Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn partner rookt crack

Mijn partner rookt crack

61 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
En soms helpt zo een vraag helemaal niet.
TS kan inmiddels wel van de aardbodem verdwenen zijn....
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Laatst gezien 14 nov 2022
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Betreffende de situatie met de TS kan je eigenlijk alles verwachten....in wat een ontzettend moeilijke situatie verkeert TS.
Ik hoop dat we nog een keer een update krijgen waarin staat dat haar situatie verbeterd is.
b
barbara46Lid
01-01-2024, 00:00
#4
BelowTheFlow zei:
Dag @barbara46 ,

Opnieuw iemand die het vraagt. Soms helpt zo'n vraag. Soms ook pas na xykzx vragen. ❤️
Klik om te vergroten...
Hallo nee nog steeds hetzelfde
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jullie zijn dus nog altijd bij elkaar?

Nou.
Q
Queen1990Lid
01-01-2024, 00:00
#6
barbara46 zei:
Hallo ik heb bijna 3 jaar een relatie met iemand hij gebruikt crack gemengd met zwaar bier minstens 3 liter per dag en rivotril en of lyrica.
Er zijn dagen dat hij normaal en lief is echter deze komen de laatste tijd weinig voor.
Hij scheld me voortdurend uit , valse verwijten ,afdreigen,liegen ,slaan.Alles ligt altijd aan mij ,hij is het grote slachtoffer!
Ik heb 3 zonen uit een vorige relatie en toch heeft hij vandaag mijn laatste geld onder bedreiging van me afgepakt zogezegd omdat ik schuld aan hem heb wat niet waar is.
Ik weet niet of ik er moet met doorgaan denk van niet maar hij heeft zo een grote invloed op me dat ik alles direkt vergeef
Ben zo ongelukkig en weet niet wat te doen
Hij zegt altijd ik wil weg uit die wereld maar de laatste dagen rookt hij voor mijn neus en ikzelf rook enkel sigaretten dus weet er niks van.
Klik om te vergroten...
Meis, mag ik een pb sturen? Heb in hetzelfde schuitje gezeten! En ben er gelukkig "goed " vanaf gekomen.. 1 tip
RUN!!!!
Q
Queen1990Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dick_van_Leeuwen zei:
In dit soort situaties kan je jezelf de vraag stellen of je een relatie met hem zou beginnen als je dit allemaal van tevoren wist. Als t antwoord “nee” is zou ik zo snel mogelijk weggaan. Als t antwoord “ja” is, kan je ervoor kiezen om het proberen te accepteren.
Klik om te vergroten...
Ik heb precies in hetzelfde schuitje gezeten als haar, ik wist dit niet van te voren.. tis echt een verschrikkelijke situatie 🥺🥺
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat mij verbaast is wel dat de TS notabene geslagen wordt, en dat zij niet meteen weggaat. Hoe moeilijk dit ook kan zijn. Er zijn kinderen in het spel en die mogen al deze ellende toch echt niet meemaken lijkt me zo...
Mijn advies blijft dan ook:
Ga asap weg bij deze man, ook al is dat moeilijk. Dit kan alleen maar fout aflopen.....
Q
Queen1990Lid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
Wat mij verbaast is wel dat de TS notabene geslagen wordt, en dat zij niet meteen weggaat. Hoe moeilijk dit ook kan zijn. Er zijn kinderen in het spel en die mogen al deze ellende toch echt niet meemaken lijkt me zo...
Mijn advies blijft dan ook:
Ga asap weg bij deze man, ook al is dat moeilijk. Dit kan alleen maar fout aflopen.....
Klik om te vergroten...
Soms durfje niet weg te gaan.. net als bij mijn ex,.ik was doodsbang
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
In dit soort gevallen is er toch hulp te krijgen?
Moord en doodslag is het leven in deze soort situaties...je hebt toch blijf van mijn lijf vluchthuizen bijvoorbeeld?
Waar was je bang voor, dat je iets wordt aangedaan?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Red pill zei:
Daarom gaan alcohol en coke altijd hand in hand
Klik om te vergroten...
Alcohol en coke zijn ook net twee drugs die perfect alle eigenschappen hebben om het de gevaarlijkste druk te maken. Het zit ingenieus in elkaar, bijna alsof het daarom gemaakt is.
Q
Queen1990Lid
01-01-2024, 00:00
#12
De Zandman zei:
In dit soort gevallen is er toch hulp te krijgen?
Moord en doodslag is het leven in deze soort situaties...je hebt toch blijf van mijn lijf vluchthuizen bijvoorbeeld?
Waar was je bang voor, dat je iets wordt aangedaan?
Klik om te vergroten...
Ik heb precies in hetzelfde schuitje gezeten, ik durfde ook niet weg, dit zijn echt hele erge situaties💔
Q
Queen1990Lid
01-01-2024, 00:00
#13
GloryTripper zei:
Dag Barbara,

Heb je een update voor ons?
Ik hoop dat je hem intussen voorgoed verlaten hebt, deze man is een slecht onderdeel van jouw leven wat je het beste kan verwijderen.

Glorytripper :sunface:
Klik om te vergroten...
Heb haar een berichtje gestuurd maar vorig jaar voor t laatst online geweest..🫥
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Een overweldigende intense euphorische high voor 10 minuten gevolgd door een vreselijke crash. Ik kan me niks schadelijkers voorstellen voor iemands gezondheid en psyche. Crack is niet te verslaan. Je verliest altijd.
Klik om te vergroten...
Daarom gaan alcohol en coke altijd hand in hand
b
barbara46Lid
01-01-2024, 00:00
#15
De Zandman zei:
Wat mij verbaast is wel dat de TS notabene geslagen wordt, en dat zij niet meteen weggaat. Hoe moeilijk dit ook kan zijn. Er zijn kinderen in het spel en die mogen al deze ellende toch echt niet meemaken lijkt me zo...
Mijn advies blijft dan ook:
Ga asap weg bij deze man, ook al is dat moeilijk. Dit kan alleen maar fout aflopen.....
Klik om te vergroten...
Hallo mijn kinderen komen niet in contact met hem
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
barbara46 zei:
Hallo mijn kinderen komen niet in contact met hem
Klik om te vergroten...

Noot:
Dat is een heel goede zaak! Kinderen mogen niet betrokken worden bij al deze ellende.
Nu jijzelf nog.....ik weet dat het heel erg moeilijk is om echt weg te gaan, maar deze situatie is ronduit levensgevaarlijk.
Zijn er mensen die je kunnen helpen?
b
barbara46Lid
01-01-2024, 00:00
#17
De Zandman zei:
Noot:
Dat is een heel goede zaak! Kinderen mogen niet betrokken worden bij al deze ellende.
Nu jijzelf nog.....ik weet dat het heel erg moeilijk is om echt weg te gaan, maar deze situatie is ronduit levensgevaarlijk.
Zijn er mensen die je kunnen helpen?
Klik om te vergroten...
Hallo
Wel het zielige van mezelf is dat ik echt een onozel kalf ben.
Hij komt bijna niet meer thuis verkiest het straatleven en zijn pijp,maar ik denk nog steeds dat hij ooit ga stoppen en een normaal leven kan hebben ale moeilijk zal het altijd blijven
Ik weet dat ik mezelf voorlieg en als we op straat zijn samen en hij is bv aan het babbelen stilstaand tegen mij dat er elke keer mensen komen vragen mevrouw valt hij u lastig hij is totaal niet meer verzorgd zijn tanden zijn weg vooraan ale ja de mensen die gene crack gebruiken zijn hoerenzonen zegt hij ale ja en da is 42 jaar he.
Maja dat ben ik een onozel naiëf schaap dat nog in sprookjes geloofd😥
En hulp nee van niemand
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
barbara46 zei:
Hallo
Wel het zielige van mezelf is dat ik echt een onozel kalf ben.
Hij komt bijna niet meer thuis verkiest het straatleven en zijn pijp,maar ik denk nog steeds dat hij ooit ga stoppen en een normaal leven kan hebben ale moeilijk zal het altijd blijven
Ik weet dat ik mezelf voorlieg en als we op straat zijn samen en hij is bv aan het babbelen stilstaand tegen mij dat er elke keer mensen komen vragen mevrouw valt hij u lastig hij is totaal niet meer verzorgd zijn tanden zijn weg vooraan ale ja de mensen die gene crack gebruiken zijn hoerenzonen zegt hij ale ja en da is 42 jaar he.
Maja dat ben ik een onozel naiëf schaap dat nog in sprookjes geloofd😥
En hulp nee van niemand
Klik om te vergroten...
Zoek een Nar-Anon meeting bij jou in de buurt, dan kun je contact maken met lotgenoten Je kunt ook even naar de huisarts gaan voor hulp. Doe 't vooral niet alleen. Ga voor jezelf kiezen.
b
barbara46Lid
01-01-2024, 00:00
#19
dupont zei:
Zoek een Nar-Anon meeting bij jou in de buurt, dan kun je contact maken met lotgenoten Je kunt ook even naar de huisarts gaan voor hulp. Doe 't vooral niet alleen. Ga voor jezelf kiezen.
Klik om te vergroten...
Bedankt ga het opzoeken ja tegen de dokter zaag ik erover maar die kunnen dat niet snappen
Ik voel me dom echt dom dat ik er elke keer terug intrap en eigenlijk als een vuilniszak gebruikt ben
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Een overweldigende intense euphorische high voor 10 minuten gevolgd door een vreselijke crash. Ik kan me niks schadelijkers voorstellen voor iemands gezondheid en psyche. Crack is niet te verslaan. Je verliest altijd.
Klik om te vergroten...
Ik heb nog nooit iemand wanhopiger en zieker gezien dan een crack verslaafde die me keer op keer smeekte hem naar zijn dealer te brengen. Echt verwoestend die rotzooi.

Niet gedaan trouwens.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."