Ga ik sowieso doen, heb hier toch nog wat zelfkweek liggen dus die draai ik dan eens lekker in de thee.
#2
Kweetni... kzou het is moeten doen zonder ze mee op te drinken dan, anders kan ik het niet vergelijken. Maar peis toch dat er iets van verschil zal inzitten hoor... enfin, ik weet het absoluut niet.
Maar ik zuip ze gewoon mee op, ad fundum binnen zonder knauwen
zal wel iets verschil maken zeker?
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.