Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Even kort en bondig: Ik heb een vriendin met wie ik onwijs gek ben. Voor ze echt bij ons bekend werd hoorden we al wat verhalen over liegen en verhalen verdraaien. Maar goed, roddelpraat. Doen we niks op uit. Maar nu hoor ik van alle kanten dat er drugs verdwijnt als zij er ie. Leugens over andere dingen, waardoor er weer trammelant ontstaat. Zij wonen helemaal onderin Nederland en ik in het westen dus ik zie haar gewoon te weinig om het met eigen ogen te kunnen zien. Maar haar vrienden die wel dichtbij wonen zijn er ook kapot van en weten het ook niet meer. Mijn idee is dat dit gevoed wordt door de (stiekeme) verslaving. Maar hoe kan ik hier mee omgaan? Ik wil met haar in gesprek maar ben bang dat ze volledig blokkeert wanneer ik überhaupt het woord verslaving noem. Ik wil niet geloven dat het liegen en bedriegen vanuit haarzelf komt.. maar misschien ben ik naïef. Heeft iemand ooit iets soortgelijks meegemaakt? Hoe hebben jullie dit aangepakt en wat is er toen uiteindelijk gebeurd?"
"Perenijsje zei: Nee gelukkig niet. En nadat dat gebeurd is hebben ze de beveiliging wel flink op geschroefd meteen. Vorig jaar ook niet zelf meegemaakt maar toen hadden ze ook op ik geloof Harmony in een tent tijdens SpitNoise traangas gespoten en mensen beroofd van hun kettingen. Echt bizar. Net zoals dat er wel eens haren afgeknipt worden van vrouwen. Die missen dan opeens een hele pluk haar aan de achterkant. Ik snap echt niet waarom je zoiets zou doen🙄 Ik ben zelf wel eens een keer beroofd op Ground Zero 2019 van al mijn belangrijke spullen, zoals mijn nieuwe telefoon paspoort pinpas ov-kaart en kaartje voor pendelbus terug. Ik had toen nog geen heuptasje maar een schoudertasje en die hebben ze ongemerkt opengemaakt en alles eruit gehaald 😳 Ik heb toen van wildvreemde gabbers geld gekregen voor een taxi naar huis. Gelukkig was het in de buurt, maar alsnog €40. Maar dat was echt een domper op het feest, want het is rond 5:30 's nachts gebeurd terwijl het feest tot 7 uur duurt. En ik was alleen erheen, dus helemaal in paniek en terug om te zoeken en denken of ik het niet zelf verloren was etcetera. En mijn telefoon was nog helemaal nieuw, mijn nieuwe abonnement was nog niet eens ingegaan. En een enorm geregel daarna natuurlijk 😩 Klik om te vergroten... Jeetje.. wat een enorm nare ervaring. Rotte appels heb je dus blijkbaar helaas overal. Vond ground zero juist een feest met een veilig gevoel. Hopelijk alles wel weer oké gekregen na de tijd. Top dat je geholpen werd met de taxi! Hier wordt t volgende feestje waarschijnlijk harmony of hardcore. Vond het vorig jaar top, alles perfect voor elkaar. Dus verheug me er behoorlijk op!"
"HappyMind zei: Klik om te vergroten... 😍😍 verveelt nooit! Goede inspiratie 😄"
"Ik schrik echt van je careless houding. Lekker thuis dagen achter elkaar bommetjes klappen en geen probleem zien. Wees dan ook een grote jongen en disrespecteer je ouders niet meer en zoek een eigen plek. In plaats van je ouders zonder gêne keihard te bedonderen."
"Ik schrik er al van dat na je verslavingsverleden je grens om te shotten eigenlijk niet bestaand was. Als die stap zo makkelijk gaat zonder intern ethisch dilemma oid, zal ik als ik jou was vast hulp zoeken. Je hebt nu duidelijk dat je het niet wilt maat blijkbaar kan dat ineens anders zijn. Wees een beetje aardig voor jezelf en zoek vast hulp, zo'n strijd alleen is tering zwaar."
"Super dat je huisarts je helpt met medicatie. Maar je verslaving komt ergens vandaan. Die Trigger moet je weghalen, anders zal het waarschijnlijk een strijd blijven. Het is je enige coopingmechanisme. Je moet jezelf nieuwe aanwenden. Je bent gediagnosticeerd, wat voor therapie is daar op gevolgd?"
"Wil je voelen dat je leeft? Pak de boel in, ga weg uit dit land waar je je gevangen voelt. Zoek werk in het buitenland.. vind jezelf terug zonder deze troep. Ook spuiten gaat je niet geven wat je zoekt. Wees lief voor jezelf, je bent het waard. Je zit nu vast in een systeem, maar dat is niet voor eeuwig, ook al voelt dat nu wel zo."
"Mevrouw Pløp zei: Je bumpt ook hier een oud topic, ts is sinds januari niet meer online geweest. Oude topics bumpen is een bekende newbie-kwaal. Het kan handig zijn om voor je een topic omhoog schopt even te kijken of het nog actueel is en of te topicstarter nog actief is. Klik om te vergroten... Aii, merk inderdaad nu dat veel berichten ouder zijn dan ik dacht. Excuus. Blijf t wel interessant vinden allemaal, maar dus even op zoek naar topics die nog leven thnx"
"3mmc.. want het voegt mijn inziens eigenlijk vrij weinig toe. Pep en coke zijn bijna t zelfde qua effect. En 3mmc fockt met je hoofd als je wilt stoppen en slapen. Eng verslavingsgevoelig spul. Ghb.. iedereen heeft er een mening over en 90 procent is negatief en heeft gelijk een beeld over je."
"Hoihoi, Ik ben nieuw op dit forum als gebruiker maar lees al een tijdje zo af en toe mee. Zelf al heel wat jaren ervaring met allerlei soorten drugs. Ook verslavingen zien ontstaan om mij heen. Ik ben eigenlijk heel nieuwsgierig hoe je verslaving is ontstaan. Bij bijvoorbeeld ghb weet iedereen wel dat het eigenlijk niet oké is verslavingstechnisch gezien, om buiten sociale gelegenheden alleen te gebruiken. Hoe maakte je die stap? Wat zorgde dat je die grens over ging? Net zoals je eerste keer gebruiken op bijvoorbeeld je werk. Ik wil heel graag begrijpen wat er op zulke momenten in je omgaan en wat je daar bij voelde. (Prima, of toch ergens een stemmetje die het afkeurt etc). Er zit op geen enkele manier een oordeel in mijn vragen! Ik geloof dat verslaving iedereen kan overkomen, vandaar dat het me ook zo bezig houd."