Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsilocybe Cubensis Kweekset

Psilocybe Cubensis Kweekset

161 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vlucht 2 ; erg grote paddestoelen worden dit :hearteyes:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ok, paddo's vandaag geoogst en net gewogen. Een gewichtige 128,62 gram :)

/me is er blij mee \\o/
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat komt vast wel goed, staat alweer klaar voor 2e vlucht , ben benieuwd hoe ze eruit komen te zien :grin:
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rofl zitte meer paddestoelen nu dan de vorige vlucht ... 8 hele dikken :hearteyes:
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb er wat af geplukt omdat er sporen werden versprijd :wave:

Vlucht 4:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
wat een joekels :tongueout:
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat is het zekers,

Heb er helaas geen fotos van kunne nemen maar oogst 5 was 105 gram nat, toch lekker, heb in totaal nu 700gram nat gekweekt, dubbel en dwars het setje eruit verdiend, binnenkort een philosyphers stone kitje halen, aangezien ik daar een keer lekker op getript heb :grin:
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#8
TheAgeOfMen zei:
Rofl zitte meer paddestoelen nu dan de vorige vlucht ... 8 hele dikken :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Hehe jah beetje over enthousiast, maar zitten paar dikken in :rockband:
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vlucht 5 staat weer klaar, ben benieuwd :P
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
hey ouwe die box van jouw heeft zijn geld dubbel en dwars opgeleverd :grin: zeer mooi om te zien helemaal te geak zou het wezen als we nu een 5de vlucht mee gaan maken :grin:

toppie
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#11
gtje zei:
hey ouwe die box van jouw heeft zijn geld dubbel en dwars opgeleverd :grin: zeer mooi om te zien helemaal te geak zou het wezen als we nu een 5de vlucht mee gaan maken :grin:

toppie
Klik om te vergroten...

Dikke stoelen te zien, nog een paar dagen, update volgt :rockband:
s
skyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Worstenjongen zei:
Is het verslavend om paddos te kweken? :grin:
Klik om te vergroten...

Schijten beren in het bos? :P
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoe hoog wordt zo'n kweekset gemiddeld?
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ha, even snel een vraagje. Mijn stoeltjes zijn heel gestaag en goed aan het groeien (eerste flush). De bak staat compleet vol, alleen nu het probleem, er zitten al een aantal flinke tussen en die gaan vandaag of morgen toch echt hun hoedjes openklappen. Maar er zijn dus nu weer nieuwe pins opgekomen. Moet ik dan toch gewoon degene die er klaar voor zijn er uit halen over een paar dagen en de kleintjes laten staan? En dan wachten totdat de bak niets meer doet voor de volgende flush?

In totaal staan er nu dus zo'n 40+ paddenstoelen in.. variërend van pins tot bijna klaar... :hearteyes:
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Beter laat dan nooit zeggen ze.

Idd ik had ze wel toen geplukt, als ze echt uit hun voegen springen en er zijn nog een paar die nog wel een dag kunnen staan, kun je beter die bijna sporen beginnen te werpen eruit halen en die anderen nog een dag laten staan, heeeft bij mij bij alle oogsten goed geholpen.

Heb er trouwens nu al meerdere keren op getript, heerlijk, zijn echt goede paddestoelen!

Peace!
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn kweekset is intussen ook aan zijn 15e dag bezig. Ik heb super veel stoeltjes, ik tel er nu rond de 50 a 60. Maar ze blijven redelijk dun :( Ze groeien wel de hoogte in, maar ze worden niet heel erg breed. Gelukkig zijn ze nog niet volgroeid en hoop ik dat ze binnen een paar dagen een stuk breder worden :)

Als de eerste flush afgelopen is zal ik wel foto's posten (niet elke dag bij gehouden though).
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ze erg klein blijven kan het zijn dat er niet voldoende verse lucht binnen komt..
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#18
wtf ?

bij mij is het nu dag 14/15 en de grootste is nu 4/5cm :( wat doe ik verkeerd ?
het is ongeveer 18 graden op m'n kamer (inderdaad wat te koud)

zou het helpen als ik ze op m'n computer beeldscherm zet (grote 4kante bak :mrgreen: ) ?
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#19
Frisian User zei:
bij mij is het nu dag 14/15 en de grootste is nu 4/5cm :( wat doe ik verkeerd ?
het is ongeveer 18 graden op m'n kamer (inderdaad wat te koud)

zou het helpen als ik ze op m'n computer beeldscherm zet (grote 4kante bak :mrgreen: ) ?
Klik om te vergroten...
Als het kouder is dan groeien ze idd wel wat trager, en misschien blijven ze wat kleiner. Maar het schijnt dat ze ook sterker kunnen worden als het fris is. Verder worden ze in latere vluchten meestal een stuk groter dan in de eerste vlucht :) .
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kijk maar eens bij mijn kweekreport bij mij heeft het 25!dagen geduurd eer er wat doorkwam, dus geduld is een schone deugd :wave:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=18768

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."