#1
hehe ik niet ook mijn theezakjes toe. Maar dan voor MAOI.
Ge moet die paddo's er gewoon los in doen en mee opdrinken, ik kap ze binnen zonder knauwen.
Weet niet hoe iedereen anders het doet, maar ik drink die paddo's lekker mee op.
Ge moet die paddo's er gewoon los in doen en mee opdrinken, ik kap ze binnen zonder knauwen.
Weet niet hoe iedereen anders het doet, maar ik drink die paddo's lekker mee op.

