Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeniaal id????

Geniaal id????

21 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
paddos mogen niet koken
de kapotgeknipte paddos lekker in de warme tomatensoep ...

absoluuut een stom idee eigenlijk met je theezakje.
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#2
hehe ik niet ook mijn theezakjes toe. Maar dan voor MAOI.
Ge moet die paddo's er gewoon los in doen en mee opdrinken, ik kap ze binnen zonder knauwen.
Weet niet hoe iedereen anders het doet, maar ik drink die paddo's lekker mee op.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#3
kanje beter je paddo's gewoon 20 minutjes mee laten koken en na de thee of met de thee mee nuttigen, beetje honing,.. klaar
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hier bestaat al lang iets voor, namelijk het thee-ei :sunglasses:

.

Overal verkrijgbaar voor een paar euro :) . Ik denk dat als je lang trekt (half uur ofzo) de werking wel ongeveer zo sterk is dat je de stoeltjes niet meer hoeft op te eten. Maar als je zeker wil zijn van een optimale werking zou ik ze wel opeten!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja maar dat kost dan weer een paar euro :P. Nee serieus dit wist ik dus niet maar als je de gedroogde paddestoelen helemaal tot gruis maalt dan valt het toch door dat ei?.. En als je ze tot gruis maalt kan je ze dan toch niet meer opeten...
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#6
kunt ze ook in stuken knippen
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vroeger kon je ook gewoon bij de albert heijn lege theezakjes kopen maar ik heb geen id of je die dingen nog steeds kan kopen.
:stoned:
J
JW27Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb dat wel eens gedaan, theezakjes openknippen en paddogruis erin doen.

Beetje jammer dat ze openscheurden tijdens het roeren :rolleyes:
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#9
psychopsychedelic zei:
kanje beter je paddo's gewoon 20 minutjes mee laten koken en na de thee of met de thee mee nuttigen, beetje honing,.. klaar
Klik om te vergroten...
Niet vol laten koken, alleen heel zachtjes. Een zakje cup a soup tomaat ofzo erin. Daar zitten ook al croutons en al die shit in en dan merk je weinig meer van die paddodrap, die heeft geen sterke smaak meer.
Idee is niet slecht bedacht, deed dat al eerder met MAO remmers, maar onnodig.
J
JW27Lid
01-01-2024, 00:00
#10
hodgepodge zei:
psychopsychedelic zei:
kanje beter je paddo's gewoon 20 minutjes mee laten koken en na de thee of met de thee mee nuttigen, beetje honing,.. klaar
Klik om te vergroten...
Niet vol laten koken, alleen heel zachtjes. Een zakje cup a soup tomaat ofzo erin. Daar zitten ook al croutons en al die shit in en dan merk je weinig meer van die paddodrap, die heeft geen sterke smaak meer.
Idee is niet slecht bedacht, deed dat al eerder met MAO remmers, maar onnodig.
Klik om te vergroten...


Doe er nooit (lees: NEVERNOOITNIET) goedkope cup-a-soup snert bij, dat is echt het allerranzigste dat ik ooit heb gehad. Bij elke slok moest ik kokhalzen, en bij de laatste slok (met al die drap onderin) kwam het er bijna weer uit, wat een halfuurtje later door de misselijkheid ook echt gebeurde.

Tomaat is zeker wel aan te raden, of gewoon een zakje thee met een paar eetlepels honing.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
lysergine25 zei:
paddos mogen niet koken
de kapotgeknipte paddos lekker in de warme tomatensoep ...

absoluuut een stom idee eigenlijk met je theezakje.
Klik om te vergroten...

Ik zeg toch niet dat je het zakje in kokend water moet doen...
Gewoon zoals je normaal thee zou zetten, water in een tas en het zakje er in.
Ik heb het nog niet geprobeerd dus op dat stom idee kan ik nog niet bevestigen.
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#12
KoxBox zei:
lysergine25 zei:
paddos mogen niet koken
de kapotgeknipte paddos lekker in de warme tomatensoep ...

absoluuut een stom idee eigenlijk met je theezakje.
Klik om te vergroten...

Ik zeg toch niet dat je het zakje in kokend water moet doen...
Gewoon zoals je normaal thee zou zetten, water in een tas en het zakje er in.
Ik heb het nog niet geprobeerd dus op dat stom idee kan ik nog niet bevestigen.
Klik om te vergroten...
Volgens mij was het beste toch om het en minuut of 20 net onder het kookpunt te verwarmen.
Als je met een theezakje gewoon thee trekt en dan het zakje weggooit is je thee denk ik minder potent.
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#13
en je wilt dus een patent nemen op de uitvinding der theezak? :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
DreamerOfDreams zei:
en je wilt dus een patent nemen op de uitvinding der theezak? :P
Klik om te vergroten...

Inderdaad, iedereen heeft zo zijn masterplan om rijk te worden, niet? :hearteyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
probeer maar, ik denk dat ze je bij de smartshop in je gezicht uitlachen
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
cropp zei:
probeer maar, ik denk dat ze je bij de smartshop in je gezicht uitlachen
Klik om te vergroten...

Dacht je nu echt dat ik dat zou fabriceren, op de bus springen naar Nederland om dat dan in een smartshop te gaan voorstellen??? Als je dat dacht dan zou ik je eerder in je gezicht moeten uitlachen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Geen idee, wat ik je zeg...probeer het eens uit en laat het ons weten. :wave:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wel ik was dus daarnet thee aan het zetten, met paddothee in het achterhoofd op de een of andere manier. En hierdoor kwam ik op een (al dan niet) geniaal id (al zeg ik het zelf :grin:). Een theezakje zit namelijk gewoon dicht door een nietje, dus als je nu eens dat nietje losmaakt, de inhoud voor ongeveer 4/5 weggooit en in de plaats gemalen droge paddo gruis gieten... en het terug dicht nieten natuurlijk.
Kan dit werken? Zo ja vraag ik er een patent op en stap ik naar de smartshop. :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik denk niet dat het echt zijn werk gaat doen dan. Het is volgens mij net dat extra om er wat op te knabbelen vanuit je thee.

Maar ik zou zeggen, probeer het en laat het ons weten wat je bevindingen zijn! You never know
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Er zijn toch genoeg mensen die ze niet opeten gewoon de thee drinken en ook goed trippen... denk niet dat er nog zoveel werkzame stoffen in de paddestoel zelf zit na het trekken in de thee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."