#1
Zo gemakkelijk is dat niet, en wie zegt dat dit iedereen helpt?
2 medicijnen slikken niet zo moeilijk vlgnsmij🤷♂️Zo gemakkelijk is dat niet, en wie zegt dat dit iedereen helpt?
2 medicijnen slikken niet zo moeilijk vlgnsmij🤷♂️
Hiermee pak je de kern van je cocaïne verslaving niet aan, namelijk de drang om te gebruiken en de craving naar het middel en zijn effecten. Net als met antabuse, een middel dat nadat je drinkt je enorm ziek wordt omdat het de afbraak van Aceetaldehyde blokkeert, en die stof zorgt ervoor dat je na het drinken een kater krijgt.Ik slik duloxetine 30mg en 150mg bupropion. 1 keer per dag.
Dit voor mijn autisme.
Sinds ik deze medicatie slik heb ik als (gunstige bijwerking) dat ik na het snuiven van coke, na ongeveer een dik uur erg moe wordt en lamlendig. Hoeveel ik ook bijsnuif niks helpt. Dit heeft er voor mij voor gezorgd dat ik coke niet meer waardeer.
Misschien is het een goede optie om bij een verslavings kliniek dit op Recept te krijgen.
Oohja, Enigste bijwerking die ik heb van de medicatie is een droge mond.
Hiermee pak je de kern wel aan, de drang om te gebruiken gaat weg omdat je weet wat het gevolg is, erg moe en lamlendig.Hiermee pak je de kern van je cocaïne verslaving niet aan, namelijk de drang om te gebruiken en de craving naar het middel en zijn effecten. Net als met antabuse, een middel dat nadat je drinkt je enorm ziek wordt omdat het de afbraak van Aceetaldehyde blokkeert, en die stof zorgt ervoor dat je na het drinken een kater krijgt.
Nee omdat ik de medicijnen nodig heb voor mijn autisme, op advies van de ggz.Je pakt de kern van verslaving in het algemeen niet aan.
Ben je met alle middelen helemaal gestopt met gebruiken?
Ik bedoel meer of je nu nog andere soorten drugs gebruikt dan cocaïne? Want volgensmij opende je laatst een topic over 3-MMC gebruik toch?Nee omdat ik de medicijnen nodig heb voor mijn autisme, op advies van de ggz.
Wanneer zij aangeven dat ik ermee kan stoppen ga ik dat doen, mits ik me net zo goed voel zonder medicatie, anders ga ik daarna gewoon door met de medicatie
Dat is helemaal niet de kern. De drang om te gebruiken is de kern en die verdwijnt niet. De kater, de schade in de neus, je schulden, de paranoia, je slapeloosheid, dat zijn allemaal dingen die ontstaan vanuit de werkelijke kern, je verlangen naar cocaine, je drang voor dopamine in je hersenen en de effecten van de drug, daar draait het om.Hiermee pak je de kern wel aan, de drang om te gebruiken gaat weg omdat je weet wat het gevolg is, erg moe en lamlendig.
Dat is helemaal niet de kern. De drang om te gebruiken is de kern en die verdwijnt niet. De kater, de schade in de neus, je schulden, de paranoia, je slapeloosheid, dat zijn allemaal dingen die ontstaan vanuit de werkelijke kern, je verlangen naar cocaine, je drang voor dopamine in je hersenen en de effecten van de drug, daar draait het om.
Even jouw autisme daargelaten. Als de medicijnen daarvoor zijn slik ze vooral maar daar gaat het even niet om. Als het mensen helpt met hun verlaving. prima. Maar ga er niet omheen draaien. Benoem het voor wat het is.
In elk geval wens ik je veel succes, ik wil je niet afkraken of beledigen.
Je gebruikt niet meer maar je loopt wel de rest van je leven met de craving rond. Die verdwijnt namelijk niet. Ik kan mezelf ook wel opsluiten in een kooi om niet te gebruiken als ik verslaafd ben maar dat is natuurlijk niet de oplossing die je wilt.Als Je niet meer gebruikt omdat er niks meer aan is
Je snapt het niet helemaal......
Als Je niet meer gebruikt omdat er niks meer aan is (door de medicatie die je slikt) heb je geen paranoïde meer en alle andere negatieve effecten....
Die craving ga je niet meer oplossen met cocaine. Dit ga je na een paar avonden met cocaine en de medicatie wel ondervinden. Je hersenen passen je daar op aan omdat de reactie negatief is.Je gebruikt niet meer maar je loopt wel de rest van je leven met de craving rond. Die verdwijnt namelijk niet. Ik kan mezelf ook wel opsluiten in een kooi om niet te gebruiken als ik verslaafd ben maar dat is natuurlijk niet de oplossing die je wilt.
Oftewel de coke craving verdwijnt als sneeuw voor de zon😎Die craving ga je niet meer oplossen met cocaine. Dit ga je na een paar avonden met cocaine en de medicatie wel ondervinden. Je hersenen passen je daar op aan omdat de reactie negatief is.
Dat zeg ik ook niet, de craving ontstaat juist door cocaïne. De enige manier om er vanaf te komen is om het te zien voor wat het is: een drug die alleen maar meer verlangen creëert wanneer je het in verkeerde contexten en situaties plaatst. Bijvoorbeeld om even een boost te krijgen, of meer zelfvertrouwen of zo.Die craving ga je niet meer oplossen met cocaine.
Die boost en zelfvertrouwen met als heel snel vervolg moe en lamlendig, doorsnuiven niks helpt, hele avond naar de klote.Dat zeg ik ook niet, de craving ontstaat juist door cocaïne. De enige manier om er vanaf te komen is om het te zien voor wat het is: een drug die alleen maar meer verlangen creëert wanneer je het in verkeerde contexten en situaties plaatst. Bijvoorbeeld om even een boost te krijgen, of meer zelfvertrouwen of zo.
Ik heb geen recht van spreken als het gaat om ervaring met het middel, maar wel als ik mijn kritische mening mag geven, wat ik volgens mij netjes gedaan heb. En jij hebt gereageerd, en ik respecteer je mening, maar ik ben het niet met je eens. Dan denk ik dat we elkaar niet gaan overtuigen, en dat is okéje hebt niet echt recht van spreken lijkt me.
Vind het wel goed dat je kritisch bent dat mag en moet ook kunnen.
Try it out zou ik zeggen!Ik heb geen recht van spreken als het gaat om ervaring met het middel, maar wel als ik mijn kritische mening mag geven, wat ik volgens mij netjes gedaan heb. En jij hebt gereageerd, en ik respecteer je mening, maar ik ben het niet met je eens. Dan denk ik dat we elkaar niet gaan overtuigen, en dat is oké![]()
Wellicht, hoewel ik drie verslavingen heb overwonnen zonder enige craving. Als het gaat om dit middel en cocaine, dan nee, maar ik vind dat ik wel iets mag zeggen. Het is niet dat ik geen enkele ervaring heb met verslavingen en cravings, en manieren om ze te overwinnen.Geeft je kritische mening veel meer waarde....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."