Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ik heb bijna 3 jaar een relatie met iemand hij gebruikt crack gemengd met zwaar bier minstens 3 liter per dag en rivotril en of lyrica. Er zijn dagen dat hij normaal en lief is echter deze komen de laatste tijd weinig voor. Hij scheld me voortdurend uit , valse verwijten ,afdreigen,liegen ,slaan.Alles ligt altijd aan mij ,hij is het grote slachtoffer! Ik heb 3 zonen uit een vorige relatie en toch heeft hij vandaag mijn laatste geld onder bedreiging van me afgepakt zogezegd omdat ik schuld aan hem heb wat niet waar is. Ik weet niet of ik er moet met doorgaan denk van niet maar hij heeft zo een grote invloed op me dat ik alles direkt vergeef Ben zo ongelukkig en weet niet wat te doen Hij zegt altijd ik wil weg uit die wereld maar de laatste dagen rookt hij voor mijn neus en ikzelf rook enkel sigaretten dus weet er niks van."
"Ja maar vind het echt moeilijk he maar ben net een vuilnisbak voor hem"
"Heel erg bedankt"
"D Javelin zei: Relatieverslaving: zo herken je het en dit kun je er aan doen! | Liefdespijn Relatieverslaving is dat je in ongezonde, afhankelijkheidsdynamieken zit die je zelf niet krijgt doorbroken. Je bent verslaafd aan de relatie en liefde terwijl je weet dat die niet gezond is. liefdespijn.nl Klik om te vergroten... Daar lijkt het idd op enkel het gegeven uit mijn kindertijd klopt niet"
"Sally Tessio zei: Dag Barbara, De harde realiteit is dat je verbaal en fysiek misbruikt wordt door je partner en dat er geen einde zal komen aan dit misbruik zolang je ervoor kiest in deze situatie bij hem te blijven. Jouw partner heeft om wat voor reden dan ook geen functioneel omgangssysteem aangeleerd om zijn emoties op een gezonde manier te reguleren en af te reageren. Wilskracht om dit te veranderen volstaat bijna nooit in gevallen van huiselijk geweld; het is doorgaans een kwestie van niet kunnen in plaats van niet willen. Zolang jouw partner geen psychische hulpverlening accepteert die hem kan leren op een functionele manier om te gaan met zijn emoties, zal hij gebruik blijven maken van het systeem waar hij bekend mee is; jou misbruiken. Het enige wat op dit moment van direct belang is is jouw veiligheid. Jij bent op dit moment niet veilig. Jouw kinderen zijn op dit moment niet veilig. De kans bestaat dat zij trauma's opdoen die ze nooit geheel zullen verwerken. De kans bestaat dat hij uit zal breiden en zij ook slachtoffer van hem worden. De kans bestaat dat hij één van jullie doodt - huiselijk geweld is de meest voorkomende aanleiding tot moord. Dat is de reality check die er nu moet zijn. Breng jezelf en jouw kinderen ten koste van alles in veiligheid. Zorgen over je verblijf komen later. Geldzorgen komen later. Hoe moeilijk dat ook is. Voor steun en advies kun je de telefoonlijn 0800-2000 bellen. Dit is de telefoonlijn van Veilig Thuis, een organisatie die zich specialiseert in huiselijk geweld. Bel ze op een moment dat jouw partner niet in de buurt is op en vraag om hulp. Zorg voor jezelf en kinderen door de juiste keuze te maken, dat verdienen jullie. Wat jouw partner doet is crimineel, hulp en steun zal er voor je zijn. Veel sterkte en succes. Klik om te vergroten... Heel erg bedankt"
"Zeehond zei: Je weet het prima. Je moet alleen doen wat je al weet. Klik om te vergroten... Ik weet het maar het doen is iets anders al een geluk wonen we niet meer samen en worden mijn zonen niet meer met hem geconfronteerd"
"Dopemonster zei: Dan is je partner een crack junk Klik om te vergroten... Dat had ik al door"
"N3K0 zei: Direct aangifte doen!!! En zo snel mogelijk weg gaan. Dit moet je niet pikken. GA DAAR WEG!!!! Klik om te vergroten... Natozlato zei: Haha, was je gister high toen je dit schreef? Barbara, je verdient beter! Hij is een slecht voorbeeld voor je zonen. Kies voor jezelf, je hebt die loser niet nodig. Klik om te vergroten... High???nee totaal niet zenne wanhopig wel Kweet het ma kdoe er niks aan zielig"
"Ja hij is idd zielig en denk ale ben zeker dat de liefde niet meer belangrijk is n importe welke vrouw die hem geld kan geven is goed nu"
"BelowTheFlow zei: Dag @barbara46 , Opnieuw iemand die het vraagt. Soms helpt zo'n vraag. Soms ook pas na xykzx vragen. ❤️ Klik om te vergroten... Hallo nee nog steeds hetzelfde"