#1
En soms helpt zo een vraag helemaal niet.
TS kan inmiddels wel van de aardbodem verdwenen zijn....
TS kan inmiddels wel van de aardbodem verdwenen zijn....
Hallo nee nog steeds hetzelfdeDag @barbara46 ,
Opnieuw iemand die het vraagt. Soms helpt zo'n vraag. Soms ook pas na xykzx vragen. ❤️
Meis, mag ik een pb sturen? Heb in hetzelfde schuitje gezeten! En ben er gelukkig "goed " vanaf gekomen.. 1 tipHallo ik heb bijna 3 jaar een relatie met iemand hij gebruikt crack gemengd met zwaar bier minstens 3 liter per dag en rivotril en of lyrica.
Er zijn dagen dat hij normaal en lief is echter deze komen de laatste tijd weinig voor.
Hij scheld me voortdurend uit , valse verwijten ,afdreigen,liegen ,slaan.Alles ligt altijd aan mij ,hij is het grote slachtoffer!
Ik heb 3 zonen uit een vorige relatie en toch heeft hij vandaag mijn laatste geld onder bedreiging van me afgepakt zogezegd omdat ik schuld aan hem heb wat niet waar is.
Ik weet niet of ik er moet met doorgaan denk van niet maar hij heeft zo een grote invloed op me dat ik alles direkt vergeef
Ben zo ongelukkig en weet niet wat te doen
Hij zegt altijd ik wil weg uit die wereld maar de laatste dagen rookt hij voor mijn neus en ikzelf rook enkel sigaretten dus weet er niks van.
Ik heb precies in hetzelfde schuitje gezeten als haar, ik wist dit niet van te voren.. tis echt een verschrikkelijke situatie 🥺🥺In dit soort situaties kan je jezelf de vraag stellen of je een relatie met hem zou beginnen als je dit allemaal van tevoren wist. Als t antwoord “nee” is zou ik zo snel mogelijk weggaan. Als t antwoord “ja” is, kan je ervoor kiezen om het proberen te accepteren.
Soms durfje niet weg te gaan.. net als bij mijn ex,.ik was doodsbangWat mij verbaast is wel dat de TS notabene geslagen wordt, en dat zij niet meteen weggaat. Hoe moeilijk dit ook kan zijn. Er zijn kinderen in het spel en die mogen al deze ellende toch echt niet meemaken lijkt me zo...
Mijn advies blijft dan ook:
Ga asap weg bij deze man, ook al is dat moeilijk. Dit kan alleen maar fout aflopen.....
Alcohol en coke zijn ook net twee drugs die perfect alle eigenschappen hebben om het de gevaarlijkste druk te maken. Het zit ingenieus in elkaar, bijna alsof het daarom gemaakt is.Daarom gaan alcohol en coke altijd hand in hand
Ik heb precies in hetzelfde schuitje gezeten, ik durfde ook niet weg, dit zijn echt hele erge situaties💔In dit soort gevallen is er toch hulp te krijgen?
Moord en doodslag is het leven in deze soort situaties...je hebt toch blijf van mijn lijf vluchthuizen bijvoorbeeld?
Waar was je bang voor, dat je iets wordt aangedaan?
Heb haar een berichtje gestuurd maar vorig jaar voor t laatst online geweest..🫥Dag Barbara,
Heb je een update voor ons?
Ik hoop dat je hem intussen voorgoed verlaten hebt, deze man is een slecht onderdeel van jouw leven wat je het beste kan verwijderen.
Glorytripper![]()
Daarom gaan alcohol en coke altijd hand in handEen overweldigende intense euphorische high voor 10 minuten gevolgd door een vreselijke crash. Ik kan me niks schadelijkers voorstellen voor iemands gezondheid en psyche. Crack is niet te verslaan. Je verliest altijd.
Hallo mijn kinderen komen niet in contact met hemWat mij verbaast is wel dat de TS notabene geslagen wordt, en dat zij niet meteen weggaat. Hoe moeilijk dit ook kan zijn. Er zijn kinderen in het spel en die mogen al deze ellende toch echt niet meemaken lijkt me zo...
Mijn advies blijft dan ook:
Ga asap weg bij deze man, ook al is dat moeilijk. Dit kan alleen maar fout aflopen.....
Hallo mijn kinderen komen niet in contact met hem
HalloNoot:
Dat is een heel goede zaak! Kinderen mogen niet betrokken worden bij al deze ellende.
Nu jijzelf nog.....ik weet dat het heel erg moeilijk is om echt weg te gaan, maar deze situatie is ronduit levensgevaarlijk.
Zijn er mensen die je kunnen helpen?
Zoek een Nar-Anon meeting bij jou in de buurt, dan kun je contact maken met lotgenoten Je kunt ook even naar de huisarts gaan voor hulp. Doe 't vooral niet alleen. Ga voor jezelf kiezen.Hallo
Wel het zielige van mezelf is dat ik echt een onozel kalf ben.
Hij komt bijna niet meer thuis verkiest het straatleven en zijn pijp,maar ik denk nog steeds dat hij ooit ga stoppen en een normaal leven kan hebben ale moeilijk zal het altijd blijven
Ik weet dat ik mezelf voorlieg en als we op straat zijn samen en hij is bv aan het babbelen stilstaand tegen mij dat er elke keer mensen komen vragen mevrouw valt hij u lastig hij is totaal niet meer verzorgd zijn tanden zijn weg vooraan ale ja de mensen die gene crack gebruiken zijn hoerenzonen zegt hij ale ja en da is 42 jaar he.
Maja dat ben ik een onozel naiëf schaap dat nog in sprookjes geloofd😥
En hulp nee van niemand
Bedankt ga het opzoeken ja tegen de dokter zaag ik erover maar die kunnen dat niet snappenZoek een Nar-Anon meeting bij jou in de buurt, dan kun je contact maken met lotgenoten Je kunt ook even naar de huisarts gaan voor hulp. Doe 't vooral niet alleen. Ga voor jezelf kiezen.
Ik heb nog nooit iemand wanhopiger en zieker gezien dan een crack verslaafde die me keer op keer smeekte hem naar zijn dealer te brengen. Echt verwoestend die rotzooi.Een overweldigende intense euphorische high voor 10 minuten gevolgd door een vreselijke crash. Ik kan me niks schadelijkers voorstellen voor iemands gezondheid en psyche. Crack is niet te verslaan. Je verliest altijd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."