#1
Wegwezen en snel ook.
Kort maar krachtig, dit kun jij niet oplossen.
Kort maar krachtig, dit kun jij niet oplossen.
Weet ik echt waar maar je weet zelf ook wel dat je weg moet wezen.. maar begrijp dat dat een hele stap is.Ja maar vind het echt moeilijk he maar ben net een vuilnisbak voor hem
liefdespijn.nl
Daar lijkt het idd op enkel het gegeven uit mijn kindertijd klopt niet![]()
Relatieverslaving: zo herken je het en dit kun je er aan doen! | Liefdespijn
Relatieverslaving is dat je in ongezonde, afhankelijkheidsdynamieken zit die je zelf niet krijgt doorbroken. Je bent verslaafd aan de relatie en liefde terwijl je weet dat die niet gezond is.liefdespijn.nl
Je weet het prima.Ik weet niet of ik er moet met doorgaan denk van niet
Zeer@Dopemonster beetje ongepast niet?
Ik sluit me bij @Anunnaki en @Sally Tessio aan. Er is maar 1 oplossing.
@Dopemonster beetje ongepast niet?
Mijn excuses ik reageerde alleen op de titel van het topic 🧐
Heel erg bedanktDag Barbara,
De harde realiteit is dat je verbaal en fysiek misbruikt wordt door je partner en dat er geen einde zal komen aan dit misbruik zolang je ervoor kiest in deze situatie bij hem te blijven. Jouw partner heeft om wat voor reden dan ook geen functioneel omgangssysteem aangeleerd om zijn emoties op een gezonde manier te reguleren en af te reageren. Wilskracht om dit te veranderen volstaat bijna nooit in gevallen van huiselijk geweld; het is doorgaans een kwestie van niet kunnen in plaats van niet willen. Zolang jouw partner geen psychische hulpverlening accepteert die hem kan leren op een functionele manier om te gaan met zijn emoties, zal hij gebruik blijven maken van het systeem waar hij bekend mee is; jou misbruiken.
Het enige wat op dit moment van direct belang is is jouw veiligheid. Jij bent op dit moment niet veilig. Jouw kinderen zijn op dit moment niet veilig. De kans bestaat dat zij trauma's opdoen die ze nooit geheel zullen verwerken. De kans bestaat dat hij uit zal breiden en zij ook slachtoffer van hem worden. De kans bestaat dat hij één van jullie doodt - huiselijk geweld is de meest voorkomende aanleiding tot moord. Dat is de reality check die er nu moet zijn. Breng jezelf en jouw kinderen ten koste van alles in veiligheid. Zorgen over je verblijf komen later. Geldzorgen komen later. Hoe moeilijk dat ook is.
Voor steun en advies kun je de telefoonlijn 0800-2000 bellen. Dit is de telefoonlijn van Veilig Thuis, een organisatie die zich specialiseert in huiselijk geweld. Bel ze op een moment dat jouw partner niet in de buurt is op en vraag om hulp.
Zorg voor jezelf en kinderen door de juiste keuze te maken, dat verdienen jullie.
Wat jouw partner doet is crimineel, hulp en steun zal er voor je zijn.
Veel sterkte en succes.
Ik weet het maar het doen is iets anders al een geluk wonen we niet meer samen en worden mijn zonen niet meer met hem geconfronteerdJe weet het prima.
Je moet alleen doen wat je al weet.
Dat had ik al doorDan is je partner een crack junk
Direct aangifte doen!!! En zo snel mogelijk weg gaan. Dit moet je niet pikken. GA DAAR WEG!!!!Hij scheld me voortdurend uit , valse verwijten ,afdreigen,liegen ,slaan.
Snugger van je! 😜Dat had ik al door
Het is maar goed dat jij verder geen therapeut bent ofzo😂Snugger van je! 😜
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."