen en drugs combineren kan niet zomaar. Mocht
En nu deze wijsheid in de wereld is, is elke coke verslaafde genezen. Deze Albert Einstein heeft de verslavingszorg een hoop geld bespaart.Vlgnsmij ben ik de enige op dit forum die dit kan weten, omdat ik het zelf heb ondervondenπ
Refusal helpt sommige mensen wel degelijk. Ik ben er ook niet weg van hoor. Zodra je het medicament wegneemt is de weerzin tegen gebruik ook weg als er geen therapie bij is komen kijken. Medicatie alleen is sowieso niet de oplossing. Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als @Benjolink stopt met de pillen (in de Achterhoek noemen ze dat tablettenVan een verslaving afgeraken met medicijnen.
Cocaine weg = nummers weg. Ook uit de prullebak en whatsapp enz.
Werkt voor een paar dagen. (Uit ervaring)
Maar tis een begin?
Een echte verslaafde vindt wel een nieuwe dealer of vist het oude nummer toch nog ergens op.Waarom een begin?
Weg is weg toch ... de dealers roepen toch niet met een megafoon door de straat?
Niet? Ik woon echt in de ghetto blijkbaar...Waarom een begin?
Weg is weg toch ... de dealers roepen toch niet met een megafoon door de straat?
Een echte verslaafde vindt wel een nieuwe dealer of vist het oude nummer toch nog ergens op.
vinden we wel wat op πmezelf ook wel opsluiten in een kooi om niet te gebruiken als ik verslaafd ben
Kent ie die niet gewoon uit het hoofd?Een echte verslaafde vindt wel een nieuwe dealer of vist het oude nummer toch nog ergens op.
Guilty as charged!Kent ie die niet gewoon uit het hoofd?
Niet?
Als de nood hoog is achtervolg ik gewoon iemand van wie ik denk dat ie net geshopt heeft
Ja alleen die psst coke werkt eerder tegen hoofdpijn dan dat je er high van wordt ,π€£Nee.
Was van de zomer in Amsterdam. En daar hoorde ik wel mensen roepen; "psst coke". Dus daar is het wellicht makkelijker.
Wel slim bedacht haha.
Moet je toch wel bijna zeker weten dat je de goeie voor je hebt
Houdt je koffie lekker heet!Ja alleen die psst coke werkt eerder tegen hoofdpijn dan dat je er high van wordt ,π€£
Dan hoop ik dat Bubba niet toevallig in die specifieke WC is. Die schijnt nogal hitsig te worden van stimulerende middelen. Hij schijnt zoiezo al een extreem hoog libido te hebben. π€£Niet? Ik woon echt in de ghetto blijkbaar...
Guilty π³
En echt meer dan eens ook gewoon. Als de nood hoog is achtervolg ik gewoon iemand van wie ik denk dat ie net geshopt heeft om een nummertje te ontfutselen. (Shit, ik ben echt creepy als ik toegeef aan m'n verslaving; dit is echt gebeurt) En anders zijn er altijd nog apps, deepweb, of gewoon de wc binnenstappen in een kroeg/club op donderdag t/m zaterdagavond toch π€·ββοΈ
Zelfs hier:
vinden we wel wat op π
Wat ga je met me doen, dan πβοΈvinden we wel wat op π
Een echte verslaafde vindt wel een nieuwe dealer of vist het oude nummer toch nog ergens op.
Craving komt door verveling, vindt iets tegen verveling en weg is de craving π₯³True.
Een naam is zelfs al genoeg.
Dealers zijn tegenwoordig op alle socials en tien andere apps actief.
Als de craving wint dan vind die wel een weg.
Draait allemaal om die craving te overwinnen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."