Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn 2 plantjes (+foto's)

Mijn 2 plantjes (+foto's)

37 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ok geweldig nogmaals proficiat dan... ik ook al 16 dagen "clean" maar heb toch wel lekker een grammetje of 4 in de schuif en een dezer doe ik me nog eens een paar trekjes... gaat lachen worden direct op mijn kop...
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit is men ander plantje ,

B
BUBBLEPUNKLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb me de zomer van 2002 ook zes planten in de tuin gezet. Ik heb die eerst in potten laten groeien, en dan de grond in. De planten zijn 2.5m a 2.7m hoog geworden, en ik heb zo'n 3 maand gratis geblowed van eigen kweek. Normaal had ik voor een 5 maand zowiet zoet geweest, maar er was een heel deel beschimmeld.
Hier een leuk fotootje aan die herinnering, ik meet zelf 1m71, dus kan je zien hoe de plantjes al kwamen, en toen waren we nog maar 3 kwart weg in onze evolutie.



Ok, vind ik zelf oook nog es leuk die foto terugzien, sweet swet memories with my cowboyhat between the tralalalalala....

:wave: Bubblepunk
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
maar godverdomme die gemuteerde spinnen der altijd op... bah ik haat spinnen!!!!
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik snap niet waarom men zich eigenlijk nog met buitenplantjes bezighoud, en dan zeker niet ergens in het wild. ik heb dat lang geleden ook een keer gedaan, ik had 2 vrouwelijke powerplants in de tuin en ik wist welke middelen etc. moest gebruiken, dus uit de vraag "moet dit in potgrond of mag het ook in gewone grond ? Doe ik er het best een beetje mest bij ?" leid ik af dat ik het zelfs iets professioneler aanpakte. ik had wel een mooie opbrengs maar geloof mij die wiet ben je echt zo snel beu. een plant had last van rot en de andere was wel goed gelukt. Je kan beter voorlopig gewoon je wiet blijven kopen waar je het bij kocht, dan heb je tenminste goede wiet, tot je oud genoeg bent om in je eigen huis plantjes binnen te zetten of wanneer je toestemming krijgt van je ouders ofzo...
B
BUBBLEPUNKLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb er geen winst op gemaakt, jah enkel winst voor m'n eigen heb een drie maand , niet naar de coffeeshop gemoeten, Jah en heb hier en daar aan vrienden wel een beetje gegeven om te proeven, die het ook best wel goeie vonden - white widow was de soort!



Bengt zei:
BUBBLEPUNK zei:
Ik heb me de zomer van 2002 ook zes planten in de tuin gezet. Ik heb die eerst in potten laten groeien, en dan de grond in. De planten zijn 2.5m a 2.7m hoog geworden, en ik heb zo'n 3 maand gratis geblowed van eigen kweek. Normaal had ik voor een 5 maand zowiet zoet geweest, maar er was een heel deel beschimmeld.
Hier een leuk fotootje aan die herinnering, ik meet zelf 1m71, dus kan je zien hoe de plantjes al kwamen, en toen waren we nog maar 3 kwart weg in onze evolutie.



Ok, vind ik zelf oook nog es leuk die foto terugzien, sweet swet memories with my cowboyhat between the tralalalalala....

:wave: Bubblepunk
Klik om te vergroten...

Zeg hoeveel winst had je dan zo ongeveer van 5 plantjes, en welke soort was het.
Klik om te vergroten...
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#7
MindTraveler zei:
ik snap niet waarom men zich eigenlijk nog met buitenplantjes bezighoud, en dan zeker niet ergens in het wild. ik heb dat lang geleden ook een keer gedaan, ik had 2 vrouwelijke powerplants in de tuin en ik wist welke middelen etc. moest gebruiken, dus uit de vraag "moet dit in potgrond of mag het ook in gewone grond ? Doe ik er het best een beetje mest bij ?" leid ik af dat ik het zelfs iets professioneler aanpakte. ik had wel een mooie opbrengs maar geloof mij die wiet ben je echt zo snel beu. een plant had last van rot en de andere was wel goed gelukt. Je kan beter voorlopig gewoon je wiet blijven kopen waar je het bij kocht, dan heb je tenminste goede wiet, tot je oud genoeg bent om in je eigen huis plantjes binnen te zetten of wanneer je toestemming krijgt van je ouders ofzo...
Klik om te vergroten...
.


Deze 2 plantjes zijn maar een experiment omdat ik nog nix afweet van kweken ! Stel dat m'n wiet lukt en ik ben hem direkt beu , dan verkoop ik hem toch voor een mooi prijsje ?
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#8
BUBBLEPUNK zei:
Ik heb er geen winst op gemaakt, jah enkel winst voor m'n eigen heb een drie maand , niet naar de coffeeshop gemoeten, Jah en heb hier en daar aan vrienden wel een beetje gegeven om te proeven, die het ook best wel goeie vonden - white widow was de soort!



Bengt zei:
BUBBLEPUNK zei:
Ik heb me de zomer van 2002 ook zes planten in de tuin gezet. Ik heb die eerst in potten laten groeien, en dan de grond in. De planten zijn 2.5m a 2.7m hoog geworden, en ik heb zo'n 3 maand gratis geblowed van eigen kweek. Normaal had ik voor een 5 maand zowiet zoet geweest, maar er was een heel deel beschimmeld.
Hier een leuk fotootje aan die herinnering, ik meet zelf 1m71, dus kan je zien hoe de plantjes al kwamen, en toen waren we nog maar 3 kwart weg in onze evolutie.



Ok, vind ik zelf oook nog es leuk die foto terugzien, sweet swet memories with my cowboyhat between the tralalalalala....

:wave: Bubblepunk
Klik om te vergroten...

Zeg hoeveel winst had je dan zo ongeveer van 5 plantjes, en welke soort was het.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ik bedoelde: hoeveelgram had je zo ongeveer?
En welke soort weed was het?
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#9
of als je het beu bent maak je spacecake van wat er nog over is, heb ik toen ook gedaan
B
BUBBLEPUNKLid
01-01-2024, 00:00
#10
White widow was het soort dat ik gepland had, en tussen haakjes ik weet niet hoeveel gram dat het in totaal was, ik weet wel dat die goed smaakte.

Sweet sweet memories
:wave: Bubblepunk
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#11
MindTraveler zei:
ik snap niet waarom men zich eigenlijk nog met buitenplantjes bezighoud, en dan zeker niet ergens in het wild. ik heb dat lang geleden ook een keer gedaan, ik had 2 vrouwelijke powerplants in de tuin en ik wist welke middelen etc. moest gebruiken, dus uit de vraag "moet dit in potgrond of mag het ook in gewone grond ? Doe ik er het best een beetje mest bij ?" leid ik af dat ik het zelfs iets professioneler aanpakte. ik had wel een mooie opbrengs maar geloof mij die wiet ben je echt zo snel beu. een plant had last van rot en de andere was wel goed gelukt. Je kan beter voorlopig gewoon je wiet blijven kopen waar je het bij kocht, dan heb je tenminste goede wiet, tot je oud genoeg bent om in je eigen huis plantjes binnen te zetten of wanneer je toestemming krijgt van je ouders ofzo...
Klik om te vergroten...

wanneer je juiste soorten neemt en er genoeg aandacht aan besteed, kan buiten kweken goede resultaten opleveren.
de wiet die ik buiten kweek is qua sterkte en smaak niet heel veel minder dan een gemiddelde binnenkweek. daarnaast weet je zeker dat je wiet niet vol met bestrijdingsmiddelen zit zoals de wiet uit de shop.
om maar niet te spreken over het risico ""geplukt" te worden door justitie
C
CrusherLid
01-01-2024, 00:00
#12
Weednator zei:
Er zitten tamelijk wat beestjes om mijn planten. Welk middel is goed om die beestjes dood te doen ?
Klik om te vergroten...

Coffeshops gebruiken altijd haarlak om de beestjes weg te houden want dan vreten ze de plant niet aan maar ik weet niet welk merk etc ... mssch moet je het even vragen aan een coffeshophouder ofsoiets :wink:
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Weednator zei:
Er zitten tamelijk wat beestjes om mijn planten. Welk middel is goed om die beestjes dood te doen ?
Klik om te vergroten...

voor slakken slakkenkorrels strooien om de stam, rupsen er handmatig uithalen voor zover mogelijk. en de rest lekker laten zitten. als het goed is groeien je planten sneller dan dat ze worden aangevreten.
bdw, zet je struikjes goed vast, wanneer ze groot worden. harde wind maakt meer kapot dan je lief is!

ga niet lopen rotzooien met chemicalien, als je je eigen wiet nog moet roken.

voor binnenkweek is het natuurlijk een ander verhaal.
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Crusher zei:
Weednator zei:
Er zitten tamelijk wat beestjes om mijn planten. Welk middel is goed om die beestjes dood te doen ?
Klik om te vergroten...

Coffeshops gebruiken altijd haarlak om de beestjes weg te houden want dan vreten ze de plant niet aan maar ik weet niet welk merk etc ... mssch moet je het even vragen aan een coffeshophouder ofsoiets :wink:
Klik om te vergroten...

wordt wel een stevig wietje dan! :mrgreen:
C
CrusherLid
01-01-2024, 00:00
#15
cker :grin: :stoned:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb me laten wijsmaken dat , assen (van een uitgedoofdvuur) helpen tegen beestjes. Klopt dit ?


Anders laat ik de beestjes gewoon doen :) .
e
eliXerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Weednator zei:
Heb me laten wijsmaken dat , assen (van een uitgedoofdvuur) helpen tegen beestjes. Klopt dit ?


Anders laat ik de beestjes gewoon doen :) .
Klik om te vergroten...

Ik weet alleen dat haarlak ze weg houd, maar dat is wel wat schadelijk dan als je er geen opdoet mara dan zit je weer met de beestjes en de weed wordt er ook sterker op met haarlak :X
2
200466Lid
01-01-2024, 00:00
#18
BUBBLEPUNK zei:
White widow was het soort dat ik gepland had, en tussen haakjes ik weet niet hoeveel gram dat het in totaal was, ik weet wel dat die goed smaakte.

Sweet sweet memories
:wave: Bubblepunk
Klik om te vergroten...

White Widow... in de volle grond... 2,70 meter hoog..... Maak dat de kat wijs hahahaha! Das een binnenplant die nog geen 27cm wordt in de buitenlucht...
Ik denk dat je een ander soortje hebt gehad... Maar ze zien er wel goed uit moet ik zeggen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."