Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsilocybe Cubensis Kweekset

Psilocybe Cubensis Kweekset

161 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gister eigen kweek gegeten met een paar vrienden in het bos.
Erg goed bevallen!!
Triprapport schrijf ik binnenkort.
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zijn ze beetje sterk ? :grin: , hoop echt dat ze snel verschijne :P

Majah als ie toch fscked is dan koop k wel niewe :P
T
TB-303Lid
01-01-2024, 00:00
#3
zooo, net de box geoogst, best nette opbrengst, heb helaas geen weegschaal maar schat het op een goeie 120 gram vers :grin:

vanavond maar eens de dikste 2 eten en kijken hoe ze zijn :grin:

T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Smakelijk eten :grin:
T
TB-303Lid
01-01-2024, 00:00
#5
sommige zijn beetje blauw aangelopen na aanraken, dit kan verder geen kwaad??
s
sunnymanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee, is en goed teken
T
TB-303Lid
01-01-2024, 00:00
#7
net weer ff wezen kijken, ze zijn nu allemaal blauw/groenig, kan geen kwaad toch? :grin:
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ze zijn gekneusd door het ze eraf te trekken, is normaal.
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jawhoor ik begin me eerste minie-minie paddestoeltjes te zien :grin::grin: , zal vanavond wel ff foto maken aangezien ze net met het blote oog weer te nemen zijn :smoke:
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#10
TheAgeOfMen zei:
Jawhoor ik begin me eerste minie-minie paddestoeltjes te zien :grin::grin: , zal vanavond wel ff foto maken aangezien ze net met het blote oog weer te nemen zijn :smoke:
Klik om te vergroten...

Gefeliciteerd! :grin:
Na toch een iets langere tijd dan normaal zijn ze er toch :)
s
sunnymanLid
01-01-2024, 00:00
#11
TheAgeOfMen zei:
Jawhoor ik begin me eerste minie-minie paddestoeltjes te zien :grin::grin: , zal vanavond wel ff foto maken aangezien ze net met het blote oog weer te nemen zijn :smoke:
Klik om te vergroten...

yey, geeft me weer wat hoop :P dag 11 is het toch?
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#12
sunnyman zei:
TheAgeOfMen zei:
Jawhoor ik begin me eerste minie-minie paddestoeltjes te zien :grin::grin: , zal vanavond wel ff foto maken aangezien ze net met het blote oog weer te nemen zijn :smoke:
Klik om te vergroten...

yey, geeft me weer wat hoop :P dag 11 is het toch?
Klik om te vergroten...

10-07 gekregen, 11-7 klaargezet (na soacken) en 21-7 de 1e paddos, dus officieel dag 10 :grin:

Trwns zie er wel heeeel veel nu naar boven kome, echt hele kleintjes, tel er nu stuk of 12 van 0.2cm :hearteyes: :hearteyes: , wat lief! :tearsofjoy:
T
TB-303Lid
01-01-2024, 00:00
#13
mijn bak is net weer klaar gezet om te soaken :)
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
hey leuk om is een paddo kweekje te zien .. ik ben nieuw hier op het forum ( kun je vast wel aan me posts zien :P ) en ik ben ook dol op het kweken van ... eigenlijk alles ...

voornamelijk kweek ik cannabis en het liefst buiten , verdr grow ik kleinschalig voor eigen gebruik...

op een ander forum waar ik lid ben gaat het alleen over cannabis en kom je niet of zelden iets anders tegen ...leuk dat het hier ene verzamel hoekie is :grin:

zo te zien kan een kind de was doen... ik heb me bij paddo's altijd laten vertellen hoe hygienischer je werkt hoe hoe de opbrengst en hoe meer kans op (snelle) ontkiemt van de paddo's ...

zo ken ik iemand die dessinfecteerd met desinfectant zijn hele werk bankje en vervolgens gaat die zijn handen en armen inzepen en vervolgens een lange weg werp hand schoen ...

bij hem gaan ze ook geweldig ...

btw 120 gram voro 1 rush is helemaal niet verkeerd dacht ik ...

ik wens jullie alle geweldige oogsten toe en hopelijk redden jullie het tot de 5de rush ( wat uitzonderlijk is )


greetzzz gtje
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#15
TheAgeOfMen, ik wil foto's zien!!!
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#16
mikkelk zei:
TheAgeOfMen, ik wil foto's zien!!!
Klik om te vergroten...

Me camera is me telefoon, die is niet zo heeeeel scherp, had al ff foto gemaakt maar je kan er nog niks op zien :grin: , OF ik plaats morgen fotos, OF ik probeer vanaaf ff betere CAM te regelen :grin:
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#17
#Update
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
waar dan :stoned: ik ben zeer beneiuwd :wink:
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#19
gtje zei:
waar dan :stoned: ik ben zeer beneiuwd :wink:
Klik om te vergroten...

In begintopic :grin:
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
ok tnxx.. is dta hier trouwens normaal dat je alles update in je eerste post ????

forum waar ik lid ben vul je gewoon een nieuwe post in zo heb je op elek pagin wel ene paar leuke plaatjes :grin: of is dat gewoon makkelijker voor jouw ???


want dan weet ik dat ff

greetzzz gtje

edit : ps: zo juist gekeken maar ken je updat tog echt niet ertussen vinden ... kun jen iet gewoon in je nieuwe post je foto's plaatsen ??? want ik weet neit meer waarj e gebleven was de vorige keer :P ...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."